2016-03-20, 20:55
Medlem
mishimas avatar
Hoppas vi bara SvMFF gör sitt. Den varma bollen ska ni ta.
2016-03-20, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Fan vad det är underbart med svensk fotboll ibland. Hatar folk som ska säga hur jävla dålig den är hela tiden. Älskar fan allsvenskan, speciellt när Sundsvall får vara med och leka.

Å andra sidan så brukar du aldrig vara glad när Giffarna spelar.
2016-03-20, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Grattis Häcken, välförtjänt. Finner inga ord över Paulinho.
Varför spelar han inte i Europa egentligen?
2016-03-20, 20:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd

Han vill inte. Tackade nej till serie-A klubbar och kontaktade Häcken själv.
2016-03-20, 20:58
Avslutad
Vilken match! Häcken välförtjänt till final. Häckens offensiv är jäkligt giftig. Paulinho ren kvalité.

Måste säga att jag hade hellre mött Hammarby i finalen. Nu hoppas jag bara att vi får hemmaplan så ska det nog gå bra.
2016-03-20, 20:59
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvosladd
Någon skrev här innan att han har tydligen ett Häcken hjärta utav rang och bad om kontrakt, typish. Rätt sjukt faktiskt.
Medlem
MrSkargards avatar
Det var trevligt att se två allsvenska lag som verkligen försökte spela fotboll istället för att ägna sig åt det långbollande som exempelvis Andreas Alm förespråkar.
Medlem
Elvis avatar
Det är här tragiskt för svensk fotboll. Ett lag med obefintlig skara med supportrar och utan historik går vidare mot en av Nordens allra största klubbar om än inte den största. Risken är att mediaintresset för finalen praktiskt taget nu är död. MFF kommer säkert komma med en del personer men tappar säkert suget nu när de inte kommer få något motstånd. Det hade kunnat bli en historisk final mellan två av Sveriges mest klassiska lag med ett underbart publiktryck.

Samtidigt ser jag en semifinal som en framgång, nästa år kanske vi spelar final. Tror många ute i ladorna i landet är djupt besvikna nu. Visst en del är säkert skadeglada då Bajen är ett väldigt, väldigt hatat lag.

Nya tag, det kan trots förlusten bli en riktigt jävla bra säsong!

I vått och torrt, Bajen!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Vilken match! Häcken välförtjänt till final. Häckens offensiv är jäkligt giftig. Paulinho ren kvalité.

Måste säga att jag hade hellre mött Hammarby i finalen. Nu hoppas jag bara att vi får hemmaplan så ska det nog gå bra.

Jag har skrivit det innan och jag tror fortfarande det stämmer. Vårat lag håller samma klass som MFF gör i år och vi förlorar aldrig mot er annars. Men i en final så kommer eran erfarenhet väga över när vi skiter ned oss.
2016-03-20, 21:00
Medlem
Cadenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Härligt, då hoppas vi att Häcken går hela vägen så att inte Malmö vinner och tar död på svensk fotboll.

Vad är du nervös för, ni kom ju före oss i allsvenskan?

Hade hellre tagit Bajen av uppenbara skäl, men häckenspöket ska nedkämpas nån gång, vad bättre än i en cupfinal?
2016-03-20, 21:00
Medlem
Clay Allisons avatar
Det var underbart. Malmö i finalen alltså, årets säkraste seger att ta ut i förskott. För Häcken alltså.
2016-03-20, 21:02
Medlem
eternussermos avatar
Gratulationer till laget från Hisingen, och att Paulinho spelar i allsvenskan är en ynnest och rent obegripligt. Ni är medaljkandidater i år men då måste han vara hel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in