Flashback bygger pepparkakshus!
2016-02-13, 18:25
Medlem
Johnnythefoxs avatar
Säger det samma . Stackars barn. Vilken tragisk figur.
Citera
2016-02-13, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnnythefox
Säger det samma . Stackars barn. Vilken tragisk figur.
Så farligt är väl inte det brott hon misstänks för så att det är synd om barnen. Eller vet du mer om den misstänkta kvinnan?

Vad som är tragiskt är att det fanns folk som på allvar var säkra på att hon inte var av utländsk härkomst då allting tydde på det inklusive bilder. De har såklart flytt tråden nu och förpestar andra trådar med sitt svenskhat. Utom då den värste utav de alla som är totalt verklighetsfrånkopplad. Nantale.
Citera
2016-02-13, 18:39
Medlem
Ratarsallads avatar
Synd med det ansiktet till en annars trevlig kropp...
Citera
2016-02-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vilken babe!
en temperamentsfull mamma där
Citera
2016-02-13, 18:48
Medlem
beardbraids avatar
Hellre lämna dem ensamma på ett lekland än en full finlandsfärja en lönefredag. Skedde hela tiden när jag jobbade på en.
Citera
2016-02-13, 18:51
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Med serbiska släktingar på fejjan...
Alltså ingen utomeurope som vissa idioter hävdat.
Citera
2016-02-13, 18:56
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Du får gärna utveckla detta.
Jag tycker att det är bättre att du läser FUP:en där allt står.
Citera
2016-02-13, 19:01
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EinsteinsBror
Så farligt är väl inte det brott hon misstänks för så att det är synd om barnen. Eller vet du mer om den misstänkta kvinnan?

Vad som är tragiskt är att det fanns folk som på allvar var säkra på att hon inte var av utländsk härkomst då allting tydde på det inklusive bilder. De har såklart flytt tråden nu och förpestar andra trådar med sitt svenskhat. Utom då den värste utav de alla som är totalt verklighetsfrånkopplad. Nantale.
...och själv var du säker på att denna svenskfödda kvinna var s.k. nysvensk och hade en make som också var det....

Jag noterar att min enda spekulation om att den här kvinnan har en blaffatatuering på ena underarmen stämde.
Citera
2016-02-13, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
...och själv var du säker på att denna svenskfödda kvinna var s.k. nysvensk och hade en make som också var det....

Jag noterar att min enda spekulation om att den här kvinnan har en blaffatatuering på ena underarmen stämde.
Jag har inte skrivit någonting om hennes make eller att hon var en nysvensk. Jag skrev att hon var en utav de nya svenskorna.

Och vad antyder du med att hon skulle ha en blaffatatt som många andra har i ett tvprogram som går på tv3?
Citera
2016-02-13, 19:10
Medlem
geir44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackstalkern
Man vet att det är en risig morsa när man hör dom säga vid ingången till butiken: "Stå här ungar så kommer jag snart! Jag ska bara....." och sen är föräldern borta i 45 minuter. Jävla WT-beteende.

Hoppas att Socialen tar tag i morsan och tar barnen från henne.

Hva vet du om de er hvite eller ikke , din tomte.
Citera
2016-02-13, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EinsteinsBror
Jag har inte skrivit någonting om hennes make eller att hon var en nysvensk. Jag skrev att hon var en utav de nya svenskorna.

Ja, men född i Sverige för snart 40 år sedan och med en svensk pappa är hon kanske inte en av "de nya svenskorna". Läs FUP i stället. Där framstår hon som en äkta svensk WT. Hon försöker skylla sitt agerande på att barnet har ADHD och är mobbad, att hon själv är sjukskriven efter ett destruktivt förhållande och bla bla bla.
Citera
2016-02-13, 19:27
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Alltså ingen utomeurope som vissa idioter hävdat.

Hon är grek-cypriot och cypern räknas geografiskt till Asien, så vem är idioten sa du?

Att hon har släktingar som flyttat till Serbien spelar knappast roll ang hennes etnicitet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in