2006-11-06, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Ang. IFK's nya coacher, Rehn är ju lite pajasvarning på verkar var en filur som inte riktigt vet vad han håller på med, ger ett förvirrart intryck. Dock är de bara en allmän uppfattning, jag har aldrig träffat honom eller pratat med honom och som hjälptränare så kan man kanske inte påverka laget så mycket (djugården).

Är du medveten om att Rikard Norling är tränare för ditt kära aik?
Citera
2006-11-06, 23:43
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Är du medveten om att Rikard Norling är tränare för ditt kära AIK?

Ja? Jag tycker att han verkar veta vad han pratar om och han lämnar ingenting åt slumpen. Det blir dock lite pinsamt när dif-ledarna säger att 'det ser bra ut', 'nya Djurgården', för att sedan bli utklassade av Gais hemma.

Precis som Nebojsa säger 'ingenting händer av en slump i AIK'.
Citera
2006-11-06, 23:45
Medlem
Citat:
Ja? Jag tycker att han verkar veta vad han pratar om och han lämnar ingenting åt slumpen. Det blir dock lite pinsamt när dif-ledarna säger att 'det ser bra ut', 'nya Djurgården', för att sedan bli utklassade av Gais hemma.

Jadå han har säkert stenkoll på allt egentligen det var inte alls det jag menade, men en mer förvirrad och osammanhängande människa vid intervjuer kan jag inte erinra mig ialla fall.
Vad jag menar är att bara för att man verkar förvirrad så behöver inte det betyda att man är det, det är Norling ett levande bevis på.
Citera
2006-11-06, 23:53
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Jadå han har säkert stenkoll på allt egentligen det var inte alls det jag menade, men en mer förvirrad och osammanhängande människa vid intervjuer kan jag inte erinra mig ialla fall.
Vad jag menar är att bara för att man verkar förvirrad så behöver inte det betyda att man är det, det är Norling ett levande bevis på.

Jaha! Okej, då förstår jag dig . Jo, stackars Mathias Luhr på Expressen är ju helt förtvivlad över att han inte förstår Rikard.

Och jag vill klargöra att jag inte vet om Rehn är det, bara en uppfattning jag får.
Citera
2006-11-07, 07:39
Medlem
Skandal att allsvenskan 2006 ska avgöras med en dommartavla,elfsborg är verkligen värdiga vinnare men det var hands.
Citera
2006-11-07, 07:55
Medlem
CS-bögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Skandal att allsvenskan 2006 ska avgöras med en dommartavla,elfsborg är verkligen värdiga vinnare men det var hands.

Jag tycker inte den är så solklar så att man kan kalla det en domartavla, det är ungefär 50/50 om det är straff eller inte.

Nu är jag ju elfsborgare men jag tycker ändå att jag är objektiv.
Citera
2006-11-07, 08:00
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen
Jag tycker inte den är så solklar så att man kan kalla det en domartavla, det är ungefär 50/50 om det är straff eller inte.

Nu är jag ju elfsborgare men jag tycker ändå att jag är objektiv.
Antingen så är det straff eller så är det inte straff. Inte precis så att det kan vara en "halvstraff".

Domaren blåste inte och då var det ingen straff, punkt.

Nästa år vinner vi igen!
Citera
2006-11-07, 08:05
Medlem
CS-bögens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Antingen så är det straff eller så är det inte straff. Inte precis så att det kan vara en "halvstraff".

Domaren blåste inte och då var det ingen straff, punkt.

Nästa år vinner vi igen!

Nej det är sant, men om han hade blåst hade det varit mycket klagande och skriverier om det med.

Eftersom det är en bedömningsfråga så kan man ju inte säga att det är rätt eller fel.
Citera
2006-11-07, 13:46
Moderator
vfs avatar
Citat:

ingenting händer av en slump i AIK

Gällde det 2004 också?
Citera
2006-11-07, 13:54
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Gällde det 2004 också?
Märklig fråga, med tanke på att ämnet, nämligen ledarskapet, då var ett helt annat.
Citera
2006-11-07, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
http://www.mariedal.se/?sid=7&s=2&id=46

Okynnessurfade lite och hittade en del kul

Härligt att se en länk till Mariedal.
Dom har förresten två spelare i Elfsborgs a-trupp det här året, samt Drugge i Degerfors. inte illa för ett kvartersgäng.
Citera
2006-11-07, 15:06
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf

Gällde det 2004 också?

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera