2020-09-09, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.d-Dramaqueen
Hur mkt av ett finger och vilket finger är bäst? Pekfingret? Hålla stilla eller vicka? Vill också testa det på ny bekantskap där jag anar att han antingen har svårt att hålla ståndet alternativt gillar något jag inte än gett /upptäckt.. att jag skulle ge ett finger i rumpan är nytt för mig - kanske inte ens vet var jag ska peta in det utan att treva och ha mig och vara orolig att han inte gillar det 😌 Råd?

Jag har blivit penetrerad analt med fingrar ett flertal gånger. Är i en relation där hon vid vissa tillfällen gör det på mig.

Oftast använder hon pekfingret och börjar med att bara smeka öppningen. I nästan alla lägen så gillar jag det, märker hon att jag blir upphetsad så brukar hon låta fingret glida in en bit. Om hon ska göra så en längre stund och gå djupare med fingret, så tycker jag det blir betydligt skönare om hon tar glidmedel på fingret

I början känns det bäst när fingret har kommit in en bit och bara är där. Men efter en stund när man vant sig lite, så gillar jag när hon vickar på fingret och sedan för det in och ut. Då blir det nästan alltid väldigt skönt och upphetsande
Citera
2020-09-09, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bettertaste
jag och min pojkvän (sen 2år) har pratat det senaste om att jag ska stoppa upp ett finger i hans röv medans jag runkar eller suger honom. vi kollade lite olika porrfilmer innan (igår) för att få lite "kött på benen" då detta är helt nytt för oss båda. Han tyckte att det va skönt men inte så skönt som han hört talas om.. min fråga är då. hur gör ni där ute både tjejer och killar? pullar, vicka på fingret så det bara stimulerar G punkten, ställning.. ja ni fattar, vad är den bästa tekniken? (jag har inga problem med detaljerat)

Såg dock en porrfilm där killen låg över tjejen som i 69:an medans hon sög hans kuk och stimulerade honom analt och han pillade och pullade henne i fittan.. han såg ut att njuta och detta skall provas när min lingonvecka är över
hur mår ni egentligen.. min tjej skulle aldrig få göra det.. tycker det inte är såå lämpligt, men tanke på hur mycket bakterier som frodas där
Citera
2020-09-11, 00:04
Medlem
F.d-Dramaqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadapo
Jag har blivit penetrerad analt med fingrar ett flertal gånger. Är i en relation där hon vid vissa tillfällen gör det på mig.

Oftast använder hon pekfingret och börjar med att bara smeka öppningen. I nästan alla lägen så gillar jag det, märker hon att jag blir upphetsad så brukar hon låta fingret glida in en bit. Om hon ska göra så en längre stund och gå djupare med fingret, så tycker jag det blir betydligt skönare om hon tar glidmedel på fingret

I början känns det bäst när fingret har kommit in en bit och bara är där. Men efter en stund när man vant sig lite, så gillar jag när hon vickar på fingret och sedan för det in och ut. Då blir det nästan alltid väldigt skönt och upphetsande
Tack för tips, uppskattas!
Citera
2020-09-11, 12:09
Medlem
empoisonnes avatar
Jag har haft en relation där den aktiviteten förekom. Den mest sexuellt experimentella relationen jag någonsin haft. Jag minns inte hur det kom sig att jag gjorde det första gången, det var något som bara blev i samband med en lång oralsession tror jag. Det var inget han efterfrågade och vi pratade om innan. Det bara blev.

Han fick starka orgasmer på det sättet. Avsugning och finger i röven. Jävligt hett faktiskt.

Som med alla anala aktiviteter så måste mottagaren var ren och tömd. Givetvis är det av större vikt om det är en hel kuk eller något annat av större mått som ska in. Det är ganska självklart att man inte låter sig få något i analen om man är nödig eller inte har tömt sig på ett tag. Men en del tycks inte fatta det. En del män tror att det är bara är att trycka in kuken i röven för att kvinnan i fråga är kåt. Så är det inte. Röven är inte fittan.

Glidmedel är en bra grej. Alternativt mycket saliv. Att trycka in ett torrt finger i en torr anal är inget vidare. Återigen; röven är inte fittan.

Och nej, sex mellan man och kvinna är inte gay. Att få något i röven är inte gay. Görs det på rätt sätt är det skönt. Det är kul med sexualpartners som vågar tänja (höhö) lite på gränserna.
Citera
2020-09-16, 00:03
Medlem
Se till att han slappnar av. För in ett finger i rumlande och leta efter någon som känns som en liten platå. Stimulera med kommit rörelsen och du kommer känna att den här platån blir svullen och rundare. Du vet att han kommer för han själv ens vet pga att platån blir stenhård. Glöm inte runka hela tiden samtidigt. Jag har haft killar som svimmat av njutning. På riktigt! Lycka till
Citera
2020-09-16, 18:12
Medlem
halaltarzans avatar
Brukar göra det där i duschen med barnolja, när min tjej masserar min väl inoljade kotte och sen för upp ett finger så sprutar jag nästan så draperiet går sönder.

Rekommenderas skarpt.
Citera
2020-09-22, 16:59
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegogodoll
Se till att han slappnar av. För in ett finger i rumlande och leta efter någon som känns som en liten platå. Stimulera med kommit rörelsen och du kommer känna att den här platån blir svullen och rundare. Du vet att han kommer för han själv ens vet pga att platån blir stenhård. Glöm inte runka hela tiden samtidigt. Jag har haft killar som svimmat av njutning. På riktigt! Lycka till
Just så ska det göras
Citera
2020-09-25, 09:04
Medlem
Min sambo och jag testade detta. Jag hade svårt att slappna av med hennes finger därbak men det var samtidigt oerhört skönt att den typen av stimulans när jag blev avrunkad. Vi använde silikonglidmedel, vilket jag starkt rekommenderar. Ge inte upp om det inte funkar första gången utan testa igen så kommer ni nog båda bli mer avslappnade. När du har fingret inne så leta efter en lite hårdare, strävare punkt som sitter ett par cm in upp mot bäckenet. Bäst funkar det om han ligger på rygg, med böjda ben och du sitter mellan hans ben.

Goggla på prostatastimulering.
Citera
2020-10-13, 23:34
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Han fick starka orgasmer på det sättet. Avsugning och finger i röven. Jävligt hett faktiskt.

Kul att du gillade att göra det.

Jag har fått finger där bak av ett par olika kvinnor i samband med avsugning och jag tycker det är "skönt", men jag känner egentligen inget särskilt i samband med orgasm. Undrar om det är olika för olika personer eller om det skall tryckas på ett annorlunda sätt?
Citera
2020-10-13, 23:39
Bannlyst
Första steget till bögighet, i början kommer det flyga med ditt lilla flickfinger, men sen blir bögen girig och vill ha mer, slutar på alla fyra fistandes av en trycker vid en rastplats, och du blir osäker, grinar och tycker ”typ” att han varit otrogen, men ändå inte.

Han bedyrar obögigheten, det var otur, han snubblade, föll, tappade brallorna och landade på den knutna näven tillhörandes den polska truckern, du spelar med och hoppas att det var otur, bögandet spårar ur, och helt plötsligt en dag är du febrig med utslag runt halsen, besöket på vårdcentralen slutar med att du har aggressiv bögAIDS.....
Citera
2020-10-13, 23:50
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Första steget till bögighet, i början kommer det flyga med ditt lilla flickfinger,

Det är just detaljen att fingret sitter på en flicka som gör min egen grad av upplevd bögighet är ganska låg, men tack för varning.
Citera
2020-10-13, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det är just detaljen att fingret sitter på en flicka som gör min egen grad av upplevd bögighet är ganska låg, men tack för varning.

Varsågod! Allt för folkbildningen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in