• 1
  • 2
2016-03-12, 00:29
Medlem
Jag förstår inte riktigt hur dom vågar ha ett Handelsbolag som bas för lurendrejerierna då man är personligt och solidarisk ansvarig för skulder, skatter, skadestånd med mera.

Om det är så ruttet som det påstås i denna tråden så kommer det komma ett och annat krav på dessa grabbar och deras ekonomiska samt arbetsmässiga framtid ruineras för förhållandevis lite pengar.

Kanske är det som så att det är någon som lurat in dem i detta, tar vinsten och undviker det ekonomiska ansvaret.

Det liknar ju Swedfone som har ungefär samma upplägg förutom att de fokuserar på äldre med enskilda bolag, jordbruk eller handelsbolag där de hävdar att ångerrätten inte gäller företag.
(även dom yngre killar som inte riktigt vet vad dom gett sig in på)

Dessa killar är nog inte hjärnorna bakom denna bluffen.
Citera
2016-06-21, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HybridFlex
Hej!

Vi har aldrig utnämnt oss för att vara Telia eller en annan operatör och vårt kundregister ligger mellan 1980- 1967, självklart önskar en pensionär att göra ett köp tänker vi inte stoppa detta.

Gällande kunder som är missnöjda, är vi mer än villiga att hjälpa och säkerställa att dessa kunder håller sig nöjda med oss!

Du får gärna kontakta oss vid vidare frågor.

Visst, nu är det månader från att du skrev detta. Men säg mig, vilket nummer ska man ringa på? De numren man ser på vemringde.se svarar ni inte på, numret på en falsk, icke beställd sak, svarar ni inte på. Säg mig, hur i helvete ska man då kontakta er?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in