2016-02-09, 11:45
Hej,

Är i behov av ett privatlån men får nej av banken pga för många kreditförfrågningar på kort tid (trots att mina lån inte är särskilt höga). Månadslön på +35.000kr, fast jobb och enskild firma som ständigt växer. Frågan är då var jag hittar privatpersoner som är villiga att låna ut till en annan privatperson utan att gå via något av de företag som erbjuder den tjänsten idag och tar en del av kakan?

Finns dem och isåfall var hittar jag dem?
Citera
2016-02-09, 11:54
Avstängd
Kan man ta en UC på dig?

Lendify pysslar annars med det du är intresserad av.
Senast redigerad av PatricHbg 2016-02-09 kl. 12:02.
Citera
2016-02-09, 11:57
Medlem
knullklassons avatar
Leta i Skärholmen/Bergsjön/Rosengård. Där lär du säkert få napp.
Citera
2016-02-09, 12:37
Medlem
Fenjal888s avatar
Lendify eller Savelend skulle jag tippa på.
Citera
2016-02-09, 12:42
Medlem
PolitisktKlarsynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andeli
Hej,

Är i behov av ett privatlån men får nej av banken pga för många kreditförfrågningar på kort tid (trots att mina lån inte är särskilt höga). Månadslön på +35.000kr, fast jobb och enskild firma som ständigt växer. Frågan är då var jag hittar privatpersoner som är villiga att låna ut till en annan privatperson utan att gå via något av de företag som erbjuder den tjänsten idag och tar en del av kakan?

Hur mycket vill du låna?
Citera
2016-02-09, 13:14
Medlem
Citat:
Hej,

Har du en månadslön på +35 000 kronor i månaden plus att du har en enskild firma som ständigt växer?
Har du så pass bra inkomst och ändå konstant måste låna pengar bör du genast söka till Lyxfällan för då har du STOOOOORA ekonomiska problem och uppenbarligen fullständigt inkompetent när det gäller ekonomi.
Citera
2016-02-09, 15:01
En ny UC är inte positivt men jag delar gärna med mig av den senaste kopian som skickades hem. Är i behov av 100.000-125.000kr för en ny affärsmöjlighet som har dykt upp och då det är en enskild firma i dagsläget så är det ju som bekant likställt med min egen ekonomi.
Citera
2016-02-09, 15:41
Medlem
PolitisktKlarsynts avatar
Citat:
En ny UC är inte positivt men jag delar gärna med mig av den senaste kopian som skickades hem. Är i behov av 100.000-125.000kr för en ny affärsmöjlighet som har dykt upp och då det är en enskild firma i dagsläget så är det ju som bekant likställt med min egen ekonomi.

Och vilken säkerhet har du i utbyte mot lån på 100'? Sporthoj? Personbil? Båt? Bostad? Smycken?
Citera
2016-02-09, 15:45
Bostad, smycken, klockor, elektronik samt ett lager värt 250.000-300.000kr i dagsläget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in