Citat:
Ursprungligen postat av
johnnybgoode99
När är det dags att söka hjälp?
Det är dags! Verkar som att han har fastnat i nån spinn och bara fortsätter med sitt malande:
Peter Olsson
För en timme sedan
I de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna!
Ja det stämmer faktiskt 😁
Jag har gjort 2 misstag i mitt liv och haft fula fiskar till kvinnor 😖
Min dotters mamma var inget misstag även om det slutade illa !
Nä det är en bra tjej i grunden. Hon är skötsam och stabil. Inga psykiska sjukdomar eller störningar. Hon kunde bara inte dricka alkohol för då blev hon dum i huvudet 🙁 Det finns bara en grej och det är att hon är fruktansvärt egoistisk och man kan inte komma ifrån att hon var otrogen mot mig och ljög om händelser 😤. Det var inte schysst gjort och man gör inte så mot en f.d pojkvän man förhoppningsvis har älskat och har barn med 😟. Men egoism är ingen psykisk sjukdom,ha ha ha.
Vi hade det bra ihop i många år och har en fin dotter ihop ❤. Så det var inget misstag!
Nä de riktigt fula fiskarna träffade jag efter min dotters mamma och jag bröt upp.
Jag ångrar väldigt mycket att jag hade ihop det med en tjej från Kungälv som var riktigt sjuk 😢. Hon hade en borderline personlighetsstörning och pendlade mellan väldigt glad ena stunden medan i nästa sekund kunde kasta saker och börja skrika, gapa eller gråta 🙁. Man visste aldrig vilket humör hon var på och jag var faktiskt rädd för henne. Hon var som en ilsken liten hund 😕 Hon är bipolär och opålitlig !
Jag är ju alltid väldigt snäll så jag försökte hjälpa henne med mycket och stötta henne. Men vad jag än gjorde så var hon aldrig tacksam eller nöjd. En gång så hade hon kört i diket och fastnat. Hon ringde och grät. Jag hade kunder men släppte allt och åkte och hjälpte henne. Men det var knappt man fick ett tack efteråt 🙁. I och med hennes borderline störning så blev vi ofta osams och jag orkade inte med hennes bipolaritet. Hennes ena dotter har samma sjukdom och de är bägge väldigt sjuka. Men det var hennes otrohet som fick mig att gå i taket. Hon hade haft ihop det med en man bakom min rygg i ett halvår fick jag reda på och då blev jag väldigt arg på henne 😡.
Det var ett stort misstag i mitt liv som tyvärr varade i över 1 år och satte djupa sår i mitt liv eftersom hon ljög om sin otrohet och ljög för polis 😡. Jag fick post traumatisk stress symtom av hennes lögner och otrohet som uppkom några månader efter jag kom på henne och fick gå i terapi 😟. Hon var så hetlevrad och aggresiv också! En gång så var vi på Liseberg och vi stod och tittade på när våra barn åkte bergbanan. Det regnade så jag hade ett paraply utfällt och råkade nudda henne med spetsen av ett spröt i hennes ansikte. Då gav hon mig ett knytnävsslag så en tand gick av och läppen sprack 😖. Jag blev helt stum av chocken att helt plötsligt utan att jag såg det få ett knytnävsslag i ansiktet. Va fan gör du? Så jag! Men hon var arg på mig och det var mitt fel alltihop 🤔. Hon tyckte att jag bara skulle ta en smäll för att jag råkade nudda henne i ansiktet med mitt paraply. Det var ju inte meningen att tanden skulle gå sönder men annars tyckte hon att det var väl inget,ha ha ha. Tänk om det hade varit tvärtom. Om jag hade slagit henne! Hade det varit ok då,ha ha ha. Hon var väldigt sjuk stackarn 🤕 Jag är väldigt tacksam över att vi inte hann flytta ihop och att jag tillslut blev av med henne. Tänk att ha barn med henne 😟.
Mitt andra misstag gjorde jag några år senare när jag träffade en tjej från Varberg. Jag såg ganska snabbt att hon var narcesistisk och självupptagen. Hon krävde ständigt uppmärksamhet och bekräftelse via sociala medier och hon hade kontakt med andra män som hon dejtade samtidigt som vi träffades. Jag gjorde slut när jag upptäckte detta men tyvärr så gick jag på hennes lögner när hon lovade att bättra sig 😤.
Hon är en fullblodspsykopat som kan lura vem som helst som inte kommer henne in under hennes yta. Då upptäcker man detta!
Hon är också väldigt egoistisk och inte ens hennes egna barn går först. En psykopat har inte empati för andra människor så hon förstår inte att otrohet kan såra 😢. Att bli utsatt för en psykopat bryter ner dig både psykiskt och fysiskt! De tar all kraft ifrån dig och trycker ner dig sakta men säkert. Det är deras sätt att shälva överleva och de mår bra av att se andra må dåligt. Särskilt närstående som pojkvänner vill de känna makt över att utnyttja och trycka ner 😖. De har aldrig fel enligt sig själva och kan inte förstå om de gör något som är fel. De skyller ifrån sig och du ger med dig för de ger sig aldrig 😟. Därför trycks du ner och mår dåligt psykiskt.
Den här kvinnan hade varit otrogen mot många av sina män hon haft i livet men så länge de inte fick reda på något så var det ok tyckte hon 🤮.
Hon lurade mig och sa att hon skulle skärpa sig och lurade mig med att säga saker som att hon älskade mig och ville vara med mig. Men det var bara lögner för hon träffade andra män samtidigt och var otrogen mot mig bakom min rygg. Det var när hon ljög och sa att hon ville följa med mig på en resa över nyår ena dagen för att vara otrogen och bryta löftet om resan dagen efter vi bröt upp. Hon stal pengar från avbokningen av denna resa och vi skulle träffas och prata hade vi bestämt senare hemma hos henne. Då skulle jag också få tillbaka mina pengar. Men hon lurade mig igen och då blev vi ovänner så jag åkte hem. Vi bråkade sedan via sms om hennes otrohet och de pengar hon stulit. Hon vägrade betala tillbaka pengarna och hittade på en historia för polisen så hon slapp stå för sina lögner, otrohet och stulna pengar 😡
Det är det värsta misstaget jag gjort i mitt liv att träffa henne! Jag fick reda på vad hon kallades för i Varberg och hade jag fått reda på det lite tidigare så hade jag aldrig träffat henne. Hon är en riktigt ful fisk som ständigt ljuger och är otrogen mot sina män. Det går inte att leva med henne kan jag lova. Ingen står ut med en sån kvinna 🙁.
Det var en man som skickade ett otrevligt meddelande på Messenger till mig för ett år sedan. Det visade sig att det var en ny man som hon hade ihop det med efter mig. För ett tag sedan så fick jag ett nytt meddelande från samma man. Denna gången så skrev han så här: ursäkta men du hade rätt! Hon är psykiskt sjuk och helt dum i huvudet, ha ha ha.
Den här kvinnan hade inga som helst problem med att sitta och ljuga i rättssalen och hon har ingen moralisk kompas eller etik i sin psykopathjärna 😡
De tänker inte på vad de ställer till med de här tjejerna! Det får livslånga konsekvenser för den som drabbas av deras lögner och otrohet. Den som drabbas för ofta trauman som sitter i hela livet och man får svårt att lita på människor. Samt att man blir så psykiskt misshandlad att man får problem med självkänsla och självförtroende mm 🤢
Att bli så psykiskt misshandlad är mycket värre än en s.k vanlig misshandel. Jag tycker det ska likställas med grov misshandel i straffskalan 😡.
Jag säger som jag sa innan! Tänk att ha barn med henne!!!! Jag tackar gud för att jag inte har det och att jag ganska snabbt fick mig en riktig bild av denna kvinna. Stackars barn säger jag till dessa 2 kvinnor. Med deras gener så är det inte så konstigt att barnen också har fått psykiska problem och är likadana som sin mamma 😢.
Jag har tur som valde rätt mammor åt mina barn som är friska i både huvud och kropp, duktiga och ärliga 😁. Gener är allt!
Jag har barn med 2 kvinnor som är väldigt bra som mammor och min sons mamma är en väldigt bra kvinna som aldrig har ljugit eller varit otrogen mot mig 😊.
Jag har haft många tjejer genom åren "tyvärr" får man väl säga. För det är ju inget man egentligen vill. De flesta av dessa tjejer har varit väldigt bra tjejer som är ärliga och inte ljuger eller är otrogna. Normala tjejer.
Men 2 av kanske 100 tjejer som jag har haft ihop det med har varit sjuka och har satt stora spår i mitt liv som jag ibland mår dåligt av än 🤧.
Fula fiskar borde spärras in för gott!!!
Jag är en väldigt snäll och ärlig man som aldrig skulle kunna vara otrogen. Det är nog därför jag blir så arg på människor som inte är lika ärliga tillbaka 😡
Jag kommer alltid att säga ifrån när folk ljuger, inte håller det man säger eller är otrogen 😉
Det tycker jag man har rätt till även om inte myndigheter tycker så, men jag använder aldrig våld eller hot. Då har man gått över gränsen själv! Oärliga tjejer är inget för mig 😕
Man ska vara snälla emot varandra och inte ljuga och vara otrogen ❤