2016-05-09, 23:13
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Var det dålig scouting från Osten vad det gäller Rajala eller var det bara längtan efter Färjestad som gjorde Rajala värd sina 4 millar?

Men har ni tur så stannar Rajala hos er en säsong till :-)
Hoppas att han stannar, nästa säsong blir hans att glänsa i. Men behöver ju kedjekamrater av klass, det fattar ju osten och finansiärerna. Tror jag..
Citera
2016-05-10, 05:08
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Med rätt coaching kan sådant fixas.
Absolut! Dessvärre hatade Bulan Sondre av någon anledning.
Citera
2016-05-10, 16:05
Medlem
von_Ss avatar
Olden klar för två år i Leksand nu. Känns förvisso som en bra klubb att slå igenom i då det inte lär vara några problem att få förtroende men samtidigt är det ganska många spelare som måste slå igenom samtidigt för att det ska bli något av det här. Forsberg, Porsberger, Lang, Hari, Olofsson, Grönberg och nu Olden. Känns som att minst hälften av dessa måste etablera sig på SHL-nivå tämligen snabbt...

För övrigt var backen Tobias Ekberg klar för Allsvenskt spel med Leksand nästa säsong. Nu lånas han tillsammans med Simon Norberg ut till Oskarshamn.
Citera
2016-05-10, 16:22
Medlem
m4tt145s avatar
Känns bra, Olden och Olofsson tror jag blir utropstecken i Leksand nästa säsong. Stor potential.
Citera
2016-05-10, 16:49
Medlem
Citat:
Känns bra, Olden och Olofsson tror jag blir utropstecken i Leksand nästa säsong. Stor potential.
Så länge Olden får mycket speltid så lär han säkert göra bra ifrån sig. Han har ju inte riktigt fått chansen i varken Modo eller Brynäs. Så hoppas ni använder honom flitigt för talang har han.
Citera
2016-05-10, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Hoppas att han stannar, nästa säsong blir hans att glänsa i. Men behöver ju kedjekamrater av klass, det fattar ju osten och finansiärerna. Tror jag..

Det är ju bara att slanta några mille till.
Varför tror du Fuleå är ett alt?
Knappast för sin fina kultur att vinna guld.
Citera
2016-05-10, 17:10
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Med rätt coaching kan sådant fixas.

Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Olden klar för två år i Leksand nu. Känns förvisso som en bra klubb att slå igenom i då det inte lär vara några problem att få förtroende men samtidigt är det ganska många spelare som måste slå igenom samtidigt för att det ska bli något av det här. Forsberg, Porsberger, Lang, Hari, Olofsson, Grönberg och nu Olden. Känns som att minst hälften av dessa måste etablera sig på SHL-nivå tämligen snabbt...

För övrigt var backen Tobias Ekberg klar för Allsvenskt spel med Leksand nästa säsong. Nu lånas han tillsammans med Simon Norberg ut till Oskarshamn.

Citat:

Känns lite för bra nu att få leka med dom stora grabbarna?

Kan inte vara kul att få gängstryk hela nästa vinter.
Citera
2016-05-10, 17:14
Medlem
Leksingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero

vi får se vem som får stryk på läktaren (bokstavligen). Är redo, har redan skrämt slag på hos alla i allsvenskan.
Citera
2016-05-10, 18:12
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Tydligen så rycker NHL i både Burström och Heed...Lär inte bli en kul säsong om SAIK tappar både dom två och Martin Lundberg. Om det skulle ske vill jag fanimej se att SAIK sätter på sig spenderarbyxorna. Kommer fan aldrig funka om vi ska ha upp en massa junisar som ska ersätta så pass viktiga kuggar som dom tre är.
Citera
2016-05-10, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Tydligen så rycker NHL i både Burström och Heed...Lär inte bli en kul säsong om SAIK tappar både dom två och Martin Lundberg. Om det skulle ske vill jag fanimej se att SAIK sätter på sig spenderarbyxorna. Kommer fan aldrig funka om vi ska ha upp en massa junisar som ska ersätta så pass viktiga kuggar som dom tre är.
Öhh, sådär lät det ju för 2 år sedan när ni nästan tappade ett halvt lag också.... Skellefteå har nog muskler så dom kan reparera en sådan skada om dom nu försvinner.
Citera
2016-05-10, 18:28
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero

Kolla Leksand 13/14, du kanske inte kommer ihåg (du följde väl inte hockey då så förståligt). Kampvilja tillsammans med ett par spelare som höjer sig kan räcka långt.
Citera
2016-05-10, 18:39
Medlem
TheSnakeEyes avatar
Nån som har koll på Erik Nyström?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in