2005-11-17, 21:30
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Lås denna jävla EGOTRÅD nu. För fan.

Jag har haft PM kontakt med psykopatic och fått information om att han skiter i tråden. Bara så att alla vet!
2005-11-17, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Lås denna jävla EGOTRÅD nu. För fan.
ja, eller flytta till loungen, där den hör hemma
2005-11-17, 21:31
Medlem
Knudsons avatar
Men snälla. Gör samhället ett tjänst och ta livet av dig. Sådana människor som dig förstör bara för alla andra på alla plan.
2005-11-17, 21:32
Medlem
skgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Ja, och därför får jag inte fortsätta prata om saken? Bara för att vissa människor inte kan ta andras problem på allvar.

Men vafan. Jag visste väl det. Ingen har någonsin tagit mig på allvar, jag antar att jag helt enkelt får ta det.

Vad vill du ha svar på då? Vad vill du att folk ska säga till dig?

Ställ lite konkreta frågor istället så kanske det blir lättare.

Om du vill prata om saken är det väl bättre att göra det i chatten eller hos en psykolog, så slipper iallafall FB's bandbredd slösas på sån här skit?
2005-11-17, 21:33
Medlem
nachos avatar
Citat:
Den enda kommentaren jag har till dig - liksom alla andra män i övre medelåldern som med lite framgång raggat på mig - är att du, om någon, borde vara glad över att du har fjortisarna tillgängliga.
Gå och lek med din minderåriga flickvän, förstör henne inte till den grad vissa andra gjorts sönder bara.
Det är bara jag. Men själv skulle jag - såsom varje annan människa med sinne för takt och ton - hålla mig för god för att lämna ut något om vår kortvariga och relativt intetsägande korrespondens på ett allmänt forum. Att du tolkar det jag en gång skrev till dig i vänskaplig ton som ett raggförsök tyder onekligen på en egostörning.

Men allvarligt, om du mår illa, försök sova nu, och ring psykakuten det första du gör i morrn. Fattar inte va fan du gör här.
2005-11-17, 21:33
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Men snälla. Gör samhället ett tjänst och ta livet av dig. Sådana människor som dig förstör bara för alla andra på alla plan.
Du har rätt.
2005-11-17, 21:34
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Jag har haft PM kontakt med psykopatic och fått information om att han skiter i tråden. Bara så att alla vet!
Underbart modererat! Vissa får tydligen bara sina trådar stängda när de själva ber om det.
2005-11-17, 21:35
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skg
Vad vill du ha svar på då? Vad vill du att folk ska säga till dig?

Ställ lite konkreta frågor istället så kanske det blir lättare.

Om du vill prata om saken är det väl bättre att göra det i chatten eller hos en psykolog, så slipper iallafall FB's bandbredd slösas på sån här skit?
Som sagt så har jag fått mycket bra råd o.s.v. Problemet är att alla koncentrerar sig på att jag ska ta kontakt med psyk. Och jag vill kunna lösa det här på ett annat sätt, eller i alla fall göra någonting själv. Jag kan inte lägga mitt liv i andra människors händer.
2005-11-17, 21:36
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Du har rätt.

Alltid...
2005-11-17, 21:36
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Som sagt så har jag fått mycket bra råd o.s.v. Problemet är att alla koncentrerar sig på att jag ska ta kontakt med psyk. Och jag vill kunna lösa det här på ett annat sätt, eller i alla fall göra någonting själv. Jag kan inte lägga mitt liv i andra människors händer.

Och då känner du att Flashback är det rätta stället att lösa dina problem på?
2005-11-17, 21:37
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Du har rätt.
nej vad fan Challe! Begå fan inte självmord! Lyssna inte på de där clowerna. De känner inte dig. De har ingen aning om vad du har gått igenom. Skit i dem
2005-11-17, 21:37
Medlem
Schulls avatar
Jag som inte skulle skriva i denna tråd

Om alla slutar att skriva, så dör den av sig själv. Ska det vara så svårt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här