• 1
  • 2
2016-02-29, 22:48
Bannlyst
För det första så ser jag människor som värdelös skit som jag kan ha på min knäckemacka.

Ja jag skulle seriöst kunna tänka mig att kidnappa ett lätt byte, säg en vandrande köttklump på ett dagis och sedan bryta nacken, stycka kroppen och sedan koka köttet i en katrull med lite timjan och lök för att sedan sitta med lite klassisk musik och ett glas rödvin och smaska i mig barnet.

Jag har ingen empati alls för någon människa alls. Skulle kunna äta upp min egen mamma.

Sedan brukar mina sexuella fantasier gå ut på att skära sönder fittan på en kvinna när hon är fastspänd, alltså knulla henne med kniv och sedan bita av bröstvårtorna och tugga i mig dom.

Blir jätte upphetsad av sådana här tankar och kommer stenhårt när jag tänker på det.

Jag tycker egentligen inte att det är sjukt, bara kanske lite normbrytande, alla zombies i samhället har säkert inte min läggning och religion.

Så sådan är jag
Senast redigerad av ProfessorVem 2016-02-29 kl. 22:50.
Citera
2016-02-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorVem
Så sådan är jag
Det är bara att beklaga. Men så länge det stannar vid fantasier så är det väl okej. Jag fantiserade själv tidigare idag om att knulla Alicia Vikander och det kommer ju aldrig att ske. Men fantasin om det är trevlig.
Citera
2016-02-29, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CoreDump
Det är bara att beklaga. Men så länge det stannar vid fantasier så är det väl okej. Jag fantiserade själv tidigare idag om att knulla Alicia Vikander och det kommer ju aldrig att ske. Men fantasin om det är trevlig.

Fast jag KOMMER att äta små små barn när det blir inbördeskrig.

Var så säker.

Se det från den ljusa sidan, det är väldigt miljövänligt att äta människor.
Citera
2016-02-29, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lancxzev2
jaha? vad vill du att man ska svara?

Ingen aning, vill väl bara få andra att också äta människor så vi inte blir för mycket kött på den här jorden eller nått.
Citera
2016-02-29, 23:03
Medlem
Är du ute i det fria?
Din empatilöshet är ju något du inte kan hjälpa, men känner du att det du skriver om kan bli av, så bör du uppsöka vården och säga som det är då du är en tydlig fara för allmänheten.

Hur gammal är du?
Hur har empatilösheten yttrat sig hittills i livet? Har du skadat många? Njuter du av att skada andra, eller räcker det alltid med bara fantasierna? Förstår att det är svårt att föreställa sig att ha empati om man aldrig har haft det, men det skulle vara intressant om du berättade mer. Gör ett försök?
Citera
2016-02-29, 23:04
Medlem
Citat:
Fast jag KOMMER att äta små små barn när det blir inbördeskrig.
Inbördeskrig? Varför just då? Varför inte annars? Smakar småbarnen bäst när det är inbördeskrig?
Citera
2016-02-29, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jimbop
Är du ute i det fria?
Din empatilöshet är ju något du inte kan hjälpa, men känner du att det du skriver om kan bli av, så bör du uppsöka vården och säga som det är då du är en tydlig fara för allmänheten.

Hur gammal är du?
Hur har empatilösheten yttrat sig hittills i livet? Har du skadat många? Njuter du av att skada andra, eller räcker det alltid med bara fantasierna? Förstår att det är svårt att föreställa sig att ha empati om man aldrig har haft det, men det skulle vara intressant om du berättade mer. Gör ett försök?

Men du är väl en fara för djur och växter, varför ser du människor som överlivsformer? Vi är ju alla lika mycket värda? Det vill säga alla är lika värdelösa.

För övrigt jobbar jag på förskola för tillfället.

Och varför får jag inte vara en fara för det du kallar allmänheten? Du menar att jag är ond och jag Får inte vara ond för dig. Men jag tycker att äta människor är godhet så håll bara glappet.
Senast redigerad av ProfessorVem 2016-02-29 kl. 23:12.
Citera
2016-02-29, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CoreDump
Inbördeskrig? Varför just då? Varför inte annars? Smakar småbarnen bäst när det är inbördeskrig?

Tja om man inte kan få tag i annat så äter jag en människa alla dagar i veckan.
Citera
2016-02-29, 23:09
Medlem
Ja, det är möjligt, men mina undringar kvarstår.
Citera
2016-02-29, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jimbop
Ja, det är möjligt, men mina undringar kvarstår.

Jaha.

Alltså det handlar inte om att skada andra egentligen, det känns barnsligt, det handlar mer om att jag vill bita och skära i kött för att jag anser att vi är vandrande köttklumpar med impulser som styr våra tankar och allt vi gör.

Så jag vill helt enkelt bara skära mig en köttbit och äta?

Skulle du fråga ett lejon dom här frågorna?

Tycker att detta låter som Bamse på psyket.
Senast redigerad av ProfessorVem 2016-02-29 kl. 23:20.
Citera
2016-02-29, 23:21
Medlem
PlanetCaravans avatar
Det kan inte bli mer metal än att äta människor.
Citera
2016-02-29, 23:26
Medlem
Citat:
Tja om man inte kan få tag i annat så äter jag en människa alla dagar i veckan.
Men bara om det är inbördeskrig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in