Har kontaktat moderator och admin för flera veckor sedan. Stängda tråden nederst i detta inlägg. I de trådar som jag radat upp här, på vilket sätt handlar de INTE om svenska män och att skydda svenska kvinnor?
(FB) Har ni tips på hur man kan skydda sin dotter mot icke-vita? - Har ni tips på hur man kan skydda sin dotter mot icke-vita?
(FB) Julia Caesar: kan ni svenska män skydda era döttrar, fruar, mödrar, systrar? - Julia Caesar: kan ni svenska män skydda era döttrar, fruar, mödrar, systrar?
(FB) Skydda svenska kvinnor - Skydda svenska kvinnor
(FB) När ska europeiska män försvara våra kvinnor? - När ska europeiska män försvara våra kvinnor?
(FB) Svensk kvinna här: invandrarmän trakasserar mig konstant - Svensk kvinna här: invandrarmän trakasserar mig konstant
(FB) Hur man kan skydda invandrarflickor från hedersvåld och annat förtryck - Hur man kan skydda invandrarflickor från hedersvåld och annat förtryck
(FB) Ett sexöverfall i månaden i Jönköping. - Ett sexöverfall i månaden i Jönköping.
(FB) Medborgargarde Göteborg? - Medborgargarde Göteborg?
(FB) Vad kan vi göra för att försvara våra kvinnor? - Vad kan vi göra för att försvara våra kvinnor?
Hur hänger detta ihop att i denna trådstart som handlar om att försvara eller inte försvara svenska kvinnor ska diskuteras i relationsforum och inte i I&I?
Citat:
Ursprungligen postat av Svejk
Vill man diskutera vad svenska män tänker göra eller inte göra för svenska kvinnor, eller vad de tidigare gjort för svenska kvinnor, eller inte gjort, så ska man inte ta diskussionen i ett politiskt forum som Integration och invandring.
(FB) Har ni tips på hur man kan skydda sin dotter mot icke-vita? - Har ni tips på hur man kan skydda sin dotter mot icke-vita?
(FB) Julia Caesar: kan ni svenska män skydda era döttrar, fruar, mödrar, systrar? - Julia Caesar: kan ni svenska män skydda era döttrar, fruar, mödrar, systrar?
(FB) Skydda svenska kvinnor - Skydda svenska kvinnor
(FB) När ska europeiska män försvara våra kvinnor? - När ska europeiska män försvara våra kvinnor?
(FB) Svensk kvinna här: invandrarmän trakasserar mig konstant - Svensk kvinna här: invandrarmän trakasserar mig konstant
(FB) Hur man kan skydda invandrarflickor från hedersvåld och annat förtryck - Hur man kan skydda invandrarflickor från hedersvåld och annat förtryck
(FB) Ett sexöverfall i månaden i Jönköping. - Ett sexöverfall i månaden i Jönköping.
(FB) Medborgargarde Göteborg? - Medborgargarde Göteborg?
(FB) Vad kan vi göra för att försvara våra kvinnor? - Vad kan vi göra för att försvara våra kvinnor?
Hur hänger detta ihop att i denna trådstart som handlar om att försvara eller inte försvara svenska kvinnor ska diskuteras i relationsforum och inte i I&I?
Citat:
Ursprungligen postat av Svejk
Den här typen av diskussion passar nog bättre i ett Relationsforum.
Sök.
Sök.
Citat:
(FB) Massinvandring och att säga att man inte ska hjälpa svenskor.
Massinvandring och att säga att man inte ska hjälpa svenskor.
(FB) Massinvandring och att säga att man inte ska hjälpa svenskor.
Massinvandring och att säga att man inte ska hjälpa svenskor.