2016-02-27, 22:02
Medlem
Kawaiikiddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khrysothemis
Förresten, om han kör bil från en annan stad så kommer han förmodligen inte lämna bilen och ni gör busineses igenom en nervevad ruta.

De sparas av teleoperatören och om de tar langaren så vet de att ni gjort en affär. Ringer du så sparas bara metadata men inte vad ni sagt så då kan du hävda felringning eller någe

Fair point. Då kör jag på att ringa.
Citera
2016-02-27, 22:04
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kawaiikiddie
Känns typ enklast, men man vill ju ogärna åka fast. Men då ringer du eller? För helt ärligt så tror jag att risken är rätt hög att jag blir blåst om han hör att jag låter som en nervös tjej på typ 16 år. Lättare att få det att verka som att jag kan skit om jag skriver.
Visserligen. Men ni kommer ju träffas förr eller senare i vilket fall, och då kanske han blåser dig nästa gång om man tänker så.

Själv smsar jag hellre än ringer men till en början är det bäst att ringa. Får han ett SMS från en random så är det inte säkert att han bryr sig
Citera
2016-02-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khrysothemis
Visserligen. Men ni kommer ju träffas förr eller senare i vilket fall, och då kanske han blåser dig nästa gång om man tänker så.

Själv smsar jag hellre än ringer men till en början är det bäst att ringa. Får han ett SMS från en random så är det inte säkert att han bryr sig

Skicka ett sms: Finns det nå?
Han kommer förmodligen svara vad eller vad pratar du om, varpå du skriver jag fick nummret av XXXX och vill köpa en femma om de finns t,ex
Citera
2016-02-27, 22:25
Medlem
Så här kan ett typiskt olagligt knarklangningssamtal gå till.

-Tja, Det är X från festen. Du sa att du kunde hjälpa.
-Ah absolut.
-Är det samma du hade sist?
-Ja.
-Ok vart är du någonstans?
- "Adress" Hur många tänkte du?
- En bara. Jag är tror jag är framme om en timme typ, Ringer när jag är där.

När du möter snubben har du redan pengarna i handen och ger över det direkt samtidigt som ni skakar hand.
Citera
2016-02-27, 22:46
Medlem
- Tjeena! Jag från festen.
- Tja
- Kan vi träffas om typ 1h?
- Ja. Kom till Gbg C.
- Ok ses
- Haj

Ge han 500kr i handen och ta emot ditt gräs alla har ju olika grampris nuförtiden tar 100kr för 0.6 vissa 100kr för 0.8 m.m. så räkna ut hur mycket du ska betala för att få exakt 5g.. annars kan jag rekommendera att du handlar online istället. du får alltid vad du beställer .. direkt hem till brevlådan utan massa skumma langare som blir bustade till slut

(FB) Den stora tråden om Darknetshoppar och deras sortiment
Senast redigerad av ppffaann 2016-02-27 kl. 22:48.
Citera
2016-02-27, 22:47
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Vill ha tag på lite gräs, 5g grönt typ. Tänker att 600 kr är rimligt?

Har ett nummer till langare, och de jag vet om honom är att han bor typ ett par mil bort, är rätt billig, och kör ut till den stad där jag bor. Fick numret för ett par månader sedan, så vet inte alls om personen fortfarande är aktiv. Jag har noll koll på killen heller, och eftersom att jag är brud så vill jag göra det här så säkert som möjligt.

Hur skriver jag? Var träffas vi? Kan jag fråga om tyngre grejer? Alltså helt ärligt alla tips uppskattas.

Jag har rökt på av hans gräs innan och det var okej, så jag är rätt säker på att kvalitén funkar.

EDIT: Lärde mig att 0.5 hg är inte samma som 5g

(Är ett gammalt pot head, dock på den gamla onda tiden 90/00 talet.. men nu ska vi se)

Skriver?
Inget sådant skall nu, inte ens "på min tid" finnas i textform lagrat på någon server.

Du ringer helt enkelt och presenterar dig & säger vad du vill ha.

600kr/5g låter som ett helt ok utkörningspris, du slipper ju att fara och flänga runt menar jag.

Bytet görs ju genom en 2 sekunder lång handskakning utanför närmsta närbutik, inget märkvärdigt, ingen ser något eller bryr sig så länge ni beter er som vanligt folk och inte ser "knarkiga ut" eller är påtagbart berusade.... är ju lördagskväll menar jag.

Skulle det visa sig vara en elak pojke så bara skrik som en gris så kommer ju folk runt butiken att reagera och definitivt misstänka mannen som förövare - i dessa tider då feminazism råder

Good luck have fun!
Senast redigerad av BallsMan 2016-02-27 kl. 22:50.
Citera
2016-02-27, 22:52
Medlem
TarzansFarsas avatar
Eftersom du är tjej så kommer bara bli hasslad eftersom du verkar veta noll. Håll dig till alkohol istället.
Citera
2016-02-27, 22:55
Bannlyst
Ring och säg typ: Hej skulle du kunna hjälpa mig med en sak.
svaret blir kanske vem är du, vad vill du ha hjälp med.
Då svarar du bara att ni träffades på en fest och han kunde hjälpa dig med bilen.

Sedan skrattar du lite eller kör en betoning på bilen, typ.
Presentera dig, om han har hemkörning så är det luuungt, bara han vet vem du är så borde han komma.

Men vem fan kör hemkörning 2 mil för att beckna en fivish
Citera
2016-02-27, 23:12
Medlem
wobafetts avatar
Citat:
Vill ha tag på lite gräs, 5g grönt typ. Tänker att 600 kr är rimligt?

Har ett nummer till langare, och de jag vet om honom är att han bor typ ett par mil bort, är rätt billig, och kör ut till den stad där jag bor. Fick numret för ett par månader sedan, så vet inte alls om personen fortfarande är aktiv. Jag har noll koll på killen heller, och eftersom att jag är brud så vill jag göra det här så säkert som möjligt.

Hur skriver jag? Var träffas vi? Kan jag fråga om tyngre grejer? Alltså helt ärligt alla tips uppskattas.

Jag har rökt på av hans gräs innan och det var okej, så jag är rätt säker på att kvalitén funkar.

EDIT: Lärde mig att 0.5 hg är inte samma som 5g

Såhär brukar ett normalt samtal se ut för mig

"Tjena har du tid att ses en sväng?"
"Ja absolut, var är du?"
"Jag är vid xx men kan komma till xx om en kvart, har du 2cigg jag kan ta? (2cigg=2bitar)
"Då ses vi där, ja jag fixar åt dig "
Citera
2016-02-27, 23:16
Medlem
Kiggzors avatar
Det var då satan vad paranoida ni ska vara. Gör det inte svårare än vad det är, ring och säg att du vill ha en femma och bestäm en mötesplats. Passa på att fråga om pris också så du slipper stå och räkna sedlar när ni möts.
Citera
2016-02-27, 23:26
Medlem
wobafetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor
Det var då satan vad paranoida ni ska vara. Gör det inte svårare än vad det är, ring och säg att du vill ha en femma och bestäm en mötesplats. Passa på att fråga om pris också så du slipper stå och räkna sedlar när ni möts.

Jag har all anledning att vara paranoid, blev haffad för några år sedan pga kranens lur var avlyssnad. det resulterade i att jag blev dömd för 10st narkotikabrott..
Citera
2016-02-27, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiggzor

det är bara amatörer och idioter som säger vad man ska ha på telefonen.

ringer man en langare så vet han vad du vill,

smsa INTE utan ring ist och frpga om ni kan träffas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in