Flashback bygger pepparkakshus!
2006-08-03, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Wernbloom ÄR Blåvitt för närvarande. Hoppas Mild sätter sig ner & förhandlar fram ett 10 årskontrakt utan några klausuler!

Bedrövligt dock att en mittfältare leder skytteligan men jag är tacksam för varje mål han gör

Ja den här killen får vi inte tappa för en struntsumma till en skitklubb i Norden pga någon jävla klausul för det vore katastrof. Han kommer bli något stort, riktigt stort.

Citat:
Ursprungligen postat av Satyricon
Hemkommen från Fredriksskans. En skitmatch mellan två genuina skitlag.

Jag var på Olympia i måndags och såg HIF-KFF. Det tar emot att erkänna men det är klasskillnad mellan å ena sidan Helsingborg och å andra sidan fyslag som IFK Göteborg och Kalmar FF. Åtminstone den här veckan.

Det beror ju lite på hur man ser på det ioförsig. Blåvitt är delad 3:a, Kalmar är 7:a och Helsingborg är 10:a. Deras klass avspeglar sig då verkligen inte i deras poängskörd ialla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Fan! Jag pallade inte att åka till Ullevi i dag då jag var helt säker på att Örgryte skulle ta sin första seger i år. Köpte matchen på PPV i stället. Efter första halvlek så tänkte jag slänga ut boxen genom fönstret rätt ut på Landala kapell (Skulle vara rätt gött då den där djävla klockan spränger huvudet av mig varje söndag).
I andra så såg det nååååågot bättre ut kan jag säga. Tror nog att bajen trots allt håller undan till det på förhand givna guldet. De andra lagen ser för djävla tröga och usla ut. IFK fick väl segern till skänks i dag va?
Längtar redan till senhösten

Du var mig en lustig typ, du bor i GBG, håller på Bajen, men när Bajen är i stan ja då "pallar" du inte att gå och se på dom?
Citera
2006-08-03, 23:51
Medlem
Konrad Haifas avatar
Mumma med avgörande fem i i tolv, men ändå ganska välförtjänt med tanke på de två ribbskotten och Alexs krysstrykare i slutet av matchen.

Citat:
Ursprungligen postat av Satyricon
Hemkommen från Fredriksskans. En skitmatch mellan två genuina skitlag.

Jag var på Olympia i måndags och såg HIF-KFF. Det tar emot att erkänna men det är klasskillnad mellan å ena sidan Helsingborg och å andra sidan fyslag som IFK Göteborg och Kalmar FF. Åtminstone den här veckan.

Jajaja, du är väl som Öisarna, hellre vackert än poäng...

Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Fan! Jag pallade inte att åka till Ullevi i dag då jag var helt säker på att Örgryte skulle ta sin första seger i år. Köpte matchen på PPV i stället. Efter första halvlek så tänkte jag slänga ut boxen genom fönstret rätt ut på Landala kapell (Skulle vara rätt gött då den där djävla klockan spränger huvudet av mig varje söndag).
I andra så såg det nååååågot bättre ut kan jag säga. Tror nog att bajen trots allt håller undan till det på förhand givna guldet. De andra lagen ser för djävla tröga och usla ut. IFK fick väl segern till skänks i dag va?
Längtar redan till senhösten

Fin supporter, ser du några matcher på en säsong?

Naturligtvis tar inte Bajen guld, eller tror ni att Pablo och Chanko ska leda laget resten av serien, alltså 13 matcher. Skulle inte tro det....
Citera
2006-08-04, 00:29
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa

Kan ni inte toffla in lite fler mål i 90:e, era flytfettor...

Jag orkar fan inte mer nu.. Skall börja kolla på voltige eller casting, vadsomhelst... Syns i aulan. Nu går jag och skjuter mig
Citera
2006-08-04, 00:32
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso

Jag orkar fan inte mer nu.. Skall börja kolla på voltige eller casting, vadsomhelst... Syns i aulan. Nu går jag och skjuter mig

Jo, det hoppas jag. Det vore ännu bättre om vi slutar tappa ledningar i andra halvlek.

Var det Dick som stod idag? Riktig fippelgubbe han har blivit, det såg inte stabilt ut. Visserligen såg även försvaret alldeles för vekt ut, det också.
Citera
2006-08-04, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso

Man borde borde verkligen vara snäll mot er i dagens läge men det är så sällan man får användning för denna härliga smilisen så här får du!

:tease: :tease: :tease:
Citera
2006-08-04, 00:36
Medlem
Konrad Haifas avatar
Apropå :tease: , fantastisk insats av pedofilen/häradsbetäckaren Brima Koroma idag! Åtta minuter fick han på sig att jaga ett segermål innan han visade ut sig själv....

Satyricon, är det en gubbe ni fans gillar?
Citera
2006-08-04, 00:42
Medlem
Citat:
Apropå :tease: , fantastisk insats av pedofilen/häradsbetäckaren Brima Koroma idag! Åtta minuter fick han på sig att jaga ett segermål innan han visade ut sig själv....

Det där är något som måste anses väldigt udda. Hade en sådan människa spelat för något utav dom stora lagen som faktiskt har supportrar så är jag relativt övetygad om att majoriteten utav fansen hade sett till att klubben hade gjort sig av med spelaren ifråga, jag vet att jag hade aldrig accepterat ett sådant avskum spelandes för Blåvitt i alla fall.
Citera
2006-08-04, 00:50
Medlem
Julinhos avatar
Intressant, sedan Allsvenskan gjordes om till en rak serie med 14-lag är det bara IFK som haft lika många pinnar efter 13 omgångar som Bajen har nu (omräknat till tre poäng)

Att vi sedan inte kommer hålla hela vägen vet jag också, men drömma kan man
Citera
2006-08-04, 02:34
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:

Bespill mig med lite info?
Pedofil?
Tell me. Låt skvallret flöda
Citera
2006-08-04, 07:47
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Bespill mig med lite info?
Pedofil?
Tell me. Låt skvallret flöda

Finns ett forum för skvaller, diskutera där istället.//mod.
Citera
2006-08-04, 08:28
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Var det Dick som stod idag? Riktig fippelgubbe han har blivit, det såg inte stabilt ut. Visserligen såg även försvaret alldeles för vekt ut, det också.

Det var Axel Wibrån som fixade segern åt Bajen
Citera
2006-08-04, 09:56
Medlem
Citat:
Mumma med avgörande fem i i tolv, men ändå ganska välförtjänt med tanke på de två ribbskotten och Alexs krysstrykare i slutet av matchen.

Fin supporter, ser du några matcher på en säsong?

Naturligtvis tar inte Bajen guld, eller tror ni att Pablo och Chanko ska leda laget resten av serien, alltså 13 matcher. Skulle inte tro det....

Nej för guldet kommer Selakovic och den alltid lika skönspelande Alexandersson skjuta till Göteborg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in