• 1
  • 2
2016-03-05, 12:19
Medlem
Hej,
synd att h*m*l*n lade ner och att altamira (deras spice) slutade att säljas. Det var ju det starkaste jag någonsin upplevt. Som att BLI en fraktal! Rena rama giftet.

Finns det nåt starkare än Altamira? Gissar på inte!
Citera
2016-03-05, 13:57
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzardry01
Hej,
synd att h*m*l*n lade ner och att altamira (deras spice) slutade att säljas. Det var ju det starkaste jag någonsin upplevt. Som att BLI en fraktal! Rena rama giftet.

Finns det nåt starkare än Altamira? Gissar på inte!
Amnesia med MMB-chminaca haha
Citera
2016-03-05, 16:38
Medlem
Har man inte alltid sagt att dom första versionerna av alla RC var starkast?
Citera
2016-03-05, 18:37
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mhdo21
Har man inte alltid sagt att dom första versionerna av alla RC var starkast?
Jwh är en piss i havet jämfört med chminacan
Citera
2016-03-05, 22:21
Medlem
Som föreående talare har sagt så klår CHMINACA:n allt. Läs om den i den tråden.
Citera
2016-03-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Jwh är en piss i havet jämfört med chminacan

Okej, men hur mycket starkare kan det vara egentligen utan risk för att ta det?

Är det obehagskänsla eller är de gött?
Citera
2016-03-06, 13:39
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mhdo21
Okej, men hur mycket starkare kan det vara egentligen utan risk för att ta det?

Är det obehagskänsla eller är de gött?
Jäääävligt starkt, tror den är aktiv i 10microgram.
I rätt doser är den jävligt najs, i lite högre trippigt. Men couchlock som fan, stekt som en pannkaka. Satte mig på sjukan några gånger innan jag lärde mig rätt dos
Citera
2016-03-06, 14:27
Medlem
MMB-CHMINACA:n har även satt mig på sjukan en gång, dock var det under avtändningen och inte själva ruset. Men den är jävligt enkel att överdosera på pga att den är så potent och att överdosera på den är fullkomligt vidrigt imo. Det var ju den som stod för ett antal dödsfall i Sverige i slutet av 2014. Tycker inte någon bör röka den ifall de inte är väääldigt vana spicerökare.
Citera
2016-03-06, 14:42
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHermann
MMB-CHMINACA:n har även satt mig på sjukan en gång, dock var det under avtändningen och inte själva ruset. Men den är jävligt enkel att överdosera på pga att den är så potent och att överdosera på den är fullkomligt vidrigt imo. Det var ju den som stod för ett antal dödsfall i Sverige i slutet av 2014. Tycker inte någon bör röka den ifall de inte är väääldigt vana spicerökare.
Jo. Perfekt ratio på den va 1/135g, gav en najs skjuts utan nojja åh skit
Citera
2016-03-10, 23:17
Medlem
Spice Diamond - 5-6h rus
Spice Arctic - nära bra grönt 2h rus
Mirage x2 - 1 bong och man däcka 1h rus likna mer opiater med o va så neråt.

saknar de gamla fina spicesorter.
en 4f-cp47474 kanske skulle va något för kemisterna om de inte vill att Spice dör ut helt. 4F-jwh018 maybe.
Citera
2016-08-03, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Spice Diamond - 5-6h rus
Spice Arctic - nära bra grönt 2h rus
Mirage x2 - 1 bong och man däcka 1h rus likna mer opiater med o va så neråt.

saknar de gamla fina spicesorter.
en 4f-cp47474 kanske skulle va något för kemisterna om de inte vill att Spice dör ut helt. 4F-jwh018 maybe.
5-6h?!
Jag vill minnas att det var snäppet keffare än det cb vi brukade röka som generellt hade sämre standard än nu. 1h satt det kanske imo.
Citera
2016-08-03, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
5-6h?!
Jag vill minnas att det var snäppet keffare än det cb vi brukade röka som generellt hade sämre standard än nu. 1h satt det kanske imo.

då kanske du köpte det senare när dom bytte cannabinoid till en som värkade kortare.

kommer ihåg när jag beställde spicet "wasted" från england. när man rökte det var man tok bäng i runt 5-6 timmar så det måste vara samma sort cannabinoid som han snacka om.

riktigt galet. sen efter ett tag fick man tolerans och började fylla på efter 2-3 timmar då blev man istället skit trött.

man kan fortfarande köpa jamaican gold, wasted, hawaii, BOOM och dom där sorterna men cannabinoiderna har byts ut till cannabinoider som är lagliga just nu och som är mycket sämre än förr i tiden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in