• 2
  • 3
2016-02-22, 11:23
Medlem
Mattsson69s avatar
Det finns inget ärofyllt att dö på ett fält bara dödsångest och böner till gud eller att få komma hem till sin mamma.

Snälla väx upp.
Citera
2016-02-23, 01:22
Medlem
vdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
Känner du att du saknar något i vardagen? Om man får fråga, hur känner du att du kan påverka ditt och andras leverne rent generellt eller är det mer hopplöst?

Känner du skam för något? Svara ärligt nu

Ja, jag är inte särskilt produktiv och har en generellt tråkigt liv. Jag tror absolut att jag kan påverka andras liv.

Nej, jag känner ingen större skam för något. Möjligtvis att jag inte bidrar tillräckligt till att förbättra framtida generationers liv.
Citera
2016-02-23, 01:22
Medlem
vdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Det finns inget ärofyllt att dö på ett fält bara dödsångest och böner till gud eller att få komma hem till sin mamma.

Snälla väx upp.

Okej, kommentera när du är back on topic.
Citera
2016-02-23, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vdg
Ja, jag är inte särskilt produktiv och har en generellt tråkigt liv. Jag tror absolut att jag kan påverka andras liv.

Nej, jag känner ingen större skam för något. Möjligtvis att jag inte bidrar tillräckligt till att förbättra framtida generationers liv.

Känner du dig otillräcklig?
Citera
2016-02-23, 05:21
Medlem
vdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeykiller
Känner du dig otillräcklig?

Njaaa. Ibland..
Citera
2016-02-23, 15:02
Medlem
VelvetReds avatar
Åk ner till Syrein och slakta grisar (IS), visst det kanske ses som religiöst, men med tanke på att IS slaktar alla som inte ansluter sig till dem, eller förslavar dem, så ses det som ett sjukt bra syfte.
Citera
2016-02-23, 15:09
Medlem
nonameds avatar
Som vanligt kommer ingen med ett förslag. Främlingslegionen kan vara ett bra alternativ.
Citera
2016-02-23, 16:25
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonamed
Som vanligt kommer ingen med ett förslag. Främlingslegionen kan vara ett bra alternativ.

Jo då, du bemödar dig bara inte med att ta in vad andra skriver eller menar.

Stuck up bitch.

Man kan joina de kurdiska styrkorna eller vem fan som helst som är emot IS. Men du skall minann vara lite extra präktig och framstå som ett geni med ditt "främlingslegionen" snack.
Citera
2016-02-24, 17:37
Medlem
vdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Jo då, du bemödar dig bara inte med att ta in vad andra skriver eller menar.

Stuck up bitch.

Man kan joina de kurdiska styrkorna eller vem fan som helst som är emot IS. Men du skall minann vara lite extra präktig och framstå som ett geni med ditt "främlingslegionen" snack.

Har tänkt på det ofta. Finns både peshmerga och YPG. Att kämpa mot ISIS i syrien känns också som något väldigt viktigt då ISIS hotar europa och även sverige. Dock så är det svårt att komma med i Peshmerga och YPG är ju öppet kommunister och jag har väldigt svårt att tänka mig strida och möjligtvis dö sida vid sida av kommunister.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in