2016-02-26, 00:21
Medlem
Tja! Beställde hem http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...dcore-160-caps och jag har fan ingen aning om kapslarna ska öppnas och blandas med vatten och sedan drickas upp eller om man ska ta hela kapseln. Första gången jag beställer detta har inte en blekaste aning om hur jag ska använda det.
Citera
2016-02-26, 00:26
Medlem
Chollens avatar
Kollade lite snabbt på hemsidan du beställde ifrån och såg hur kapslarna såg ut. Med största sannolikhet så ska du svälja dem hela. Dock tror jag inte att det är helt omöjligt att öppna dom och spä ut med vatten
Citera
2016-02-26, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Kollade lite snabbt på hemsidan du beställde ifrån och såg hur kapslarna såg ut. Med största sannolikhet så ska du svälja dem hela. Dock tror jag inte att det är helt omöjligt att öppna dom och spä ut med vatten

De är i plast kapslar typ :P Jag spädde ut det i vatten idag och det verkade gå bra till men jag vill inte använda det på fel sätt :P
Citera
2016-02-26, 00:34
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S2k18
De är i plast kapslar typ :P Jag spädde ut det i vatten idag och det verkade gå bra till men jag vill inte använda det på fel sätt :P

En liten plastfilm är ganska så vanligt när det är kapslar. Finns även inom vården/medicin. En kapsel kan man öppna, i där finns själva medicinen. Annars heter det piller, eller något liknande

Att svälja kapseln hel är ingen som helst fara du!
Citera
2016-02-26, 00:50
Medlem
General.Maximus.s avatar
Du ska svälja dem hela.

OT: Jag stör mig på att de säger "ingen vätskeansamling".
Citera
2016-02-26, 07:25
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.
Du ska svälja dem hela.

OT: Jag stör mig på att de säger "ingen vätskeansamling".
Jo, det är ju hela poängen med Kreatin. Att ts köpt en skitprodukt lär han sig nog med tiden.
Citera
2016-02-26, 07:35
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Jo, det är ju hela poängen med Kreatin. Att ts köpt en skitprodukt lär han sig nog med tiden.

En kille i kommentarerna har ju ökat 5kg muskelmassa under två månader...
Är det alltid företaget själv som kommenterar på dessa sidor eller sitter det fårskallar där ute som tror såna här saker?
Citera
2016-02-26, 07:41
Medlem
tj.s avatar
Gelatin löses upp direkt i magen, finns ingen vits med att försöka suboptimera genom att lösa upp dem innan...

Grattis till att du slänger pengar i sjön för övrigt...
Citera
2016-02-26, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Är det alltid företaget själv som kommenterar på dessa sidor eller sitter det fårskallar där ute som tror såna här saker?

5kg muskler på 2 månader så är väl anabola mer relevant?

Såvitt jag vet iaf, jag anser kre-alkalyn är slöseri på pengar, får bättre ös/pump på lite AA än nämnt tillskott

Kör kortare omgångar mer kreatin dock
Citera
2016-02-26, 08:55
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema

Läs omdömen om "skopa" från gymgrossisten, så får du se hur seriösa recensionerna är.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/skopa
Citera
2016-02-26, 11:04
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Läs omdömen om "skopa" från gymgrossisten, så får du se hur seriösa recensionerna är.

Haha, den tackar jag för!
Citera
2016-02-26, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888

Kan inte tro mina ögon 👀 😧 fy vilka skit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in