• 1
  • 2
2016-02-18, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackImprover
Visste jag inte. Men är du under utredning fortfarande? Jag skulle vilja föreslå en portabel EKG-mätare eller vad det är man brukar ha. Den mäter hjärtaktiviteten och du bär den under en längre period, t.ex. dygnet runt i en vecka. På det sättet kan läkarna analysera eventuella anfall på ett med mätbart sätt. Då kan man analysera mönster, intensivitet, längd, m.m.

Jag tror inte de kommer bli så mycket med utredning om just epilepsi men jag är fortfarande under undersökning! När jag fått reda på svaret om röntgen tänkte jag ringa läkaren igen o fråga vad mer vi kan göra!
Man alla läkare tror de bara är ångest för jag har ångest o deprission mamma dog för nått år sen, efter de har jag aldrig mått så bra. Lätt att bara säga att de är ångest tråkigt nog, o själv känpar jag varje dag för att hjärnan inte ska lägga av o jag dör..

Tack ja jag tänkte fråga om kag kanske ska få göra nått sånt när jag fått svar av magnetröntgen
Jag har fått exakt samma symtom för nått år sen vet jag men vet i te hur länge de satt i just då men då kom de så och då! Tänkte om de är nå inbillning att jag tänker så mycket på hjärnan så jag skapar de själv o blir rädd eller nått, de är sjukt läskigt när de håller på hela tiden tack för alla dina svar! Betyder mycket!
Senast redigerad av Mickelele 2016-02-18 kl. 23:37.
Citera
2016-02-18, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjabas
Tourettes/OCD...kanske?

Ska läsa om de o se om de är bå liknande! Kan de bara komma helt plötsligt i livet?
Citera
2016-02-18, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpurite
Det är väl inte konstigt, utredningar tar tid, först ställs man i en kö och sen måste man även vänta på svaret. Väntetiderna är långa.

Låter som att TS har fått/sökt den hjälp h*n kunnat få och nu måste h*n VÄNTA.

Att vänta är en pina och mycket oro hinner uppstå, under den tiden kanske man behöver lite stöd och lugnande ord, prata av sig. Därav tråden. Hur svårt ska det vara att förstå?

Tack!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in