• 1
  • 2
2007-01-23, 23:58
Medlem
thatdudes avatar
någon som vet om detta verkligen gör sexet bättre och var man kan lära sig det gratis? (testat goolge, men orka inte leta genom mer än 1:a sidan)
Citera
2007-01-24, 00:19
Medlem
Hokkans avatar
Lathet är inte känt för att ge någon vidare utdelning. (Nu tillförde jag mkt känner jag)
Citera
2007-01-24, 00:20
Medlem
thatdudes avatar
hehe, men när jag går in för det och vet att det fungerar så orkar jag
Citera
2007-01-24, 01:15
Medlem
Don Fadäsos avatar
Köp boken Kärlekens Tao av författaren Jolan Chang.
Citera
2007-01-24, 09:17
Medlem
Cruella de Vils avatar
Kolla in denna sida. Jag har för mig att de sysslar med tantra men ibland har jag något som kan liknas vid ett guldfiskminne så jag kan ha fel.

Hur som helst: http://www.cirkuseros.nu/
Citera
2009-06-11, 03:41
Medlem
pulgas avatar
Sök på OSHO.
Citera
2016-02-10, 12:17
Avstängd
TantRossins avatar
Tantra..

Hejsan
Någon som har erfarenhet av tantra? Tänker på,att se sexakten från ett annan vinkel än just barnavl och njutning,kanske en väg till spirituel utveckling. Nogån sitter många år i meditation och gör yoga,vad om dett finns en 'snap' väg? Nogån tips till att hitta liksinnad?
Citera
2016-02-26, 22:22
Medlem
GamleFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Hejsan
Någon som har erfarenhet av tantra? Tänker på,att se sexakten från ett annan vinkel än just barnavl och njutning,kanske en väg till spirituel utveckling. Nogån sitter många år i meditation och gör yoga,vad om dett finns en 'snap' väg? Nogån tips till att hitta liksinnad?

Hej

Som tidigare utövare av Tantra, kan jag säga att om du söker spirituell utveckling, så är du på rätt spår. Det finns många övningar man kan göra själv, och andra gör man med någon man känner sig bekväm med.

Det är inte bara sex hela tiden, utan mycket andningsövningar, koncentrationsövningar, visualisering, meditation, förberedelser inför dessa akter, vilka sedan kan utföras i många timmar. Fysisk, mental och spirituell njutning.

Vad som är viktigt att komma ihåg är att det finns ingen säker snabb väg för spirituell utveckling, men tantra är en mycket uppfyllande och transcendent väg.

Jag delar gärna med mig personliga erfarenheter, men det gör jag via PM.

Hoppas att du hittar din väg
Citera
2016-07-29, 13:31
Medlem
Citat:
Hejsan

Hittade du vad du sökte?
Jag söker kvinnor att ha sessioner tillsammans med. Några tips vart du sökt?
Citera
2016-07-29, 14:59
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Jonte
Hittade du vad du sökte?
Jag söker kvinnor att ha sessioner tillsammans med. Några tips vart du sökt?

Nej, för det finns ingen män som vill utvecklas andligt, det räcker för dom och runka i kvinnor...'Töm, glöm, och lev vidare din dröm'...
Citera
2016-07-30, 07:20
Medlem
Citat:
Nej, för det finns ingen män som vill utvecklas andligt, det räcker för dom och runka i kvinnor...'Töm, glöm, och lev vidare din dröm'...

Jag tror det finns män som är nyfikna på tantra. Jag skulle gärna vilja prova om det bara fanns tid för det. Just nu är livet för hektiskt för att hinna med. Vilket är symptomatiskt för våra stressiga liv, det är just nu det förmodligen skulle vara bra med tantra för att koppla bort. Det verkar väldigt utvecklande.
Citera
2016-07-30, 09:33
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EEEmotion
Jag tror det finns män som är nyfikna på tantra. Jag skulle gärna vilja prova om det bara fanns tid för det. Just nu är livet för hektiskt för att hinna med. Vilket är symptomatiskt för våra stressiga liv, det är just nu det förmodligen skulle vara bra med tantra för att koppla bort. Det verkar väldigt utvecklande.

I så fall snacka vi män, som är i bra kontakt med sin anima...De är få. Antar tantra inte är 'gnuggning' av könsorgan enbart...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in