2016-05-31, 19:17
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"De tre misstänkta för grov våldtäkt på Lyckostigen har friats från brottsmisstanke men döms för narkotikabrott. Rätten ansåg inte att bevisningen höll för en fällande dom."

http://www.marsta.nu/startsidan/fria...a-lyckostigen/

Om jag läste rätt i hastigheten så var inte rättens ordförande skiljaktig, vilket medför att negrerna nog klarar sig även om det blir överklagan. Men då har jag grillat kött och konsumerat alkoholhaltiga drycker under kvällen.
Citera
2016-05-31, 19:44
Medlem
Oh-be-wans avatar
Äsch följer man med negrer för att köpa kokain och sex så for man skylla sig själv. Inte konstigt att åtalet ogillades. Hon såg kanske att hon kan få försäkringspengar i mängder från staten.
Citera
2016-05-31, 22:53
Medlem
_-?-_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Äsch följer man med negrer för att köpa kokain och sex så for man skylla sig själv. Inte konstigt att åtalet ogillades. Hon såg kanske att hon kan få försäkringspengar i mängder från staten.
Fast läser du hennes vittnesmål så har hon lämnat sin öl på bordet på krogen, gått på toa och när hon kommit tillbaka så sitter våldtäktsmännen där vid bordet. Sen dricker hon av ölen och får minnesluckor och allting svartnar fram och tillbaka.
Klassisk variant av att droga sitt offer för att få med henne.

Ifall jag inte har fel så har hon chilenskt ursprung. De brukar väl ha stora släkter som kan hjälpa till att straffa till dylika brott när samhället inte gör det.
Hoppas det i alla fall.
Citera
2016-05-31, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _-?-_
Fast läser du hennes vittnesmål så har hon lämnat sin öl på bordet på krogen, gått på toa och när hon kommit tillbaka så sitter våldtäktsmännen där vid bordet. Sen dricker hon av ölen och får minnesluckor och allting svartnar fram och tillbaka.

Ifall jag inte har fel så har hon chilenskt ursprung. De brukar väl ha stora släkter som kan hjälpa till att straffa till dylika brott när samhället inte gör det.
Hoppas det i alla fall.

Fast enligt domen så finns det uppgifter på att det initiala skedet inte gick till som hon säger. Det finns vittnesmål från bartendern t.ex. vilket jag antar är där det skiljer sig. Antagligen har hon velat ha kokain och dragit med frivillgt hem till negern och snortat. Resten gick som det gick.
Citera
2016-05-31, 23:56
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _-?-_

Hoppas det i alla fall.
Okej. Tack för info. Men hur funtad är hon att hon dricker en öl när det sitter negrar vid den? Och vad gör hon ute själv?
Citera
2016-06-01, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Och vad gör hon ute själv?
Kvinna ute själv?

Skandal! De ska hållas inlåsta hemma, och om de nu måste ut ska de åtföjas av en manlig släkting.
Citera
2016-06-01, 10:27
Medlem
borgir82s avatar
Fy faan vilka jävla svin.Och självklart går dessa djur fria.Undrar vad Derick hade fått för straff om han begått samma brott i t.ex Florida?
Citera
2016-06-01, 16:22
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pubrik
Kvinna ute själv?

Skandal! De ska hållas inlåsta hemma, och om de nu måste ut ska de åtföjas av en manlig släkting.
Ja alltså det gäller vara lite om sig och kring sig om man låter negrer springa lös i samhälle och dessutom har ett rättssystem som mest verkar ägna sig åt att skicka papper till skötsamma medborgare.
Citera
2016-06-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Har fått DOM. Det är något av den vidrigaste läsningen jag gjort. Det är helt klart en grov våldtäkt. Men eftersom BO antagligen följt med frivilligt för att införskaffa kokain har hon ändrat i sin berättelse, huvudsakligen det initiala skedet. Därför finns det vissa ologiskheter som gör att rätten inte kan utesluta rimligt tvivel. Tyvärr. En sunkig knarkande morsa som följer med negrer till lägenhet för att köpa kokain/knarka. Tror dock det kan komma att överklagas, hoppas detta. Dessa negrer behöver spärras in och utvisas. Nämdemännen var inte överens.

Odhiambo har en söt svensk blond flickvän som han avlat fram en mulatt med. Bra val av den svenneslynan. Vidrigt. Flickvännen

Domen

ISAYA Orinda Odhiambo, 19930128-6192
facebook

DERICK Dione Gassett, 19731218-6351
facebook

Joseph Ahmed, 19840622-3555

Håller med det va verkligen vidrig läsning . Fy faaan hoppas de överklagas
Citera
2016-07-23, 13:04
Medlem
Jag känner allafall två av dom, eftersom jag ha bott i Märsta hela mitt liv. Ha träffat D*rick flera gånger på puben. Han var som skröt att han hade kontakter inom Clinton familjen och etc. När jag frågade varför flydde du ifrån Florida, så sa han alltid: "Hade problem med lagen där". Sen började han visa en kort för mig att han hade tillstånd att bära vapen i Florida. haha

Han kunde ragga varenda tjej, men jag såg till att fick inte napp på corner och gjorde så att han skyllde på mig jag förstörde hans game. Skit allså, snubben var en fucking loser. Han verka vara charmig men tillslut är en lowlife. Sen började han skryta att han har frimurare vänner.

Den andra killen IS*Y* var bekant till en vän som dog i överdos. Ha sett honom dom kretsarna. Som jag vet att han punda ganska mycket och ett tillfälle hade han golat ner en av hans bästa vän här i Märsta. Jag är fortfarande förvånad att han går fortfarande här. Såg honom härom dagen på bussen. Ville spöa upp honom, men kunde inte göra de eftersom de va för mycket folk.
Senast redigerad av TheWiseOne 2016-07-23 kl. 13:09.
Citera
2016-08-07, 10:32
Medlem
Du spöade honom inte för att du inte vågade erkänn...

D**r*ck är inte en person som slår någon som våldtäktsman... Jag har undrat sen detta hände vem BO är..

För tyvärr för BO så pekar för mycket på att hon ljuger.
Citera
2016-08-14, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwerty195
Du spöade honom inte för att du inte vågade erkänn...

D**r*ck är inte en person som slår någon som våldtäktsman... Jag har undrat sen detta hände vem BO är..

För tyvärr för BO så pekar för mycket på att hon ljuger.

Först de va för mycket folk i bussen. Ville göra de smart. Men jag vet många människor här borta är rätt så pissed off just nu. För BO var tydligen bekant en av dom "grabbarna grus" och vad jag hade fått veta att hennes bekantskap krets var inte stabilt.

D**r*ck i mitt mening ha mycket att dölja, ha inte kunnat litat på honom fullt ut. Plus jag tro varför han blev frisläppt, att han "kände" den 43 åriga som åkte för narkotika raiden som hände i Centrala Märsta. Han verka vara sån gola typ, eftersom jag ha inte sett honom här i Märsta sedan dess. Jag kan spekulera men jag vet att D**r*ck var hookt på kokain. Han var bra polare med den som 43 åriga BO i fråga. Han också var rätt så hookt på de. Jag känner honom väl också, han e tönt i mina ögon. Han körde rattfull många år sedan, där en av min brorsan vän var med i färden. Och hans kompis dog. Brorsan ha sagt ser jag honom, jag ska slå sönder honom. Tro mig, han kan sin kampsport. Jag behöver inte slå nån, ha redan ett galet rykte om mig här borta. När folk säger "Den Galne Finnen" då vet många vem jag e.
Senast redigerad av TheWiseOne 2016-08-14 kl. 15:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in