Vad kan jag använda istället för kylpasta? Då dem flesta affärer som säljer kylpasta har stängt nu så måste jag hitta ett annat alternativ till Kylpasta. Har läst att visa använt/använder kopparpasta eller aluminiumpasta istället för Kyl, läst att visa idioter använt tandkräm ockaå men inte med så bra utgång
Rengör noga och använd så tunna lager som möjligt. Större ytor funkar, men mobila CPU har så små ytor att jag inte skulle chansa. Å andra sidan stängs moderna datorer helt enkelt av om närhetstemperatursensorn avläser för högt värde.
Vad kan jag använda istället för kylpasta? Då dem flesta affärer som säljer kylpasta har stängt nu så måste jag hitta ett annat alternativ till Kylpasta. Har läst att visa använt/använder kopparpasta eller aluminiumpasta istället för Kyl, läst att visa idioter använt tandkräm ockaå men inte med så bra utgång
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!