2016-06-21, 13:20
Medlem
Jag vill helst avskräcka folk från diverse substanser men den här är i mitt tycke den bästa RC som finns nu av de jag provat.
Jag är enbart ute efter speed/fokus.

2 g förbrukat på runt 10 dagar. Började lugnt och avslutade med ett race på ~60 timmar där jag fyllde på så fort ruset började lägga sig.
Några jämförelser med 4f-MPH:
-Lagom långt rus, 2-4 tim. MPH ~1 tim.
-Ingen AT från helvetet och man repar sig ganska snabbt efter ett race. MPH=fruktansvärd AT plus att man är självmordsbenägen i 2 veckor efter ett race.
-Mild noja emellanåt. MPH skaplig noja om jag inte minns fel.
-Dospotent, MPH också men man får fylla på oftare.
-Ganska låg toleransökning. MPH märkbar toleransökning. Kan ju bero på att man inte behöver fylla på TMP lika ofta.

Bra speedighet och fokus 1-3 timmar efter en dos.
En stor nackdel är att man lätt snöar in på fel saker. Jag fick nästan inget vettigt (städning m.m.) gjort alls på 2 g eftersom jag snöade in på skitsaker hela tiden, så jag är osäker på om den egentligen skulle fungera som städ/studie-drog. Förmodligen inte för mig i alla fall.
Porrvänlighet/kåthet, vet inte eftersom jag snöade in på annat. Men jag misstänker att det är lika lätt att snöa in på porr som på något annat. Det beror nog mest på vad man har för inledande tankegångar.
Sova kan man kanske göra 12 timmar efter sista intag, utan hjälpmedel, om man fyllt på några gånger.
Som vanligt bör man nog försöka äta/dricka under ett race men aptiten/törsten var obefintlig.
Tiden går fort som fan så den fungerar bra till att korta ner väntetiden på framtiden.
Citera
2016-06-21, 14:01
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lastcaress1
Slut rapport på denna, 1g räckte ca 24tim, jobbigt när den går ur kroppen..
tjackballe nåttsåinihelvite..

100mg..200mg. Har det slunkit ner nå mycket av detta pulver är det kass kvalité. Förövrigt gav den mig endast
energi och sömnlöshet.
Helt meningslös. ..fast snäll mot näsan
Citera
2016-06-21, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
100mg..200mg. Har det slunkit ner nå mycket av detta pulver är det kass kvalité. Förövrigt gav den mig endast
energi och sömnlöshet.
Helt meningslös. ..fast snäll mot näsan

Ja 100-200mg per dos och 1 g på 24h. Då måste det varit dåligt.
Jag hade nog inte kunnat få i mig 1g på 24h av det jag hade (från 2fyran).

"endast energi och sömnlöshet". Ja det beror ju på vad man är ute efter och smaken är ju olika.
Men med tanke på att det mesta som finns nu bara är skit så ser ju iaf jag energin som något positivt.
I princip allt annat jag testat som finns ute nu blir man ju bara hjärnslö och nojjig av.
Citera
2016-06-22, 02:10
Medlem
svampssons avatar
hur är det att ronka på den här? någon kåthet?
Citera
2016-06-22, 04:26
Medlem
svampssons avatar
Det var inget. Läste nu bakåt i tråden och fick svar på frågan. Äre asken eller 24an en borde handla ifrån? Eller någon annan?
Citera
2016-06-22, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Det var inget. Läste nu bakåt i tråden och fick svar på frågan. Äre asken eller 24an en borde handla ifrån? Eller någon annan?

Jag har bara testat 24ans och det funkade bra för 2 veckor sen iaf.
Citera
2016-06-22, 14:01
Medlem
svampssons avatar
men jisses. På bluelight prisar dom denna i princip rakt av, gång på gång. Hoppas 24ans håller måttet.
Citera
2016-06-24, 19:16
Medlem
Citat:
Asken för tillfället, står om 24an i 4F-MPH-tråden: (FB) 4-Fluoro-Mph (sida 35)
Citera
2016-06-27, 12:26
Medlem
Citat:
men jisses. På bluelight prisar dom denna i princip rakt av, gång på gång. Hoppas 24ans håller måttet.

Jag har inte haft några problem med 24:an och jag kan meddela att det forfarande är bra drag i deras TMP.
Citera
2016-06-27, 12:34
Medlem
Kommer priset att gå ner iom klassningen ?
Citera
2016-06-27, 23:25
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steveboner
Kommer priset att gå ner iom klassningen ?
Antagligen, men säkert inte förens ett par dagar innan klassningen.
Citera
2016-06-28, 11:24
Medlem
Lomma63s avatar
ja vad ska man säga..visst den känns som stark och det behövs inte mycket för att känna att det är något som händer i systemet. och om man inte är försiktig kan det nog få en till att bli dålig. kalvade en del när jag tog mer än jag borde. min vana troget. tappa omdömmet. höfta. dra i sig. och utgå ifrån det att det är lungt. men det är bara dumt. nu har jag bara intagit denna produkt nasalt (provade röka men det kändes inte bra) i doser 40mg och uppåt till 150 mg kändes inte tryggt att ta större doser vilket viade sig vara riktigt efter höftningsinsidenten.
är inne på mitt andra dygn och sovit någon eller någr timmar under denna period . jag är påtänd men jag blir samtidigt mer och mer trött har dragit i mig några linor nu på förmiddagen sammanlagt 120mg och käner mig ""mätt" och inte sugen att återdosera med denna produkt. blir bara tröttare och tröttare. 4-Me-TMP. ä ringet jag köper igen. där är kraft i den men långt ifrån vad jag vill ha. finns där ingen bra produkt som ger speed. energi samtidig som man har ruskänslan.även efter två dagar. gillar 3-BMC. men den är slut och man måste överleva och må bra tills/om den kommer tillbaks. 4-Me-TMP var definitivt inte lösningen på det problemet. ej heller Neh, Bk-etylen, Neb, Nipp är där någon som kan ge något tips på en bra och speedig produkt innan man begår harakiri med tandborsten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in