2016-02-18, 16:15
Medlem
Shenare, har en fråga angående cannabis jag slutade ungefär för en vecka sedan och nu drömmer jag om det varje kväll är det vanligt känns precis som verklighet och varje gång får jag ångest efter jag rökt sen vaknar jag upp och inser att det bara var en dröm någon som har vart med om samma sak? Det är inget större problem är bara intresserad av att veta om någon annan har haft samma problem
Citera
2016-02-18, 16:20
Medlem
Känns som detta hör hemma i nybörjartråden helt ärligt.
För att svara på din fråga, ja jag har varit med om samma sak. Jag drömmer fortfarande då och då om att röka, har inte rökt på ca 2 år.
Citera
2016-02-18, 16:48
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oblivion1996
Shenare, har en fråga angående cannabis jag slutade ungefär för en vecka sedan och nu drömmer jag om det varje kväll är det vanligt känns precis som verklighet och varje gång får jag ångest efter jag rökt sen vaknar jag upp och inser att det bara var en dröm någon som har vart med om samma sak? Det är inget större problem är bara intresserad av att veta om någon annan har haft samma problem
Man kan drömma väldigt intensivt efter ett cannabis uppehåll. Det beror på att cannabis påverkar REM-sömnen så du drömmer mindre. Sedan när man tar ett uppehåll kommer drömmarna tillbaka med full kraft.

Att du drömmer om att du röker cannabis har väl att göra med någon bakomliggande oro att du skulle röka igen när du försöks sluta eller något. Det kan jag bara spekulera i.
Citera
2016-02-18, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Man kan drömma väldigt intensivt efter ett cannabis uppehåll. Det beror på att cannabis påverkar REM-sömnen så du drömmer mindre. Sedan när man tar ett uppehåll kommer drömmarna tillbaka med full kraft.

Att du drömmer om att du röker cannabis har väl att göra med någon bakomliggande oro att du skulle röka igen när du försöks sluta eller något. Det kan jag bara spekulera i.

okey kan stämma rökt intensivt i 3 år känns bara jobbigt då ja börjar tro att jag är tillbax på ruta 1 drömmarna känns ju 100% verkliga
Citera
2016-02-18, 18:21
Medlem
Det värsta är ju att jag tackar alltid ja och det känns ju så jävla bra när jag väl blir hög så vaknar jag upp helt svettig o sugen så in i helvete
Citera
2016-02-18, 18:49
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oblivion1996
okey kan stämma rökt intensivt i 3 år känns bara jobbigt då ja börjar tro att jag är tillbax på ruta 1 drömmarna känns ju 100% verkliga
Det kommer gå över. Det är normalt att uppehållet går i olika faser. Läs det här: http://wiki.magiskamolekyler.org/Sluta_röka_cannabis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in