2006-08-03, 23:19
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Wernbloom ÄR Blåvitt för närvarande. Hoppas Mild sätter sig ner & förhandlar fram ett 10 årskontrakt utan några klausuler!
Bedrövligt dock att en mittfältare leder skytteligan men jag är tacksam för varje mål han gör
Bedrövligt dock att en mittfältare leder skytteligan men jag är tacksam för varje mål han gör

Ja den här killen får vi inte tappa för en struntsumma till en skitklubb i Norden pga någon jävla klausul för det vore katastrof. Han kommer bli något stort, riktigt stort.
Citat:
Ursprungligen postat av Satyricon
Hemkommen från Fredriksskans. En skitmatch mellan två genuina skitlag.
Jag var på Olympia i måndags och såg HIF-KFF. Det tar emot att erkänna men det är klasskillnad mellan å ena sidan Helsingborg och å andra sidan fyslag som IFK Göteborg och Kalmar FF. Åtminstone den här veckan.
Jag var på Olympia i måndags och såg HIF-KFF. Det tar emot att erkänna men det är klasskillnad mellan å ena sidan Helsingborg och å andra sidan fyslag som IFK Göteborg och Kalmar FF. Åtminstone den här veckan.
Det beror ju lite på hur man ser på det ioförsig. Blåvitt är delad 3:a, Kalmar är 7:a och Helsingborg är 10:a. Deras klass avspeglar sig då verkligen inte i deras poängskörd ialla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Fan! Jag pallade inte att åka till Ullevi i dag då jag var helt säker på att Örgryte skulle ta sin första seger i år. Köpte matchen på PPV i stället. Efter första halvlek så tänkte jag slänga ut boxen genom fönstret rätt ut på Landala kapell (Skulle vara rätt gött då den där djävla klockan spränger huvudet av mig varje söndag).
I andra så såg det nååååågot bättre ut kan jag säga. Tror nog att bajen trots allt håller undan till det på förhand givna guldet. De andra lagen ser för djävla tröga och usla ut. IFK fick väl segern till skänks i dag va?
Längtar redan till senhösten
I andra så såg det nååååågot bättre ut kan jag säga. Tror nog att bajen trots allt håller undan till det på förhand givna guldet. De andra lagen ser för djävla tröga och usla ut. IFK fick väl segern till skänks i dag va?
Längtar redan till senhösten
Du var mig en lustig typ, du bor i GBG, håller på Bajen, men när Bajen är i stan ja då "pallar" du inte att gå och se på dom?