Citat:
Ursprungligen postat av
SnilleFix
Det kan ju sluta med medicinerna och aktivera dig om dagarna, börja med nån rolig hobby. Försök minnas innan i ditt liv vad some gjorde att du mådde bra just då och varför du började att må dåligt. Om du har jobbiga tankar kan ju KBT vara bra. Också viktigt att man äter & sover bra, att man verkligen följer dom här delarna, det är väldigt viktigt för att du ska få alla lyckohormoner som ge dig energi. Om du följer det här kommer du på köpet orka att göra mer saker och bli mer glad, du orkar prata med människor, du får livet tillbaka! Ge aldrig upp.
Det här rådet ger jag till alla som berättar dom här historerna, för att det är det närmsta bästa som ger effekt för att du ska bli att må bra, den bästa medicinen rättare sagt. Må väl.
Du har rätt men saken är den att jag har vissa gånger jag mår såhär som du skriver (ibland) så mår jag underbart då allt nästan allt känns lyckat en lång tid.
Men sen från ingenstans så vänder allt upp och ner då jag inte har lust med absolut ingenting. Alltså det är aldrig likadant med mitt liv ena stunden tränar jag och äter nyttigt och sover vid 23 tiden på kvällen och mitt mående blir nästan perfekt jag blir så positiv med allt. Sen så vänder det och det blir tvärtom med allt i mitt liv. Det är så förvirrande att vara jag och leva mitt konstiga liv.