2016-08-03, 01:51
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agggorius
då kanske du köpte det senare när dom bytte cannabinoid till en som värkade kortare.

kommer ihåg när jag beställde spicet "wasted" från england. när man rökte det var man tok bäng i runt 5-6 timmar så det måste vara samma sort cannabinoid som han snacka om.

riktigt galet. sen efter ett tag fick man tolerans och började fylla på efter 2-3 timmar då blev man istället skit trött.

man kan fortfarande köpa jamaican gold, wasted, hawaii, BOOM och dom där sorterna men cannabinoiderna har byts ut till cannabinoider som är lagliga just nu och som är mycket sämre än förr i tiden.
Ahhh dom gamla mixarna.. Saknar dom, hatkärlek på grov nivå haha.
Citera
2016-08-03, 10:18
Medlem
Indos avatar
Jag och en polare rökte nåt för i tiden,och när det hade gått 4 timmar o vi var fortfarande lika bänga sa vi till varandra hur jävla sjukt det var som "aldrig" gick över.

Kan det varit denna?
Citera
2016-08-03, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agggorius
då kanske du köpte det senare när dom bytte cannabinoid till en som värkade kortare.

kommer ihåg när jag beställde spicet "wasted" från england. när man rökte det var man tok bäng i runt 5-6 timmar så det måste vara samma sort cannabinoid som han snacka om.

riktigt galet. sen efter ett tag fick man tolerans och började fylla på efter 2-3 timmar då blev man istället skit trött.

man kan fortfarande köpa jamaican gold, wasted, hawaii, BOOM och dom där sorterna men cannabinoiderna har byts ut till cannabinoider som är lagliga just nu och som är mycket sämre än förr i tiden.
Nej jag rökte när de hette spice gold, spice daimond, genie o sv. De måste ha varit den första generationen spice runt 2009 där omkring.
Citera
2016-08-05, 12:27
Medlem
thrown-outs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Nej jag rökte när de hette spice gold, spice daimond, genie o sv. De måste ha varit den första generationen spice runt 2009 där omkring.

Dom kom tidigare än 2009 i vilket fall. Jag tror att det va runt 2007 som jag försökte ge mig att röka första gången & då beställde jag daimond & gold från England. Jag tyckte verkligen inte det va något att ha. Sen dröjde det nog ända fram till slutet på 2014 tills jag testa igen & då jävlar va det potent!!
Citera
2017-03-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
5-6h?!
Jag vill minnas att det var snäppet keffare än det cb vi brukade röka som generellt hade sämre standard än nu. 1h satt det kanske imo.

Yep spice Gold och Diamond satt i över 5 timmar när mixarna var relativt nya. Precis, de bytte cannabinoider sedan och rusen blev kortare och kortare. Nu är det rent gift med mycket kort rus tid. Bryr du dig minsta lilla om din hälsa och psyke så rök inte det. Känner ingen som gör det pga. alla dödsfallen giftet har orsakat pga. dessa konstiga cannabinoider.
Citera
2017-04-15, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHermann
Som föreående talare har sagt så klår CHMINACA:n allt. Läs om den i den tråden.

Rökmixrn wasted är starkast jag rök 8h rus typ
Citera
2017-04-24, 04:38
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thrown-out
Dom kom tidigare än 2009 i vilket fall. Jag tror att det va runt 2007 som jag försökte ge mig att röka första gången & då beställde jag daimond & gold från England. Jag tyckte verkligen inte det va något att ha. Sen dröjde det nog ända fram till slutet på 2014 tills jag testa igen & då jävlar va det potent!!

Vill minnas att jag rökte någon cannabinoid runt 2008 som hette något i stil med northern lights eller heights.
Det ruset var välbehagligt, den sista cannabinoid jag rökte hette akb någonting och det ruset var enbart obehagligt.
Citera
2017-04-26, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Yep spice Gold och Diamond satt i över 5 timmar när mixarna var relativt nya. Precis, de bytte cannabinoider sedan och rusen blev kortare och kortare. Nu är det rent gift med mycket kort rus tid. Bryr du dig minsta lilla om din hälsa och psyke så rök inte det. Känner ingen som gör det pga. alla dödsfallen giftet har orsakat pga. dessa konstiga cannabinoider.

Håller med. Dom utförde ett läkemedels test i Frankrike om en syntetisk cannabinoid. 5 dog och 3-4st blev allvarligt hjärnskadade. Rök det vanliga ist och stå upp rakryggad för vem du är. Det dödar mer folk än heroin och fentanyl. Fast det försöker dom mörklägga då dom drogerna ska va värst enligt nått Svens eller riktlindringar. Jag rökte för 2tim sedan och dax för en ny.
Var ett tag sedan nu. Har själv pysslat med spice men sedan polare dog av ett bloss la jag ner allt.
Rökar nån gång då och då. Fast bara tills mina CBD droppar kommer.
Citera
2017-04-26, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
Vill minnas att jag rökte någon cannabinoid runt 2008 som hette något i stil med northern lights eller heights.
Det ruset var välbehagligt, den sista cannabinoid jag rökte hette akb någonting och det ruset var enbart obehagligt.

Första spicet som kom. Det var säkert. Eller säkrare än de idag.
Absolut första med JWH-018 i.

Sluta med det för det stryper syret till hjärnan och alla indre organ.
Riktigt skit.
Citera
2017-04-26, 19:59
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13

Ursäkta, men vad är sambandet? Det är som om jag skulle säga typ "jag röker lite pcp då och då, tills mitt c-vitamin har kommit".
Citera
2017-04-27, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Håller med. Dom utförde ett läkemedels test i Frankrike om en syntetisk cannabinoid. 5 dog och 3-4st blev allvarligt hjärnskadade. Rök det vanliga ist och stå upp rakryggad för vem du är. Det dödar mer folk än heroin och fentanyl. Fast det försöker dom mörklägga då dom drogerna ska va värst enligt nått Svens eller riktlindringar. Jag rökte för 2tim sedan och dax för en ny.
Var ett tag sedan nu. Har själv pysslat med spice men sedan polare dog av ett bloss la jag ner allt.

Källor tack.
Citera
2017-04-27, 14:02
Medlem
Tråkigt att inte någon shop har inrikes xd kommit några nya utrikes ju ;D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in