2016-02-12, 15:28
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Du är en äcklig mammahora. Tackar dock inte nej till dig i första taget, men jag skulle straffknulla dig som du aldrig blivit tidigare.
Men kryp tillbaka in grottan, snubbar som dig är såna som till slut hamnar under min vård.
Citera
2016-02-12, 15:32
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Okej, jag menade att jag fått många inviter. Främst på dejtingsajter, även om jag angett vilket åldersspann jag främst söker (ändå 22-åringar som vill att jag lär upp dem eller äldre herrar i 60-årsåldern som jag inte har något Gemensamt med). Jag söker ju främst kring min egen ålder och +10 år.

Om jag träffar någon som jag fastnar för lägger jag också ner att dejta andra och koncentrerar mig på den personen.

På dig låter det som att 99% av alla män som kontaktar dig på dejtingsidor är i 22års åldern eller i 60års åldern vilket inte är sant, ingen tror på dig där.

Män som är 45+ är rätt väg att gå för dig så där gör du rätt, skulle säga 45-50år är perfekt, 55åriga män kan även funka du har ju ändå fött barn och börjar komma upp i åren så du har ju per automatik blivit sliten.. Kan dock tänka mig att det faller på utseendet gällande män i den åldern? Finns såklart män som håller igång och tränar och den biten men det är väl en försvinnande liten del som faktiskt håller sig fräscha.

Tyvärr svårt för tjejer i din sits att hitta män som är 30-35år och som vill ha en ensamstående mamma på 35år, det blir mer kul för stunden att tömma pungen och gå vidare.
Citera
2016-02-12, 15:46
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
På dig låter det som att 99% av alla män som kontaktar dig på dejtingsidor är i 22års åldern eller i 60års åldern vilket inte är sant, ingen tror på dig där.

Män som är 45+ är rätt väg att gå för dig så där gör du rätt, skulle säga 45-50år är perfekt, 55åriga män kan även funka du har ju ändå fött barn och börjar komma upp i åren så du har ju per automatik blivit sliten.. Kan dock tänka mig att det faller på utseendet gällande män i den åldern? Finns såklart män som håller igång och tränar och den biten men det är väl en försvinnande liten del som faktiskt håller sig fräscha.

Tyvärr svårt för tjejer i din sits att hitta män som är 30-35år och som vill ha en ensamstående mamma på 35år, det blir mer kul för stunden att tömma pungen och gå vidare.

Nej inte Alla, men många. Jag dejtar gärna de med barn. Brukar vara enklare att få varandras situation. Jag har mycket egentid då jag har delad vårdnad och lätt att byta dagar med exet.
Jag är vältränad och ser yngre ut, så jag tror inte att jag är särskilt sliten jämfört med en man i liknande ålder. Ska på en dejt med en 7 år äldre kille i helgen, får väl se vad som händer.
Citera
2016-02-12, 16:05
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Nej inte Alla, men många. Jag dejtar gärna de med barn. Brukar vara enklare att få varandras situation. Jag har mycket egentid då jag har delad vårdnad och lätt att byta dagar med exet.
Jag är vältränad och ser yngre ut, så jag tror inte att jag är särskilt sliten jämfört med en man i liknande ålder. Ska på en dejt med en 7 år äldre kille i helgen, får väl se vad som händer.

Det är rätt klyschigt, alla säger "jag ser yngre ut än vad jag är". Då blir jag iaf nyfiken på hur en 35åring ska se ut på "riktigt" eftersom det förhållningssättet förekommer hela tiden. Varenda jävel är tydligen -10år yngre utseendemässigt.

Kommer du släppa till i prutten första träffen om han är något att ha?

En sak har jag märkt, ensamstående morsor har en säregen lukt. Tror det är för att ni har det så stressigt med ungarna att ni svettas extra mycket. Tycker ni ofta luktar härsket
Citera
2016-02-12, 16:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Det är rätt klyschigt, alla säger "jag ser yngre ut än vad jag är". Då blir jag iaf nyfiken på hur en 35åring ska se ut på "riktigt" eftersom det förhållningssättet förekommer hela tiden. Varenda jävel är tydligen -10år yngre utseendemässigt.

Kommer du släppa till i prutten första träffen om han är något att ha?

En sak har jag märkt, ensamstående morsor har en säregen lukt. Tror det är för att ni har det så stressigt med ungarna att ni svettas extra mycket. Tycker ni ofta luktar härsket
Du är ju verkligen något extra. Kanske den där begåvningsreserven som någon nämde tidigare.

Jag har det väldigt ostressigt då exet drar samma lass.
Citera
2016-02-12, 16:19
Medlem
Citat:
Du är ju verkligen något extra. Kanske den där begåvningsreserven som någon nämde tidigare.

Jag har det väldigt ostressigt då exet drar samma lass.

Vadå ostressigt?

Du har två barn, ett jobb, tid att sitta hela dagarna på FB och så tränar du 6 ggr i veckan och så har du mage att säga att du har det ostressigt.

Vet du vad, jag har själv tränat 6ggr i veckan en period, (med barn) jag lovar dig, du ser inte skymten av barnen om du samtidigt också jobbar.

Du är ett troll utan dess like, jag tror snarare att du är en patient på den psykavdelningen du påstår dig jobba på.
Citera
2016-02-12, 16:24
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolAsyl
Vadå ostressigt?

Du har två barn, ett jobb, tid att sitta hela dagarna på FB och så tränar du 6 ggr i veckan och så har du mage att säga att du har det ostressigt.

Vet du vad, jag har själv tränat 6ggr i veckan en period, (med barn) jag lovar dig, du ser inte skymten av barnen om du samtidigt också jobbar.

Du är ett troll utan dess like, jag tror snarare att du är en patient på den psykavdelningen du påstår dig jobba på.
Jag får träna på arbetstid på min arbetsplats så det är inte svårt. Jag jobbar skift och det är anpassat efter barnveckorna så det funkar fint. Det får stå för dig att tro att jag är ett troll. Jag adresserade klopeks påstående att kvinnor med barn på halvtid luktar illa.
Citera
2016-02-12, 16:26
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolAsyl
Vadå ostressigt?

Och en sak till,
Om du upplever dig stressad betyder det inte att det är min verklighet då du inte känner mig. Men det hör inte hit. Kom gärna med något som hör till ämnet.
Citera
2016-02-12, 16:46
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Och en sak till,
Om du upplever dig stressad betyder det inte att det är min verklighet då du inte känner mig. Men det hör inte hit. Kom gärna med något som hör till ämnet.

Som sagt, den där begåvningsreserven.

Du är kvinna och då får du höra att du är en hora och ett luder, att du tacksamt ska ta den i röven, att du inte har några intressen, att du är uttjänt och använd, har en trasig och illaluktande fitta (men likväl ska du knullas!), att du är fet och ful, att du är misslyckad, saknar självinsikt... And on it goes. Ad infinitium.

Flashback förnekar sig inte. Och det är den här typen av pinsamt undermåliga inlägg från lågbegåvade individer som gör att jag skäms över Flashback och att jag under ett decennium har tyckt att det är ett kul tidsfördriv.

Den att kvinnor som har barn på halvtid luktar illa var dock ny!

Men det går inte att diskutera med den här typen av verklighetsfrånvända stollar. Så gör't inte. Du verkar vara en klok kvinna.
Citera
2016-02-12, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Att "tala ut" är dock inte detsamma som att vilja ha en partner man kan prata med. Och jo, min erfarenhet är att män vill ha en partner de kan prata med.

De flesta någorlunda intellektuella och välfungerande individer, oavsett kön, tröttnar snabbt på dumknull. Sådana är inte partnermaterial. Ligga är en sak. En seriös relation där man delar vardagen något helt annat.

Vad jag menar är att samtalet betyder mer för en kvinna. Numera har jag kontantkortstelefon så jag ringer inga långa samtal. För många år sedan med fast telefon när jag ringde upp tjejer hände det nästan aldrig att de sa "nu måste jag sluta, måste iväg osv" även om vi pratat en timme. Jag har sedan dess träffat många frånskilda som vill prata om orättvisor i barndomen, ojusta ex osv. De verkar aldrig tröttna på samtalet och upprepar gärna. Män är allt annorlunda, eller hur?
Citera
2016-02-12, 16:53
Medlem
Citat:
Men kryp tillbaka in grottan, snubbar som dig är såna som till slut hamnar under min vård.

Känns det bra att vara en hormorsa? Snälla, tror du på allvar att en ordentlig kille vill inleda något med dig i framtiden? Du är dömd att vara en hora framöver.
Citera
2016-02-12, 17:08
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grabb1948
Vad jag menar är att samtalet betyder mer för en kvinna. Numera har jag kontantkortstelefon så jag ringer inga långa samtal. För många år sedan med fast telefon när jag ringde upp tjejer hände det nästan aldrig att de sa "nu måste jag sluta, måste iväg osv" även om vi pratat en timme. Jag har sedan dess träffat många frånskilda som vill prata om orättvisor i barndomen, ojusta ex osv. De verkar aldrig tröttna på samtalet och upprepar gärna. Män är allt annorlunda, eller hur?

Ältande av och upprepningar om orättvisor och oförätter är ett typiskt kvinnligt säger du.

Dagens skratt. Läs valfri tråd i R&S, vet jag!

Du verkar själv inte vara typen som bjuder in till intellektuella samtal med djup och bredd så din erfarenhet av kvinnor och deras samtalsämnen beror med största sannolikhet på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in