2005-11-16, 16:32
Medlem
Aephirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaBatman
Men hur fan gr man det satans testet?!

du klickar p Emotional IQ Test lnken sen svarar du p massa frgor och sen fr du ett svar tillbaka
Citera
2005-11-16, 17:11
Medlem
requiem_s avatar
Your score = 117

What does your score mean?

"Your Emotional IQ is very good - slightly higher than average. This means that, in general, you are able to express your feelings clearly in appropriate situations. You effectively communicate, interact with others and deal with stress. These skills will certainly bring you long-term benefits such as stronger relationships, better health and personal happiness. "

Ja, det kndes ju ungefr rtt.
Citera
2005-11-16, 17:47
Medlem
RosaBatmans avatar
Your score = 85

What does your score mean?

There's some bad news and some good news. The bad news is that your Emotional IQ is relatively low. In a practical sense, this means that you are not reaching your full potential. Now for the good news: by learning and practicing new skills and more effective ways of dealing with people, you can significantly improve your EIQ.

Ungefr vad jag vntade mig. Men jag tnker inte gra som de sger, orka ndra sig.
Citera
2005-11-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uttråkad
Your score = 59

There's some bad news and some good news. The bad news is that your Emotional IQ is low. In a practical sense, this means that you are not reaching your full potential. Now for the good news: by learning and practicing new skills and more effective ways of dealing with people, you can significantly improve your EIQ.

Och jag som alltid trott att jag hade jttehgt EQ och ftt hra att jag nstan r fr empatisk och grejer.
Jag fick 95 trodde ox som dig ,Uttrkad att jag skulle hamna hgt
...och ftt sdana kommentarer som du..jahaja dr ser man...
fast du kanske bara skmtar/r ironisk ??
Svrt att veta i text .....
Citera
2005-11-16, 19:00
Medlem
Your score = 72
There's some bad news and some good news. The bad news is that your Emotional IQ is low. In a practical sense, this means that you are not reaching your full potential. Now for the good news: by learning and practicing new skills and more effective ways of dealing with people, you can significantly improve your EIQ.

r inte frvnad.
Citera
2005-11-16, 19:37
Bannlyst
93. Det var ganska vntat.
Citera
2005-11-16, 21:55
Medlem
Krominafraxbals avatar
Fan ocks vad klantigt; jag gjorde testet, fick resultatet, stngde ned fliken med resultatet och glmde bort det. Ngonting med 100 och average var det tror jag.

Jag tror att det r viktigt med en EQ p en s pass hg niv att man kan f dligt samvete nr man gr fel osv. Dessa personer fungerar nog bttre i samhllet.

Jag har problem att frst vissa saker dock. T ex frgan om en vldigt dominant sekreterare. Varfr skulle man ha hgre EQ ifall man valde att lsa det genom att konfrontera henne istllet fr att bli vn med henne? Ska man g professionellt tillvga och gra rtt fr sig skall man sga precis som det r och jag tror knappast att det har ngot samband alls med EQ.
Citera
2005-11-16, 23:03
Medlem
anarquistas avatar
Prick 100 p frsta frsket. Sl det

Jag r medelmnniskan p allt. Har alltid exakt 50/50 hger/vnster hjrnhalva i andra test, p grnsen mellan introvert/extrovert osv. Min IQ har jag aldrig haft tlamod att testa...
Citera
2005-11-16, 23:54
Medlem
103 Normal

Vilket bevisar att testet r skrp. Jag r oerhrt kall och tycker inte om mnniskor. Frgorna r kanske lite fr enkla att lista ut vilket svar de vill ha.
Citera
2005-11-17, 00:18
Medlem
BrunteVIs avatar
EQ r bara fr bgar..
Citera
2005-11-17, 01:39
Medlem
Broines avatar
107

Känns som att man hade velat träffa några av personerna de frågade om. Blir så mycket enklare då...
Citera
2005-11-17, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mariana
Jag fick 95 trodde ox som dig ,Uttrkad att jag skulle hamna hgt
...och ftt sdana kommentarer som du..jahaja dr ser man...
fast du kanske bara skmtar/r ironisk ??
Svrt att veta i text .....

Hehe, nej jag skmtade inte..

Blev lite frvnad ver resultatet. :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här