2005-11-16, 00:39
Medlem
LasVegass avatar
Vilken sylta i Stockholm erbjuder det bästa julbordet för max 500 spänn exkl. dryck?
Citera
2005-11-16, 00:58
Medlem
requiem_s avatar
Det bästa vet jag inget om. Däremot så hade jag tänkt prova East's julbord i år.
Det är så långt från ett traditionellt julbord man kommer tror jag. Men det verkar schysst! Bara massa asiatisk mat.
Fast det kanske inte var det du sökte.
Citera
2005-11-16, 01:00
Medlem
LasVegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av requiem_
Det bästa vet jag inget om. Däremot så hade jag tänkt prova East's julbord i år.
Det är så långt från ett traditionellt julbord man kommer tror jag. Men det verkar schysst! Bara massa asiatisk mat.
Fast det kanske inte var det du sökte.

Har ätit east´s julbord flera gånger. Annorlunda och bra. Jag eftersökte ett mer traditionellt julbord(utan sushi).
Citera
2005-11-16, 01:05
Medlem
requiem_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasVegas
Har ätit east´s julbord flera gånger. Annorlunda och bra. Jag eftersökte ett mer traditionellt julbord(utan sushi).
Ah. Då tackar jag istället för tipset.
Det får bli att prova det.
Citera
2005-11-16, 01:48
Medlem
Bexs avatar
Tyrol på gröna lund!
Helt sjukt bra, har verkligen allt + lite till. Vet inte vad det kostar nu men det kostade 450 kr när jag var senast för en 5 år sen.
http://www.gronalund.com/matdryck/
Citera
2005-11-16, 15:44
Medlem
embras avatar
villa källhagen är bra, om man orkar ge sig utanför stan är vaxholms kastell ett hett tips.
Citera
2005-11-16, 16:54
Medlem
roppans avatar
Hotell/restaurang-gymnasier kör väl egna julbord? Det gjorde dom iaf. förut när en polare gick där. Han sa att dom körde ett jätteschysst julbord och om jag inte missminner mig gick kalaset inte på många hundralappar. Hör dig för

Edit: han gick H/R vid Globen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in