Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-30, 11:56
  #205
Medlem
Ancient-Lurkers avatar
Varför misshandlar och sexutnyttjar kvinnor barn och kommer undan med det?
Citera
2018-03-30, 13:10
  #206
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Sex = sexuell interaktion. Syftet är främst fortplantning medelst könsorgan som kommunicerar DNA. Gäller för hela djurvärlden. Jag tror det är valrossen som ofta ser stora hannar kliva på 'småflickor' i still med 'våldtäkt', helt i ordning med moder natur.
Feminister säger att all penetrativ (PIV) sex är våldtäkt.
Till och med före an av deras främsta ideologiska språkrör Andrea Dworkin.
På 60-talet var det helt medvetet att göra lebbar av kvinnor. I Sverige pågår detta fortfarande.
Citera
2018-03-30, 14:42
  #207
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Feminister och inte kvinnor. Var specifik.

Studsa inte. Ja och nej. När det gäller Sverige så är det inte bara feminister utan även kvinnor utanför diagnos gruppen. De är helt enkelt förstörda av identitetspolitiken. I andra länder så nästintill enbart feminister.
Citera
2018-03-30, 14:58
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Feminister säger att all penetrativ (PIV) sex är våldtäkt.
Till och med före an av deras främsta ideologiska språkrör Andrea Dworkin.
På 60-talet var det helt medvetet att göra lebbar av kvinnor. I Sverige pågår detta fortfarande.

Javisst, och moder natur är en trafficker.

#KillMotherNature
Citera
2018-03-30, 16:07
  #209
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Javisst, och moder natur är en trafficker.

#KillMotherNature
Genusvetenskapen förkastar biologi *check*
Citera
2018-03-30, 18:36
  #210
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Där är en sexuell aspekt i våldtäkter för säkerligen handlar inte alla våldtäkter om makt. Tror du inte någon störd man som har svårigheter att charma omkull en kvinna till sängen våldtar pga av sexbrist?
Lider man av sexbrist så runkar man, man våldtar inte. Möjligen köper man sex om man gillar sånt men det är en enormt steg till att våldta någon. Vem får ens upp den om tjejen inte vill?
Citera
2018-03-31, 08:02
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Lider man av sexbrist så runkar man, man våldtar inte. Möjligen köper man sex om man gillar sånt men det är en enormt steg till att våldta någon. Vem får ens upp den om tjejen inte vill?

Våldtäktsmän?
Citera
2018-03-31, 16:46
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?
dom kanske är less på alla feminister
Citera
2018-03-31, 22:00
  #213
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Lider man av sexbrist så runkar man, man våldtar inte. Möjligen köper man sex om man gillar sånt men det är en enormt steg till att våldta någon. Vem får ens upp den om tjejen inte vill?
Kul att du tror jag är en våldtäktsman och måste förklara, gulliga feministpojken. Sist jag kollade är jag ingen MENAman eller en kallblodig psykopat
Citera
2018-04-04, 12:45
  #214
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Kul att du tror jag är en våldtäktsman och måste förklara, gulliga feministpojken. Sist jag kollade är jag ingen MENAman eller en kallblodig psykopat
Feministpojken? 😂😂😂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback