2016-02-27, 21:31
Medlem
Kawaiikiddies avatar
Vill ha tag på lite gräs, 5g grönt typ. Tänker att 600 kr är rimligt?

Har ett nummer till langare, och de jag vet om honom är att han bor typ ett par mil bort, är rätt billig, och kör ut till den stad där jag bor. Fick numret för ett par månader sedan, så vet inte alls om personen fortfarande är aktiv. Jag har noll koll på killen heller, och eftersom att jag är brud så vill jag göra det här så säkert som möjligt.

Hur skriver jag? Var träffas vi? Kan jag fråga om tyngre grejer? Alltså helt ärligt alla tips uppskattas.

Jag har rökt på av hans gräs innan och det var okej, så jag är rätt säker på att kvalitén funkar.

EDIT: Lärde mig att 0.5 hg är inte samma som 5g
Senast redigerad av Kawaiikiddie 2016-02-27 kl. 21:37.
Citera
2016-02-27, 21:33
Medlem
Tänker jag helt snett här? 5g brukar väl vanligtvis kosta ca 500kr, och nu vill du ha 50g för 600?
Citera
2016-02-27, 21:35
Medlem
Kawaiikiddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Tänker jag helt snett här? 5g brukar väl vanligtvis kosta ca 500kr, och nu vill du ha 50g för 600?

Oj, menar såklart att jag bara vill ha 5 g.
Senast redigerad av Kawaiikiddie 2016-02-27 kl. 21:38.
Citera
2016-02-27, 21:42
Medlem
Kawaiikiddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissVulpes
Ringa 112 för att en person säljer cannabis, föröka dig inte.

Till TS: Messa bara.

Vad messar man? Kan jag bara säga att jag vill 5g grönt eller ska jag hålla käft om olagligheterna?
Citera
2016-02-27, 21:43
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kawaiikiddie
Vad messar man? Kan jag bara säga att jag vill 5g grönt eller ska jag hålla käft om olagligheterna?
Fråga bara om han vill ses
Citera
2016-02-27, 21:46
Medlem
RMBKKs avatar
Skriv inte ett sms, ring och säg tja det är jag från festen, visst var det du som.. he he.. hittade min jacka? Kan jag komma förbi och hämta den?

INTE sms
Citera
2016-02-27, 21:49
Medlem
Kawaiikiddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sglass
Fråga bara om han vill ses

Tack!

Är dock lite pussy så vill typ veta vad som händer efter. Säg att jag skriver "kan vi ses?" vad kommer han göra då liksom?
Citera
2016-02-27, 21:51
Medlem
Kawaiikiddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Skriv inte ett sms, ring och säg tja det är jag från festen, visst var det du som.. he he.. hittade min jacka? Kan jag komma förbi och hämta den?

INTE sms

Varför inte sms?
Citera
2016-02-27, 21:52
Medlem
khrysothemiss avatar
För mig har det alltid varit "hej, har du [grönt/brunt/etc]?". "ja" säger snubben då. sedan säger jag "okay, jag bor i [stad], kan du komma hit?" och då är det väl upp till honom att föreslå mötesplats, annars hitta på nåt. Fråga vad det kostar för en femma, ta med dig så mkt cash, gå till stället och vänta.
Själva dealen borde inte ta mer än 10 sekunder. Ni möts, byter grejer, och skiljs.

Glöm inte att ringa var femte minut om han är sen
Citera
2016-02-27, 21:55
Medlem
khrysothemiss avatar
Förresten, om han kör bil från en annan stad så kommer han förmodligen inte lämna bilen och ni gör busineses igenom en nervevad ruta.

Citat:
Varför inte sms?
De sparas av teleoperatören och om de tar langaren så vet de att ni gjort en affär. Ringer du så sparas bara metadata men inte vad ni sagt så då kan du hävda felringning eller någe
Citera
2016-02-27, 21:55
Medlem
Citat:
Varför inte sms?

Blir han tagen kommer de kolla igenom hans mobil
Citera
2016-02-27, 21:59
Medlem
Kawaiikiddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khrysothemis
För mig har det alltid varit "hej, har du [grönt/brunt/etc]?". "ja" säger snubben då. sedan säger jag "okay, jag bor i [stad], kan du komma hit?" och då är det väl upp till honom att föreslå mötesplats, annars hitta på nåt. Fråga vad det kostar för en femma, ta med dig så mkt cash, gå till stället och vänta.
Själva dealen borde inte ta mer än 10 sekunder. Ni möts, byter grejer, och skiljs.

Glöm inte att ringa var femte minut om han är sen

Känns typ enklast, men man vill ju ogärna åka fast. Men då ringer du eller? För helt ärligt så tror jag att risken är rätt hög att jag blir blåst om han hör att jag låter som en nervös tjej på typ 16 år. Lättare att få det att verka som att jag kan skit om jag skriver.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in