2016-10-29, 23:52
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsson
Top 5 hände i veckan iallafall.

En person jag känner sådär. Har hans farsa på Facebook. Han gjorde en request för några år sedan. Han tränade oss i fotboll massa år så det var säkert därför. Ser han ibland och snackar lite. Trevlig. Runt 60 år. Skild sedan typ 5 år.

Så i veckan. Ser att han blivit taggad på FB i ett filmklipp. Tjejen som taggade honom ser porrig ut. Kollar videon. Han går runt och visar sin lägenhet. Sen börjar han runka.

Det har alltså hamnat på hans FBwall. Går in på tjejens profil. Hans kuk ligger som screenshots på hennes profil. Hon har bara han som vän. Vad fan är det?

Tog många timmar innan han fick bort det. Kul att alla hans fbvänner sett han runka.

Inkl mig. Skjut mig.

Har sett det hos en avlägsen polare på Facebook. Tror de cammar med något ryskt luder som spelar in det och utpressar på pengar.
Citera
2016-10-30, 08:07
Medlem
Frejssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Har sett det hos en avlägsen polare på Facebook. Tror de cammar med något ryskt luder som spelar in det och utpressar på pengar.

Ja måste vara så? Profilen från tjejen var ju enbart gjord för detta tillfälle.
Citera
2016-10-30, 14:35
Medlem
harems avatar
Stötte på en tjomme i Kambodja som var helt öppen med att han var där för att knulla småflickor.
Trodde han skojade först och var en störd jävel (relativt vanligt där nere med psykfall) så skrattade bort det.

Några timmar senare och rätt full ser jag han sticka iväg och snacka med någon tjomme som visar honom bilder på småtjejer och sen hoppar dem in i en Tuk Tuk tillsammans.

Ångrar ngt överjävligt att jag inte sparkade in kuken på snubben när jag hade chansen.
Citera
2016-10-30, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
'Det går i ultrarapid' tror jag nog 95% av svenskarna uppfattar som att det går långsamt.
Det tror inte jag. Det måste bara vara du och dina polare
Citera
2016-10-31, 00:38
Medlem
Intressant läsning.

Okey, jag delar med mig en händelse.

Jag var väktare en gång för ja mer än 20 år sedan detta hände.

Väl på plats mitt i natten i en brukshåla klev jag in i en verkstadslokal.

Stället var redan sedan tidigare omtalat som "kusligt", en rondkund som är det än idag likt sen 70-talet.

Då fanns dock inget inbrottslarm, dessa var inte så vanliga som idag.

Jag gick runt och kände på portar och dörrar. En mellandörr lät jag bli att trycka ned handtaget på - av någon anledning kändes det som att jag skulle låta bli.

En vecka senare blev jag utfrågad av polis gällande min rond där. Tydligen hade en man på rymmen gömt sig där, och precis bakom den dörren stod han. Han erkände i förhöret att han visste att jag gick där, och att han hade skjutit mig genom dörren om jag öppnat.

Av någon anledning lät jag bli för något kändes fel.

Fortsatte ronda där i flera år efter. Men valde att aldrig känna på den dörren.

Lustigt hur det kan bli ibland.
Citera
2016-10-31, 17:52
När jag var mindre sov jag över hos en kompis , vaknade upp av konstiga ljud tog ett tag innan jag fattade att hans far satte på grannen i vatten sängen , dagen efter får min kompis ärva hans sex piska som är 2 meter lång .

Var inne i stan för några år sedan när jag var på väg till plugget står jag och väntar på vagnen , efter ett tag ser jag en snubbe springa som fan framför mig samtidigt som ett gäng anarkister slår han med järn rör . kändes lite skumt när klockan var 8 på morgonen .

har själv gjort massa sjuka saker men vill ej berätta , då jag vill vara anonym
Citera
2016-10-31, 19:19
Medlem
En grej som etsat sig fast hos mig är när jag och en kompis åkte tunnelbana från Norsborg en sen helgnatt.

Vi var bara fyra personer i vår ände av vagnen. Jag, min kompis och en väldigt ung tjej, kanske 14-15år i sällskap med en man i 40årsåldern.

När tåget började rulla i väg sneglade killen mot vårt håll och utgick i från att vi inte kunde se vad dom gjorde, varpå han injicerade både sig själv och tjejen och därefter knäppte upp brallorna och drog ner hennes huvud över hans lem.

Han trodde förmodligen att jag satt och drömde med blicken ut genom sidorutan men i själva verket såg jag allt glasklart eftersom dom gamla vagnarnas rutor fungerade som speglar i vissa vinklar.

Sen har jag en del andra historier där man sprungit in i extremt nergångna narkomaners verksamhet, där dom injicerar varandra i halsen, sitter och noddar med kanylen kvar i armen etc men den ovan har bitit sig fast och sticker ut eftersom flickan var så ung, han så gammal och pådrivande.

Undrar vad en sån flicka gör i dag.
Citera
2016-10-31, 19:54
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
En grej som etsat sig fast hos mig är när jag och en kompis åkte tunnelbana från Norsborg en sen helgnatt.

Vi var bara fyra personer i vår ände av vagnen. Jag, min kompis och en väldigt ung tjej, kanske 14-15år i sällskap med en man i 40årsåldern.

När tåget började rulla i väg sneglade killen mot vårt håll och utgick i från att vi inte kunde se vad dom gjorde, varpå han injicerade både sig själv och tjejen och därefter knäppte upp brallorna och drog ner hennes huvud över hans lem.

Han trodde förmodligen att jag satt och drömde med blicken ut genom sidorutan men i själva verket såg jag allt glasklart eftersom dom gamla vagnarnas rutor fungerade som speglar i vissa vinklar.

Sen har jag en del andra historier där man sprungit in i extremt nergångna narkomaners verksamhet, där dom injicerar varandra i halsen, sitter och noddar med kanylen kvar i armen etc men den ovan har bitit sig fast och sticker ut eftersom flickan var så ung, han så gammal och pådrivande.

Undrar vad en sån flicka gör i dag.

Var med om nåt liknande i vintras. Hade jobbat eftermiddag, kommer hem vid ca 22.30, parkerar bilen i garaget och ska röra mig hemåt. Man kan antingen ta utevägen eller gå genom en tunnel som leder direkt från garaget till bottenvåningen till höghuset. Tar vägen genom tunneln och när jag sen öppnar dörren som leder in till bottenvåningen så får jag syn på ett helt gäng på över 10 pers som har ställt sig där och höll på med kanyler, små påsar, någon som rökte på och fan vet vad mer de gjorde. Alla var upptagna med något och ALLA stannade upp helt och bara glodde på mig som om jag vore en utomjording eller nåt. Var liiite awkward att vänta på hissen kan jag säga.

En annan gång, igen efter jobbet efter att ha parkerat bilen, gått genom tunneln och så fort jag öppnade dörren så kom jag in i värsta dimman av weed-rök. Helvete vad mycket rök det var. Ett helt gäng svarta personer hade tryckt ihop sig i den lilla bottenvåningen och alla rökte varsin joint. Det roliga var att en av dem kom fram till mig och skrek typ OO DET HÄR E MIN BRODER (hade aldrig sett honom innan), DEET HÄR E MIN BRODER, bror vill du ha *räcker fram jointen*?? Nja, det är lugnt. KOM BROR VI CHILLAR LITE! Vi snackar lite om gärisar!

Jag ville bara in i hissen fort som fan, men han var en rolig snubbe
Citera
2016-11-01, 00:55
Medlem
Hem_bränts avatar
Jag har sett mycket våld och roliga saker i mitt liv. Men det som jag tycker är det sjukaste jag har varit med om är när jag och min sambo satt i en coffeshop nere i Amsterdam som en inflyttad latinamerikan ägde.

Vi satt längst nere i ett hörn på coffeshopen och jag var hög som ett 12 våningshus när ägaren satt på bordet brevid oss och pratade med sin "kontakt" som var arab.

Det spelades någon konstig spansktalande musik med akustisk gitarr på hög volym i lokalen samtidigt som ägaren beställde tändare, tomater, stolar, gurkor, Ralph Lauren pikéer, kött, cigaretter och en massa andra saker som jag inte kommer ihåg av araben.

Allting tog cirka en timma och araben sprang ut och pratade i telefon flera gånger under tiden som priset högljutt förhandlades fram.

Det kändes som att jag var med i någon jävla film.
Citera
2016-11-01, 02:32
Medlem
Jag satt på en uteservering i Santiago för ett år sedan och drack en bira.
Rakt över gatan ser jag en ruskigt sliten figur, som ser med död än levande ut, komma emot oss.
Han går fram till vårt bord och snor åt sig min bira, helt sonika, och vandrar iväg.
Inga konstigheter
Jag satt kvar och bara garvade åt situationen. Det var lite annorlunda.
Citera
2016-11-01, 18:52
Medlem
Följer denna tråd med brinnande intresse, så får väl bjuda på de historier jag har på lager.

- I tioårsåldern var jag hos en kompis i en närliggande stad, och vi passade på att gå ut och spana på äldre brudar mitt under en pågående festival. Klockan börjar bli sent och alkholen plockas fram bland de lite mer belevade ungdomarna i stan, och inom kort får vi båda bevittna en stupfull tjej i cirka 15-års-åldern dra ned jeansen mitt framför oss på en random gräsplatt och kissa. Problemet var bara att jeansens nedhasade läge var något underskattat; varför en majoritet av urinen inte hittade till gräset. Det var en smått äcklande syn för unga ögon att se bruden dra på sig de totalt nedpissade jeansen igen och lalla vidare som om inget hade hänt till sina kompisar. Inte precis världens vidrigaste historia, men den fick definitivt mig att skjuta upp alkoholdebuten med ett par år. Polaren min var dock helnöjd eftersom han fick bevittna naken kvinnobak, tror fan att han gick igång hela skådespelet

- Korvfesten med stort K, sena tonåren i en stuga i skogen. Alla grabbar, cirka tio stycken, har samlats för LAN, fiske och helvetes mycket sprit. Den mest alkoholsugne däckar tidigt i en soffa, och vi andra (undantaget ytterligare en överförfriskad individ med dålig impulskontroll, som vi parkerar i den andra soffan med en dunk vatten) bestämmer oss för att ta oss an utebastun. Jag ger mig först i bastutävlingen och beger mig in i stugan igen, varpå jag på tjugo stegs avstånd från dörren hör kraftigt sluddrande skönsång. Jag rycker upp dörren och ser den icke-däckade polaren olla den däckade polaren i hela ansiktet med halvstånd medan han vrålsjunger Runke Ball av Eddie Meduza. Oerhört surrealistisk syn. Killen är så packad att han knappt vet vad han gör, och där står jag och kollar på fanskapet innan jag kommer till besinning och tillkallar resten av grabbarna. Blir att binda fast ollaren i en stol resten av natten medan festen fortsätter för oss andra. Den däckade grabben mådde inte bra dagen efter, och undrade flertalet gånger varför hans ansikte luktade död fisk. Om han bara visste...

- Har även bevittnat sommarjobbare (eller liknande) utav utländsk sort på en kyrkogård som fick den briljanta idén att transportera en kista med en gaffeltruck från kylrummet till själva kyrkobyggnaden, precis när jag går förbi i allsköns ro. Grabben bakom styret backar lite för hårt varpå kistan glider av och hela konstruktionen far i backen och spricker sönder, locket av naturligtvis. Den andra grabben börjar göra korstecken och rabbla böner på något främmande språk medan föraren ser helt desperat ut. Såg inte desto mer av liket än någon kroppsdel från min utkikspost på trottoaren, men ett par hundra meter senare hör jag kyrkoherden vråla som en demon åt gentlemännen...
Senast redigerad av RatosPipa 2016-11-01 kl. 18:55.
Citera
2016-11-02, 06:19
Medlem
Europes avatar
Det här låter inte som något märkvärdigt, men just när jag såg det lite lullig och stenad på småtimmarna som tonåring, så fanns det något lite overkligt över hela scenen. Det var sommar och vi hade festat hela natten i Åbo. När vi står på ett torg, så noterar vi en enorm hop av stora, vita måsar/trutar som av någon anledning trängs, stökar och bökar i en enorm hög på marken. Det ser ut som en stort vitt moln på marken. Efter en stund inser vi att det ligger någon under hela den där enorma högen av fåglar! Plötsligt lyfter den unga killen på sitt huvud, vilket får fåglarna att lyfta lite från den delen av honom. Han ser åt vårt håll med gapande mun, dimmiga ögon och en aning desorienterad och förvirrad min. Han är klädd i vit skjorta, är aspackad och har uppenbarligen däckat i sina egna spyor. Jag antog att fåglarna trängdes över honom för att få mumsa på spyorna.
Senast redigerad av Europe 2016-11-02 kl. 06:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in