• 6
  • 7
2016-09-09, 20:35
Medlem
Snylts avatar
The galne finnen? TheWiseOne? behöver jag säga något mer eller?
Citera
2016-09-09, 21:03
Medlem
Oh-be-wans avatar
Kan det vara som så att hon köpt sex av dem?
Citera
2016-09-10, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheWiseOne
Först de va för mycket folk i bussen. Ville göra de smart. Men jag vet många människor här borta är rätt så pissed off just nu. För BO var tydligen bekant en av dom "grabbarna grus" och vad jag hade fått veta att hennes bekantskap krets var inte stabilt.

D**r*ck i mitt mening ha mycket att dölja, ha inte kunnat litat på honom fullt ut. Plus jag tro varför han blev frisläppt, att han "kände" den 43 åriga som åkte för narkotika raiden som hände i Centrala Märsta. Han verka vara sån gola typ, eftersom jag ha inte sett honom här i Märsta sedan dess. Jag kan spekulera men jag vet att D**r*ck var hookt på kokain. Han var bra polare med den som 43 åriga BO i fråga. Han också var rätt så hookt på de. Jag känner honom väl också, han e tönt i mina ögon. Han körde rattfull många år sedan, där en av min brorsan vän var med i färden. Och hans kompis dog. Brorsan ha sagt ser jag honom, jag ska slå sönder honom. Tro mig, han kan sin kampsport. Jag behöver inte slå nån, ha redan ett galet rykte om mig här borta. När folk säger "Den Galne Finnen" då vet många vem jag e.

Personen som brukar kallas "Den Galne Finnen" sitter bakom lås och bom så sluta svamla.
Citera
2016-09-25, 08:59
Medlem
Jag tror inte att hon blev våldtagen.

Hon säger att hon blev drogad men det var bara kokain som hittades i hennes blod. Ifall hon blev drogad så hade det funnits någonting kvar i hennes blod.

För tre veckor sedan så såg jag henne på corner i baren. Där stod hon som att inget har hänt och raggar kuk.

Jävligt konstigt. Två alternativm antigen blev hon våldtagen eller så hittar hon på men vad fan gör hon på corner.

Blev hon våldtagen så borde hon inte vilja gå till corner där hon kan stöta på någon av dom eller deras kompisar.

Blev hon inte våldtagen och har hittat på allt så borde hon inte vilja gå till corner där hon kan stöta på någon av dom eller deras kompisar.

Slutsats HELT FUCKED UP CHICK
Citera
2016-12-06, 17:53
Medlem
spoilers avatar
"Även Hovrätten väljer att fria de tre män som åtalades för en grov våldtäkt tidigare i år."

http://www.marsta.nu/startsidan/hovr...grov-valdtakt/
Citera
2016-12-07, 14:26
Medlem
Universells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Även Hovrätten väljer att fria de tre män som åtalades för en grov våldtäkt tidigare i år."

http://www.marsta.nu/startsidan/hovr...grov-valdtakt/

Läste precis svea hovrätts domen B5342-16.
Det är riktigt svårt att avgöra om hon blev "lycklig och ville ha sex" av narkotikan som hon tog/fick i sig,
eller om de drogade henne och det där.. Fick hon sen rejäl ångest och det efter att narkotikan kommit ur kroppen på henne, det kan man också undra.
Det är riktigt tråkigt att såna här fall, där kvinnan har ont i underlivet och måste ha bedövningsmedel i flera veckor för att "utföra sina behov", att det inte kan leda till ett
säkert "ja eller nej" om hon blev våldtagen eller inte.

Extremt tråkigt för henne om hon verkligen blev gruppvåldtagen som hon påstår och sen inte
fick upprättelse, hur som helst
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in