• 1
  • 2
2016-02-21, 11:36
Medlem
jag och min pojkvän (sen 2år) har pratat det senaste om att jag ska stoppa upp ett finger i hans röv medans jag runkar eller suger honom. vi kollade lite olika porrfilmer innan (igår) för att få lite "kött på benen" då detta är helt nytt för oss båda. Han tyckte att det va skönt men inte så skönt som han hört talas om.. min fråga är då. hur gör ni där ute både tjejer och killar? pullar, vicka på fingret så det bara stimulerar G punkten, ställning.. ja ni fattar, vad är den bästa tekniken? (jag har inga problem med detaljerat)

Såg dock en porrfilm där killen låg över tjejen som i 69:an medans hon sög hans kuk och stimulerade honom analt och han pillade och pullade henne i fittan.. han såg ut att njuta och detta skall provas när min lingonvecka är över
Citera
2016-02-21, 12:15
Medlem
Jag tror att en kille som vill prova på detta inte är helt straight. Även om killars g-punkt sitter där känns det gay..
Citera
2016-02-21, 12:35
Medlem
qvirrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Jag tror att en kille som vill prova på detta inte är helt straight. Även om killars g-punkt sitter där känns det gay..
Det var det dummaste jag hört.. Hur kan han vara gay om hans tjej gör det på honom i 69:an? Homofober bör göra sig icke besvär när det kommer till ökad njutning i sänghalmen..

För att svara på din fråga så ska du föra in fingret en bit och vicka på det som i en "kom hit-rörelse", då kommer du åt prostatan. Googla nån bild lite snabbt så förstår du varför.
Citera
2016-02-21, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qvirr
Det var det dummaste jag hört.. Hur kan han vara gay om hans tjej gör det på honom i 69:an? Homofober bör göra sig icke besvär när det kommer till ökad njutning i sänghalmen..

För att svara på din fråga så ska du föra in fingret en bit och vicka på det som i en "kom hit-rörelse", då kommer du åt prostatan. Googla nån bild lite snabbt så förstår du varför.

jag misstänkte att det var så jag skulle göra, tack för ditt svar
Citera
2016-02-21, 13:18
Medlem
Pröva er fram bara...
Citera
2016-02-21, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ungsvenskarna
Din kille verkar ju vara en psykopat...

Kanske, men då är jag minst lika mycket psykopat och då är vi la som gjorda förvarandra, tack och lov Det var faktiskt min ide om herrn ursäktar
Citera
2016-02-21, 13:31
Medlem
om du har honom liggande på rygg och du sitter mellan hans ben och suger tycker jag du ska prova 1 el 2 fingrar, relativt djup och med en "kom hit" rörelse + viss stimulans kring öppningen med
exempelvis tummen.
Citera
2016-02-21, 18:28
Medlem
wingsawieis avatar
Innan ni börjar leka så se till att rengöra! Börja med ett finger och mjuka upp ringmuskeln. Sen vill du få till ett tryck mot prostatan. Lite som när man ska komma åt G-punkten hos en brud (kom hit rörelsen). Men det är bäst att han experimenterar själv först så han vet vad han gillar!

Skaffa en strap-on och låt honom rida, då har han full kontroll. Lycka till!
Citera
2016-02-23, 04:38
Moderator
evilhoneys avatar
Nej, tråden handlar inte om vad som är gay.
Håll er till ämnet.
//mod

BDSM, fetischism, parafili och kinky sex --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
2016-02-24, 21:49
Medlem
Apropå strap-on så finns det strap-ons som är speciellt utformade för prostatan och som är något böjd och lite mindre till storleken för att den ska stimulera prostatan på bästa sätt. Kanske något ni ska prova på framöver Mycket sexigt!
Citera
2016-02-26, 06:32
Bannlyst
Hade en brud som var galen i att äta mitt anus, vilket var ok. Hon gillade också att fingra röven. Gillade aldrig det. Lät henne hålla på ändå. Hon lät mig testa roliga sjuka saker med henne. Lite ge och ta.
Citera
2016-04-09, 22:40
Medlem
Böj fingret lite lätt och kör in och ut så blir det skönt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in