2013-08-20, 07:07
Bannlyst
Våldtäkterna ökar varje år samtidigt som massinvandringen från Mellanöstern/Afrika ökar. Jag bor i ett svenskt område med undantag för en trevlig person med tyska rötter. Jag bor utanför förorten och på kvällarna är det roligt för invandrarna att komma hit och vandalisera. De gör sönder busskurer, kastar sten i fönster/bilar.

Vi har precis haft en våldtäkt här för några veckor sedan, en svensk trevlig flicka i området utsattes för detta. Hennes syn mot invandrare har ändrats helt och hållet när jag talade med hennes mor sist. Jag vill inte att min dotter ska utsättas för detta. Hon är bara tretton år. Har ni några tips på hur jag kan skydda henne mot invandrarna? Vi har som regel här hemma efter 21:00 måste hon ha med sig hunden ut om hon ska träffa vänner, annars skjutsar jag henne till hennes kompisar och hem. Jag känner att det inte är nog, har ni som bor vid skiten några tips på hur man kan skydda sin familj?

Seriösa svar, tack.
Citera
2013-08-20, 07:19
Medlem
BigFatCones avatar
Flytta någonstans där invandrarna antingen är bättre integrerade eller bara håller sig på sin kant. Eller lås in din dotter. Eller lär henne att ta vara på sig själv. Börjar du prata om "hemska våldtagande babbar" eller hur nu jargongen kan tänkas vara så finns det ju en god chans att hon gör helt tvärtemot.
Citera
2013-08-20, 07:27
Medlem
TRRRRISTs avatar
Det finns inga bra integrerade shitskinns, de är alla latenta våldtäktsmän. Detta har bevisats åter och åter igen.

Det handlar om sunt förnuft, din dotter ska fatta att alla shitskinns vill våldta henne och svårare än så är det inte.

Bor du med dessa vilda bestar är det bara att flytta eller ta konsekvenserna.

1000 föräldrar i veckan blir förvånade i malmö över att deras döttrar blev våldtagna av "väl integrerade shitskinns"

är man idiot så får barna betala priset, därför underklassen alltid kommer förbli underklass.
Citera
2013-08-20, 07:32
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suhk
Våldtäkterna ökar varje år samtidigt som massinvandringen från Mellanöstern/Afrika ökar. Jag bor i ett svenskt område med undantag för en trevlig person med tyska rötter. Jag bor utanför förorten och på kvällarna är det roligt för invandrarna att komma hit och vandalisera. De gör sönder busskurer, kastar sten i fönster/bilar.

Vi har precis haft en våldtäkt här för några veckor sedan, en svensk trevlig flicka i området utsattes för detta. Hennes syn mot invandrare har ändrats helt och hållet när jag talade med hennes mor sist. Jag vill inte att min dotter ska utsättas för detta. Hon är bara tretton år. Har ni några tips på hur jag kan skydda henne mot invandrarna? Vi har som regel här hemma efter 21:00 måste hon ha med sig hunden ut om hon ska träffa vänner, annars skjutsar jag henne till hennes kompisar och hem. Jag känner att det inte är nog, har ni som bor vid skiten några tips på hur man kan skydda sin familj?

Seriösa svar, tack.

pepparspray och självförsvarsträning.
Citera
2013-08-20, 07:36
Medlem
Nixtros avatar
Köp ett våldtäktsalarm till henne
Citera
2013-08-20, 07:39
Bannlyst
Sätt henne i Krav Maga. Bra självförsvar, väldigt effektivt.
Citera
2013-08-20, 07:46
Medlem
skadetbehovass avatar
jag har haft samma prob å bor i liknade omr själv , och jag har haft samma oro men döm om min förvåning när hon själv berättade att hon å hennes kompisar höll sej på ljusår från alla inv killar för som hon sa dom är inte friska å bråkar gapar å beter sej illa mot svenska tjejer . så var bara rak säg som det är utan omskrivningar . ps vill tacka alla som gjort det möjligt att vi får leva i detta klimatet och sen kallar alla nazister för att dom säger som det är
Citera
2013-08-20, 08:18
Medlem
JumpingJacks avatar
1. Rösta rätt
2. Flytta

Jag skulle aldrig bo kvar i ett område dit babbar kommer för att vandalisera. Inget är viktigare än ens barns säkerhet, alltså skulle jag flytta. Beklagar att du ens ska behöva tänka på det här problemet.
Citera
2013-08-20, 09:39
Medlem
Flytta till Schweiz.
Citera
2013-08-20, 09:52
Medlem
retepm.s avatar
Klä henne i burkha.
Citera
2013-08-20, 09:56
Medlem
skadetbehovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibbenz
Flytta till Schweiz.
eller kanske bara ta tag i problemet?
Citera
2013-08-20, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suhk
Har ni några tips på hur jag kan skydda henne mot invandrarna?

Peberspray

http://da.wikipedia.org/wiki/Peberspray

olagligt, men bedre end en forstört flicka

kan køben her obegränset anatal - 55 kr. stk.

http://www.sky-graensebutikker.dk/forside/august-tilbud/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in