Jag känner allafall två av dom, eftersom jag ha bott i Märsta hela mitt liv. Ha träffat D*rick flera gånger på puben. Han var som skröt att han hade kontakter inom Clinton familjen och etc. När jag frågade varför flydde du ifrån Florida, så sa han alltid: "Hade problem med lagen där". Sen började han visa en kort för mig att han hade tillstånd att bära vapen i Florida. haha
Han kunde ragga varenda tjej, men jag såg till att fick inte napp på corner och gjorde så att han skyllde på mig jag förstörde hans game. Skit allså, snubben var en fucking loser. Han verka vara charmig men tillslut är en lowlife. Sen började han skryta att han har frimurare vänner.
Den andra killen IS*Y* var bekant till en vän som dog i överdos. Ha sett honom dom kretsarna. Som jag vet att han punda ganska mycket och ett tillfälle hade han golat ner en av hans bästa vän här i Märsta. Jag är fortfarande förvånad att han går fortfarande här. Såg honom härom dagen på bussen. Ville spöa upp honom, men kunde inte göra de eftersom de va för mycket folk.