• 2
  • 3
2016-02-08, 17:12
Medlem
Gizurs avatar
Ygemans strulputtar har varit i farten igen. Kanske kan man låta dem praktisera hos polisen, då kan även rekryteringsbasen breddas och mångfalden öka.

Men seriöst. Kan man inte sätta kameror på polisbilarna, ambulanserna och brandbilarna åt alla håll. Den tekniken är rätt billig idag. Sedan lägger man ut bilder på vandalerna. Även om de skulle maskerat sig så kan ju någon känna igen kläderna.
Citera
2016-02-08, 18:55
Medlem
Kameror är ett bra förslag. Sen bör dessa kameror vara fjärrmanövrerade och dessutom bör polisbilen vara utrustad med drönare som följer efter dräggen.
Citera
2016-02-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är väl vanligt småbus och man ska satsa på en ny fritidsgård för att komma till rätta med problemet...

De har ju redan fått fritidsgård! Det står dock "Bibliotek" på dörren men det är samma sak
Citera
2016-02-08, 21:21
Medlem
Utopiantoss avatar
Kunde SVT inte rapporterat om detta i samband med att de under Rapport och Aktuellt tog upp ambulansen i Tensta som slogs sönder? Hade passat in perfekt. Eller är det inte anmärkningsvärt nog att en polisbil får sina däck sönderskurna under utryckning? Men nej, SVT nöjde sig med ambulansen, kanske för att inte demonisera de små strulputtarna mer än nödvändigt.
Citera
2016-02-08, 21:32
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopiantos
Kunde SVT inte rapporterat om detta i samband med att de under Rapport och Aktuellt tog upp ambulansen i Tensta som slogs sönder? Hade passat in perfekt. Eller är det inte anmärkningsvärt nog att en polisbil får sina däck sönderskurna under utryckning? Men nej, SVT nöjde sig med ambulansen, kanske för att inte demonisera de små strulputtarna mer än nödvändigt.

Nu var det fullt i Rapport 19,30 med andra reportage om flyktingar vad Syriengränsen, gymnasieskola på Öland och enda inslaget om jag inte minns fel som handlade om något annat än utlänningar i olika former var ett kortare inslag om att börsen har rasat.
I och för sig var det enbart snyftreportage och det stämmer väl bra med var OU har visat, nämligen att invandringen är det som folk ser som det största politiska problemet som ska lösas, då har media på och gör snyft alternativt inslag om hur duktiga och fina ensamkommande flyktingar är och att de har bättre studiemotivation är Svenskar.
det skulle passa illa in att med ytterligare ett inslag om attack på blåljus.
Citera
2016-02-08, 22:22
Medlem
Fredrik Reinfeldt: "-Välkommen det det nya spännande Sverige!"

Anders Ygeman: "-Kulturkrock med strulputtar."

Mona Sahlin: "-Dom behöver ett telefonnummer att ringa."

Stefan Löfven: "-Det där är bara käbbel."

Straffen för brott som dessa måste fan skärpas ordentligt!
Senast redigerad av Orientexpressen 2016-02-08 kl. 22:25.
Citera
2016-02-08, 22:55
Medlem
Ifall detta fortsätter kommer den svenska polisen tvingas ha en bil likt den Familjen Flinta har, en oacceptabel samhällsutveckling.
Citera
2016-02-08, 23:36
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orientexpressen
Fredrik Reinfeldt: "-Välkommen det det nya spännande Sverige!"

Anders Ygeman: "-Kulturkrock med strulputtar."

Mona Sahlin: "-Dom behöver ett telefonnummer att ringa."

Stefan Löfven: "-Det där är bara käbbel."

Straffen för brott som dessa måste fan skärpas ordentligt!

Antingen har man mångkultur och tvingas acceptera denna utveckling eller så avvecklar man mångkulturen och återgår till ett väl fungerande och tryggt Sverige.

Enkel mattematik!
Citera
2016-02-09, 03:09
Medlem
SergeantPreppers avatar
Alexander "The Mauler" Gustafsson har sagt sitt om sådant här också.

”Jag var ingen ängel under min barndom, så jag kanske inte är den perfekta förebilden. Men jag har förändrat mig och valt andra vägar i livet. Så jag hoppas att mina landsmän i Sverige kan lyssna på några råd från mig och jag hoppas att min ”fame” kan göra skillnad i det här avseendet.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle22230602.ab

Är inte lille Alexander svensk?
Vilka landsmän menar han annars?

Stackarn han har fått så mycket våld mot huvudet att han inte vet vem han är.

Ontopic
Hur kan man inte fatta att man kanske bidrar till att polarens mamma,pappa eller syskon avlider när tex räddningstjänsten får göra sitt jobb.

SHIT bruschaan vare' din pappas bil vi eldade...
Citera
2016-02-10, 19:49
Medlem
Och stackarna ar helt bakbundna pga PK.
Citera
2016-02-10, 21:08
Medlem
LameBulls avatar
Tänk om ett medborgargarde hade ingripit å förhindrat detta, då hade säkerligen polisen gripit hela bunten som tack,
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in