• 2
  • 3
2005-11-17, 02:17
Medlem
vgers avatar
Jag fick 96, vilket r veraskande lgt med tanke p jag anser mig vara empatisk och att jag testar ENFP p Myers-Briggs.

Men jag tycker att frgorna var dliga p testet. Det var ngon frga, som handlade om hur man hanterar en besvrlig sekreterare som saknar empati. Jag vet av erfarenhet att en sdan person inte mr bra om man frsker visa empati, fr hon uppfattar det som manipulativt. Hon vill bara ha fakta. Det stressar henne mindre. D ger jag fakta till henne fr att hon ska m bra. Men d gr min EQ ner!

Det blir liksom fel, det som testet mter, d.
Citera
2005-11-17, 04:41
Medlem
fick 106.

Frågorna om mej själv var jobbiga och svåra, fanns sällan något självklart svar. Svåra frågor och kan vara missvisande eftersom en människa med lågt EQ och dålig självinsikt kan kryssa i fel här och ändå få högt EQ.

Frågorna om andra människor var hyfsat lätta, såg flera, för mej, självklara svar.
Citera
2005-11-17, 17:00
Medlem
m4554k3rs avatar
varfr ska mnniskor alltid utfra liknande snoppmtartvlingar? r det fr att ni mste hlla koll p varandra? ka er acceptans och skit i om ni inte kan trsta folk eller sdant
Citera
2005-11-17, 18:28
Medlem
diversions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4554k3r
varfr ska mnniskor alltid utfra liknande snoppmtartvlingar? r det fr att ni mste hlla koll p varandra? ka er acceptans och skit i om ni inte kan trsta folk eller sdant

Hller med. Om folk inte hade mtt sig med varandra och istllet hjlpt varandra och frskt bli kompatibla hade vrlden sett bttre ut.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in