Vad finns det fr cigaretter med menthol smak utan klick?
Marlboro fresh r den enda jag kan hitta men det mste vl finnas fler?
Ni fr ven grna skriva eran favorit menthol cigg utan klick
Jag har skt men har inte funnit ngra svar, s svar uppskattas.
Eftersom det r klent med svar s slnger jag in en ny frga.
Marlboro eller camel, vilken har godast menthol cigg enligt er?
Skriv grna vilken (iceblast,fresh,activate osv...)
Nr jag sjlv rullade egna ciggaretter brukade jag krossa ngon mint tablett och lgga in, lade smulorna lite innan filtret och det funkade faktiskt.
Ej s mycket fr Mint cigg men de kunde vara goda ibland vilket var perfekt d det r s ltt att gra med en liten tablett.
Ideerna man fr p fyllan Haha
Finns Vouge(smala cigg) med mint annars Lm levels och prince grna har jag fr mig.
Eftersom det r klent med svar s slnger jag in en ny frga.
Marlboro eller camel, vilken har godast menthol cigg enligt er?
Skriv grna vilken (iceblast,fresh,activate osv...)
Tycker om Marlboro Iceblast, r dock ovan att rka Menthol.
Men om man inte klickar dom r dom helt okej enligt mig!
Vad finns det fr cigaretter med menthol smak utan klick? Marlboro fresh r den enda jag kan hitta men det mste vl finnas fler? Ni fr ven grna skriva eran favorit menthol cigg utan klick Jag har skt men har inte funnit ngra svar, s svar uppskattas.
Hr:
Citat:
Ursprungligen postat av 862
Det svenskgda cigarettmrket Gajane tillverkar lnga mentolcigaretter som sljs i mjukpack/"soft pack", under namnet Tamar. De torde ing i sortimentet hos vlsorterade tobakister - i skrivande stund, sommaren 2015, finns de t.ex. hos Guns tobak (Tegnrgatan 7, Stockholm).
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!