Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-11-16, 17:36
Medlem
Om en person åt 50st sömntabletter i kombination med en redig fylla?
Jag och en kompis diskuterade lite och är inte överens.
Citera
2005-11-16, 17:38
Medlem
Aephirs avatar
beror väl på vad det är för sömn tabletter. men chansen att hon/han/den/det inte alls vaknar upp nå mer är ganska överhängande... men det är ganska stor skillnad mellan tabletter å tabletter.
Citera
Medlem
klåfingrigs avatar
du skulle somna och sedan dö.
Citera
Medlem
Raros avatar
Med så många sömtabletter så kanske man skulle sova länge?
Citera
2005-11-16, 17:39
Medlem
klåfingrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raro
Med så många sömtabletter så kanske man skulle sova länge?

i evigheter, kallas självmord.
Citera
2005-11-16, 18:03
Medlem
RosaBatmans avatar
Definiera "sömntabletter"... Men det spelar nog egentligen ingen roll vad det är för tabletter, du kommer dö hursomhelst.
Citera
2005-11-16, 18:20
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Definiera "sömntabletter"... Men det spelar nog egentligen ingen roll vad det är för tabletter, du kommer dö hursomhelst.

inte allt för säkert, finns folk som dragit i sig enorma mängder farliga piller å överlevet, visst det är inte vanligt men det har hänt. fast som sagt spelar nog inte direkt nån roll exakt vad det är för tabletter.
Citera
2005-11-16, 18:31
Medlem
ÄlskaMigs avatar
nej nej nej troligen skulle ingen dö. det krävs en hel del för att kola samt att man gör det rätt. tror snarare att du blir sjuk som fan ligger och spyr och skiter/pissar på dig i några dagar för att sedan fortsätta tillvaron i skam. värsta fall får du skador på organ men nej du dör troligen INTE.
Citera
2005-11-16, 18:42
Medlem
Aephirs avatar
prova tryck i dig 50st 10mg stilnoct å dra i dig en 7'a så skulle jag nog tippa på att du är färdigt för skroten om du inte får hjälp, eller nosinan(stavning) 50x25mg, personligen tror jag man är färdig även om det finns folk som överlever sånt, men vi tar vanliga svensson som bara är van vid att dricka ett gäng öl per helg. för övrigt borde väl denna tråd ligga under medicin?
Citera
2005-11-16, 18:58
Medlem
Inte alls säkert att det skulle vara en dödlig dos, det beror ju helt på vilket läkemedel det gäller. Men alldeles för djup sömn och andningspåverkan. Alkoholen förstärker bara effekten hos tabletten. farligt är det iaf.
Citera
2005-11-16, 18:59
Medlem
klåfingrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
nej nej nej troligen skulle ingen dö. det krävs en hel del för att kola samt att man gör det rätt. tror snarare att du blir sjuk som fan ligger och spyr och skiter/pissar på dig i några dagar för att sedan fortsätta tillvaron i skam. värsta fall får du skador på organ men nej du dör troligen INTE.

Ja för spy liggandes på rygg när man sover har ingen dött av.

edit: Visst man kan överleva men att säga att man troligen inte gör det är att ljuga, överlever men har man haft tur, farsan tog runt 30 stilnoct och gick bort, kroppen la bara av att fungera.
Citera
2005-11-16, 19:15
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aephir
prova tryck i dig 50st 10mg stilnoct å dra i dig en 7'a så skulle jag nog tippa på att du är färdigt för skroten om du inte får hjälp, eller nosinan(stavning) 50x25mg, personligen tror jag man är färdig även om det finns folk som överlever sånt, men vi tar vanliga svensson som bara är van vid att dricka ett gäng öl per helg. för övrigt borde väl denna tråd ligga under medicin?
15 tar och då blir jag hög (nej jag är inte stor som ett hus). Satt i mig så många tabletter att enligt era mått mätta skulle jag varit död 7 gånger om men jag överlevde mitt självmordsförsök.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in