Citat:
Ursprungligen postat av
P55
Ska det vara nån jävla ordning i det här samhället och löst folk som inte vet hur dom ska göra så rekommenderar jag dig att låta bilen stå till dess att du har däck så att du kan besikta bilen. Och man slänger inte på däck!
Jo jag själv slänger på dem på runt 35 -40 minuter inklusive rota fram fälgkors och sånt---Då tar jag det ganska lugnt också.
Oftast så går det fint att besikta och få en vad det nu kallas? man måste fixa på eget ansvar. Besiktade polarens bil för nån månad sedan och ena framlyktan dog. Vi behövde inte komma tillbaka och visa upp något, vi åkte raka vägen till affär och sen hem och kompisen satte i lampan själv dan efter. Inget man måste visa upp för besiktningen igen det är eget ansvar-
Samma sak hoppas jag händer på mina däck... vill bara se om bilen är ok i övrigt för småsaker kan jag fixa själv undre tiden nu när jag har all tid i världen att göra det. Det blir sprillans nya sommardäck nästa månad. Skall inte köra runt med den mer än till verkstad...
Vill bara veta om det är någon mening att göra på det här viset
Jag vill inte lägga pengar på vinterdäck eftersom att jag inte kommer köra något den här vintern och förmodligen inte nästa heller.