Citat:
Ursprungligen postat av
Giant Squid
Det är inte 1980 talet längre. Det spelar ingen roll vad vi svenskar har arbetat fram under sekler för mänskliga rättigheters skull. Allt det är kastat ut genom fönstret nu, tack vare hur svenska män och kvinnor har röstat, hur dom vill att det ska vara. Vi lever i ett samhälle nu där medeltida värderingar har tagit en allt större plats i samhället.
Jag har inte sett ett enda fall där någon svensk har gått ut och försvarat eller hämnats något våldtäktsfall eller tafsande m,m. Om du inte har tid eller vill skydda din familj, kvinnor,döttrar eller barn borde du kanske överväga att inte ha några övht,.Du kan inte överlåta allt till mamma staten.
Svenskar kan vara några utav de mesigaste folken i världen.
Vad jag menade med att inte 'ha tid' att övervaka mammor, barn,systrar och andra kvinnliga släktingar har andemeningen att detta välfärdssamhälle som jag pratade om att vi byggt upp, bygger på att folk jobbar! Då jag man inte tid att höka över familjens och släktens kvinnligheters förehavanden på Coop och badhuset. Eller du tycker det är en bättre väg att gå och säga upp sig från jobbet och hålla flickorna hemma från dagis för att hänga på özen med alla släktens farbröder?!!
Vilken idiot du är, om jag inte har tid att skydda mina barn från inavlade reptilmän så ska jag inte ha några?!!!? Du tycker inte männen ska bete sig?? Du säger vi svenskar men argumenterar som en riktig taliban