• 9
  • 10
2023-11-13, 19:28
Medlem
tankar infr Kvartalsrapport p torsdag? upp 9 idag sg ja.
Citera
2024-04-08, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Fin rapport och organisk tillvxt idag.

Ltt att vara efterklok men hur har det gtt sedan den finfina rapporten du skrev om? Vill inte str salt i dina sr men jag fick upp gonen fr detta bolag redan 2018 och kan verkligen inte begripa de som ngonsin investerat i Soltech. Man kan ju inte ens ljuga som aktiegare och sga att man slt p topparna om man gt ett fyrsiffrigt antal aktier eller mer. Omsttningen har knappast medgett dylika historier. Vad du menade med organisk tillvxt fr du grna frklara, att byta ut en riskaka mot fyra riskorn knns sdr om man r lngsiktig.
Ganska tydligt att det r s Soltech jobbat och jobbar sedan start.
Citera
2024-07-28, 17:15
Medlem
Vad tror vi om bla siffror i Q2:an?
Citera
2024-07-29, 12:15
Medlem
Vad tror ni om soltech fr det andra halvret 2024? Vntas bttre siffror fr Q2 och Q3 tro?
Citera
2024-08-06, 16:10
Medlem
Jag tror att oavsett om Soltech skulle (under en normal konjutur) ha presterat bttre och bttre, s kommer resultaten bli smre och smre ett tag nu. Varfr? Lgkonjunktur, hga rntor, vrldsoro.

Vem kper solceller nr man r orolig att WW3 r i antgande? Vem kper solceller nr man tror sig bli av med jobbet? Ass visst det r ju en besparing p sikt, men folk tnker *hr och nu* nr pengarna stramas t

Kan man rida ut det hr och invnta hgkonjunktur s tror jag mnga konkurrenter kommer ha gjort kk och marknaden har konsoliderat sig varp Soltech gynnas
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in