2016-03-20, 21:02
Medlem
regndroppens avatar
Hur bestäms finalarena?
2016-03-20, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det var underbart. Malmö i finalen alltså, årets säkraste seger att ta ut i förskott. För Häcken alltså.

Allt känns så upplagt för MFF. Jag kan se rubrikerna framför mig om hur Häckenspöket är bortskrämt.
2016-03-20, 21:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Hur bestäms finalarena?

Man lottar på upptaktsträffen som är imorgon ifall jag inte minns fel.
2016-03-20, 21:04
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Man lottar på upptaktsträffen som är imorgon ifall jag inte minns fel.

Du minns rätt.
2016-03-20, 21:04
Medlem
elpirros avatar
Den lottas till Malmö, det är ju redan klart.
2016-03-20, 21:05
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Allt känns så upplagt för MFF. Jag kan se rubrikerna framför mig om hur Häckenspöket är bortskrämt.

Trodde på torsk redan idag, men spelet var ju stundtals asbra. Men man kan gissa att Malmö faktiskt är bättre på att spela viktiga matcher.
2016-03-20, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Trodde på torsk redan idag, men spelet var ju stundtals asbra. Men man kan gissa att Malmö faktiskt är bättre på att spela viktiga matcher.

Fast något som faktiskt talar för oss är att vi har ett sjukt sparkapital i Abubakari som jag anser är lika viktig som Paulinho.
2016-03-20, 21:19
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Fast något som faktiskt talar för oss är att vi har ett sjukt sparkapital i Abubakari som jag anser är lika viktig som Paulinho.

Ser mkt bra ut.
2016-03-20, 21:38
Medlem
BertilEnstoerings avatar
Grattis Häcken! Paulinho är nog lite för bra för allsvenskan.
Det var synd att han inte fattade tycke för ÖSK när han var här, utan gömde sig i Brasilien under vintern.

Skulle tro att förbundet likt förra året "lottar" finalarenan till det lag med mest publik
2016-03-20, 21:45
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Nu glömmer du nyckelspelaren Emil i försvaret. Glöm inte att vi mötts i Malmö fyra dagar tidigare.
2016-03-20, 21:47
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anbo1987
Å andra sidan så brukar du aldrig vara glad när Giffarna spelar.
Haha, det är ångest på en helt annan nivå. Man lär sig leva med det helt enkelt.
2016-05-05, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Det här kanske jag får i nacken efter finalen men nu är jag tämligen säker på att vi vinner cupen, att vi ska förlora en final mot ett av förlorargängen Hammarby eller Häcken finns inte på kartan för mig. Tidigare i turneringen hade vi mycket väl kunnat gå på en mina mot dessa lag men fan inte i en final.

Missade första halvlek för att jag tagit fel på tiden och tur var kanske det, Rasmus Elm måste ha varit utomjordiskt bra i första med tanke på journalisternas vurm trots en direkt svag andra halvlek.

Hoppas på en hemmamatch mot Hammarby i finalen.

Citat:
Ursprungligen postat av Gallacher
Har samma känsla inför finalen. Vi kommer vinna oavsett motstånd och spelplats. Det som på förhand kan kännas lite svettigt är att få Bajen i Stockholm men det ska nog lösa sig. Varken Häcken eller Hammarby är lag som vinner titlar.

Hur mår ni dryga skåningar nu då? Men va lugna, ni lär jogga hem allsvenskan nu när det inte blir något Europa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in