2016-03-06, 18:12
Medlem
Hej

förra året hade jag en relation med en tjej, till en början va det så himla bra, hon bodde 17mil ifrån mig och höll på att separera med sin dåvarande sambo. Sedan ändrades allt, hon ville inte höras så mycket på telefon direkt osv och ville inte komma ner och hälsa på mer men sa att hon fortfarande ville träffas och dejta, det va ganska seriöst ändå. hon kanske inte hörde av sig ibland alls eller knappt svarade när jag hörde av mig. Detta höll på en månad, jag blev knäpp av detta. Jag har så svårt för när folk förändras sådär över en natt jag kan inte hantera det. hon hade mycket jobb och mycket med seperationen så visst förstår väl att sånt är tungt men jag blev rätt dåligt behandlad under tiden och va väldigt nere och ledsen.

hon är från samma stad där jag bor som hon sedan flyttade hem till, hon ville fortsätta träffas men vi sågs liksom aldrig, sedan en kväll ringer hon och säger som det att hennes känslor hade svalnat lite och jag fattar ju då att jag va en leksak för en sommar vilket jag sa från första början att jag inte ville vara. hon ville iaf ta det lite lugnare i relationen. vi sås knappt för hon inte hade tid sa hon men hon träffade massa annat folk och killar vilket bröt ner mig totalt. Jag fatta ju inget blev helt knäckt.

nu till situationen som jag har ångest över. En kväll hängde hon med mig och mina polare på en mc fest i kommunen vi bor i. hon va lite kort och avissande sådär som man märker när man känner en person hyfsat. jag försökte få kontakt med henne och Tja det gick sådär. Jag gjorde allt för att få hennes kontakt, jag drack en del under kvällen och hon va nykter, hon ville hänga med sina tjej kompisar som va med vilket jag inte jag inte hade några som helst problem med, men jag ville också umgås och prata med henne efter som vi inte sets mer än en gång på nästan 2 månader kanske. allt blev så fel så jag blev väl lite efterhängsen och ledsen och sa väl mer eller mindre bara kan du inte bara vara lite med mig ikväll vi ses ju aldrig längre. hon blev sur på mig och jag blev väl lite sur på henne, hon skulle köra hem mig och jag frågade henne om hon inte ville sova över men hon ville inte, till slut så ändrade hon sig väl när hon märkte att jag blev rätt förstörd. till saken hör den att efter den kvällen så dog allt ut vilket man kan förstå

jag har bara sån ångest ibland att jag blev sån den kvällen, varför blev jag så kontrollerande. Det är så olikt mig, aldrig hänt förut. Hon tog fram det absolut värsta ur mig. Jag saknar henne inte eller så för hon va rätt elak och ner tryckande mot mig. men hur kommer jag förbi ångesten? jag är ju inte sån, bara en kväll som spårade ur
Citera
2016-03-06, 18:14
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Vem tror du inte har ballat ur nån gång.
Ge dig själv lite slack på linan. Man får göra bort sig emellanåt och agera fel.
Finns inga perfekta människor vettu.
Citera
2016-03-06, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitokiri-Battosai
Vem tror du inte har ballat ur nån gång.
Ge dig själv lite slack på linan. Man får göra bort sig emellanåt och agera fel.
Finns inga perfekta människor vettu.

Du har rätt där och jag vet det, men är väl en sån person som hatar att agera fel, speciellt pga situationer med andra människor. Men man är ju inte mer än människa, vet ju själv att man inte är sån, men ändå gahhh varför denna reaktion på en människa som bara va elak. men man lär sig av allt antar jag
Citera
2016-03-06, 19:39
Medlem
En del människor har en jävla förmåga att reta upp en, rena naturbegåvningar.
Försök släppa det helt, hon har ju släppt dig?
Och vad beträffar kapten ÅGREN så, släpp inte in den jeveln!
Citera
2016-03-06, 20:49
Medlem
Det är bra med tydliga exempel så att man lär sig. Du vet hur du inte vill vara och nu kan du utvecklas genom erfarenheten.
Citera
2016-03-06, 20:55
Medlem
purpurites avatar
"jag drack en del under kvällen och hon va nykter"

Och DÄR har du svaret, jag tror att det var problemet. En nykter person & en alkoholpåverkad, går aldrig ihop väl, till slut händer det att båda två går på varandras nerver.

Varför skulle hon vilja ta just det tillfället att umgås med dig och prata när du är alkoholpåverkad? Det är inget bra tillfälle att umgås med någon man inte sett på 2 månader, nog det värst tänkbara tillfället.
Citera
2016-03-06, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpurite
"jag drack en del under kvällen och hon va nykter"

Och DÄR har du svaret, jag tror att det var problemet. En nykter person & en alkoholpåverkad, går aldrig ihop väl, till slut händer det att båda två går på varandras nerver.

Varför skulle hon vilja ta just det tillfället att umgås med dig och prata när du är alkoholpåverkad? Det är inget bra tillfälle att umgås med någon man inte sett på 2 månader, nog det värst tänkbara tillfället.

Precis lite så har jag tänkt också, det blev så dumt bara och har inte kunnat släppa det riktigt bara för det just så himla dumt :P
Citera
2016-03-07, 07:06
Medlem
grejen är bara att jag är ingen sån som gör såna här tabbar därför jag känner sån frustration. alla har så höga tankar om mig, man känner sig lite som en sopa, men ingen är perfekt. tack vänner! man lär sig av allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in