Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-02-13, 13:50
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapVerde
Åtal & FUP:

https://minfil.org/Dd84lbbebf/Malm__TR_B_9418-15_Aktbil_9.pdf
https://minfil.org/E182lab1bd/Malm__TR_B_9418-15_Aktbil_10.pdf
https://minfil.org/F087lcbab2/Malm__TR_B_9418-15_Aktbil_11.pdf

Om ovanstående stämmer så är det denna donna.

https://www.facebook.com/alexia.jormander?fref=ts

Tatuerad, silikon, botox ja hela paketet...
Citera
2016-02-13, 13:52
Medlem
mr.demons avatar
Vilken babe!
Citera
2016-02-13, 14:03
Medlem
Har nu läst FUP'en som länkades förut och det låter som att ungarna är lika jävliga som deras mor. Nu är dom ju just barn, så det är förmodligen mammans fel att dom beter sig som dom gör.

Men seriöst, enligt förhöret med BO hade ungarna först lovat att ringa sin mamma, och sedan fortsatt leka. Nästa gång SPRUNGIT IVÄG när BO försöker få dom att sätta sig vid ingången? Inte konstigt att MGM sa att barnen hade "behandlats illa i skolan", ungarna verkar ju för jävliga att hantera och ha noll respekt för vuxna.

Ganska intressant fall överlag. Också lustigt att MGM står med en LV-väska ala 20000kr över axeln när hon dödshotar och misshandlar BO över 240 spänn.
Citera
2016-02-13, 14:32
Medlem
TokfullSnubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Har nu läst FUP'en som länkades förut och det låter som att ungarna är lika jävliga som deras mor. Nu är dom ju just barn, så det är förmodligen mammans fel att dom beter sig som dom gör.

Det här är det mest konstruktiva jag har läst här (på Flashback) tror jag... Bra där!
Att du inte lägger skulden på barnen, sen om - och att - dom blir som deras idiotförklarade föräldrar... Ja då är det så. Hennes föräldrar var säkert också taskiga förebilder, men någon gång i vuxenlivet kan man göra egna val. Allt är iofs inte alltid så enkelt som det låter... Annan diskussion.

Att hon mixar sin fejja med "nakenbilder" med barnbilder är ju lite... udda... Jag tänker inte på pedo eller så men det ger en snedvriden bild och allt det där...

Att överreagera som hon gjorde är ju bara absurt...
Det låter kul att det rubriserades som rån. Också lite absurt, men helt rätt. =)
Citera
2016-02-13, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokfullSnubbe

Att överreagera som hon gjorde är ju bara absurt...
Det låter kul att det rubriserades som rån. Också lite absurt, men helt rätt. =)

Det låter lustigt men är definitivt ett rån. Hon använder dödshot och våld för att få pengar från tjejen i kassan. I FUP'en nämns det att det är att betrakta som ett ringa rån, men det är ändå nästan rakt av definitionen av ett rån. Kan bli surt för MGM eftersom rån har, om jag inte minns fel, fängelse som lägsta straff.
Citera
2016-02-13, 14:40
Medlem
Bollregs avatar
Citat:
Nu är ju det här en kvinna med ett svenskt efternamn.... Just saying.

Vad har hennes efternamn med saken att göra? Menar du att namnet gör henne svensk trots att generna säger att hon är utomeurope?
Citera
2016-02-13, 15:00
Medlem
Grek-cypriot-idiot
Citera
2016-02-13, 15:06
Medlem
Imirons avatar
Beteendet i sig säger inget om etnicitet. Min morsa är svensk men lackar ur för skitsaker hela tiden. På BB hotade hon att kväva en annan kvinna med kudden... Jag har jobbat i kassan på grönan, folk som inte förstår och sen inte vill acceptera reglerna finns det gott om. Vill nog säga att det dessutom är liiite vanligare bland svenskar, de kör hela "kunden har alltid rätt" och annat tjafs.

Har dock aldrig sett det bli handgemäng, hehe.
Citera
2016-02-13, 15:10
Medlem
crusades avatar
Citat:
Nu är ju det här en kvinna med ett svenskt efternamn.... Just saying.

Med serbiska släktingar på fejjan...
Citera
2016-02-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclair
Helt oklart vilken etnisk tillhörighet mamman har. Och ointressant.

Intressantare är att alla härhar den moderna uppfattningen att 11-åriga barn behöver passas hela tiden.

Jag är bara medelålders med en bra bit till pensionen och när jag var 11 lekte vi ensamma från skolan och till 19/20 - ofta i skogen och klättrade på klippavsatser med mera.
Hysteriskt kräva föräldranärvaro, även om jag förstår att leklandet inte vill ta ansvar för att någon liten telning stukar foten.

Helt ointressant vad du, eller jag, anser i den saken. Det här leklandet har en tydlig skylt som talar om att barn inte får lämnas utan målsmans sällskap. Så som de flesta lekland enligt min erfarenhet. Så det har ingenting med "modern uppfattning" om passning att göra.
Citera
2016-02-13, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Men är det OS i efterblivenhet här? Ladda ner bilderna och zooma in - ungen är blond med ljus hy. Slutsatser på det? Jämför hudfärgen på mammans hand med kassapersonalens. Titta på kläderna - skinnjacka, grå kjol och svart korgväska.

Allting här pekar på en etnisk svensk kvinna - det står glasklart för alla som inte är förblindade av sitt hat mot människor med mörkare hy.

Citat:
Ursprungligen postat av EinsteinsBror
Erkänner du ditt hat sedan när identitet blir känd och det visar sig att kvinnan har utländskt påbrå? Eller fortsätter du i din ding ding värld och låtsas som att det växer blommor ur röven på varenda en nykomling?

En väldigt solbränd med kraftigt svart färgat hår och lätt anorexi svensk kvinna skulle kunna se ut som blatten på bilden. Men lägger man till beteendet och staden det hände i också så är det till 99% en kvinna med utländskt påbrå. Att spekulera i annat är idioti och vara säker på något annat är rent sjukligt.
Nu vill jag höra vem det är som efterbliven och vem det är som har ett ogrundat förblindat hat. Och ni andra som vägrade att se att det här ännu en gång var en blatte. Vad har ni att säga till ert försvar? Inte ens när där bilder på GM kan ni låta bli att spy ut ert svenskhat.
Citera
2016-02-13, 15:23
Medlem
sonicguides avatar
Mamman verkar ju ha ett klart onormalt beteende. Väldigt märkligt att hon inte känner till de regler som finns på busfabriker och konstigt att frågan om hon varit där förut aldrig dök upp på förhöret.

Ägaren anlitar i sin tur den rumänska/öststats- byggmaffian före den svenska polisen när det gäller att lösa sådana här fall. Inte ett ställe jag skulle lämna några barn till....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in