Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-02-17, 10:19
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osiufhsalj
Jag har fått fel vara skickad från dom(konkurspriser) och försökt lösa det men får inga svar på mail och senast jag pratade med dom på telefon slängde dom på luren mitt i ett samtal. Det enda jag ville få var ett mail som bekräftar att jag skulle få tillbaka fraktkostnaden för retur men icke det var omöjligt..
Bluff företag! helt värdelösa på kundsupport.

Klarna har dock varit hjälpsamma.

Ja, klarna har helt klart en mer behjälplig attityd än den snubben, men i mitt fall så vill jag ha mina pengar tillbaka.

Klarna vet nog om hur han är men fortsätter ju att göra affärer med honom, affärer som kan vara jävligt plågsamma för oss kunder.
Citera
2016-02-24, 15:29
  #50
Medlem
Tänkte meddela att fallet har fått sitt slut, klarna meddelade mig idag att man tänker betala tillbaka pengarna efter att tomten på konkurspriser helt sonika vägrat svara på deras mail i hopp om att dra ut på ärendet så länge som möjligt.
Citera
2016-02-24, 23:38
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongotrumm
Tänkte meddela att fallet har fått sitt slut, klarna meddelade mig idag att man tänker betala tillbaka pengarna efter att tomten på konkurspriser helt sonika vägrat svara på deras mail i hopp om att dra ut på ärendet så länge som möjligt.


Härligt.. snyggt jobbat..
Citera
2022-08-11, 07:47
  #52
Medlem
fan va alla älskar klarna! väntar själv på en återbetalning från partykungen.se . avbröt köpet den 28 juni. inga pengar än
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback