Jag har haft en relation där den aktiviteten förekom. Den mest sexuellt experimentella relationen jag någonsin haft. Jag minns inte hur det kom sig att jag gjorde det första gången, det var något som bara blev i samband med en lång oralsession tror jag. Det var inget han efterfrågade och vi pratade om innan. Det bara blev.
Han fick starka orgasmer på det sättet. Avsugning och finger i röven. Jävligt hett faktiskt.
Som med alla anala aktiviteter så måste mottagaren var ren och tömd. Givetvis är det av större vikt om det är en hel kuk eller något annat av större mått som ska in. Det är ganska självklart att man inte låter sig få något i analen om man är nödig eller inte har tömt sig på ett tag. Men en del tycks inte fatta det. En del män tror att det är bara är att trycka in kuken i röven för att kvinnan i fråga är kåt. Så är det inte. Röven är inte fittan.
Glidmedel är en bra grej. Alternativt mycket saliv. Att trycka in ett torrt finger i en torr anal är inget vidare. Återigen; röven är inte fittan.
Och nej, sex mellan man och kvinna är inte gay. Att få något i röven är inte gay. Görs det på rätt sätt är det skönt. Det är kul med sexualpartners som vågar tänja (höhö) lite på gränserna.