Priset på prillan har fördublats på några år och snusare är den perfekta mjölkkossan för den svenska regeringen men här
https://www.partykungen.se/snussatser/ kan ni beställa snussatser och tillverka erat eget snus och det är enkelt att tillverka bara att tillsätta vatten och rökarom och låta och stå i kylskåpet ett par dygn och ni sparar ca hälften.
Pakatet skickas i väg samma vardag bara ni beställer före kl 16 svensk tid och en snussats motsvarar ca 500 prillor eller ca 25 burkar snus och finns både som portion och lös snus och det går att betala med kort eller paypal och man kan också beställa till finland och jag berättar om mina erfarenheter bara snussatsen har anlänt.
När jag var 17 år så kunde man köpa snus från vilken kiosk som helst i finland så jag har egen erfarenhet som snusare. Dock så har jag alldrig gillat lös snus men i Jackobstad finland har det tidigare tillverkats strengberg lös snus i strengbergs tobaks fabrik och detta använde jag också fast jag alldrig riktigt har gillat lös snus.
MVH: Loymardz.