• 1
  • 2
2016-02-07, 22:23
Medlem
Jag vill ha pengar men hittar inget jobb. Jag pluggar 3 gånger i veckan men får dock inte csn... de måste väl fan finnas något sätt att få jobb, eller tjäna pengar ? hjälp tack
2016-02-07, 22:25
Medlem
wasamannens avatar
Bli Kriminell
2016-02-07, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasamannen
Bli Kriminell

ja för det är ju de ända alternativet som finns eller hur!?
2016-02-07, 22:32
Medlem
ddafinaas avatar
sälj dig
2016-02-07, 22:36
Medlem
wasamannens avatar
Skriv in dig hos migrationsverket?
2016-02-07, 22:37
Medlem
märks att ingen här e seriös...
2016-02-07, 22:38
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helex
Jag vill ha pengar men hittar inget jobb. Jag pluggar 3 gånger i veckan men får dock inte csn... de måste väl fan finnas något sätt att få jobb, eller tjäna pengar ? hjälp tack

Tja, om du redan studerar så se till att du gör det till 50% åtminstone, dvs halvtid.
Finns hur mycket jobb som helst för "studenter eller 50% annan sysselsättning" helt till ditt förfogande.
2016-02-07, 22:39
Medlem
virablatiras avatar
Citat:
ja för det är ju de ända alternativet som finns eller hur!?
Lär dig skilja på ända och enda så kommer du hitta ett roligare jobb. Vi vet annars inget om dig, vad du kan, vill eller ens var. Finns ju även rekryteringsföretag som hjälper dig som tex studentconsulting. Men vill du ha hjälp här måste du engagera dig mer i din trådstart
2016-02-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av virablatira
Lär dig skilja på ända och enda så kommer du hitta ett roligare jobb. Vi vet annars inget om dig, vad du kan, vill eller ens var. Finns ju även rekryteringsföretag som hjälper dig som tex studentconsulting. Men vill du ha hjälp här måste du engagera dig mer i din trådstart

ja för ända och enda är ju de som definierar mig som person och mitt sett att få ett jobb!........

vad vill du veta exakt? har erfarenhet från butiksjobb där jag har jobbat extra. och vill jobba på deltid eller liknande i en butik! gäller studentconsulting även dom som går på komvux?
2016-02-07, 22:48
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
ja för ända och enda är ju de som definierar mig som person och mitt sett att få ett jobb!........

vad vill du veta exakt? har erfarenhet från butiksjobb där jag har jobbat extra. och vill jobba på deltid eller liknande i en butik! gäller studentconsulting även dom som går på komvux?

Du vet, det är nu DU ska googla studentconsulting och se vad som gäller mer exakt.
Det är bara en aktör av alla, tror faktiskt alla rektryteringsfirmor har detta cancer till system nu.

Du behöver visa upp ett intyg från skolan som kan styrka att du är en student på minst 50% eller anställningsbevis från ett nuvarande jobb.
2016-02-07, 22:50
Medlem
virablatiras avatar
Citat:

Lär dig skilja på sett och sätt så...

Jag vill inte veta något eftersom det är du som vill hitta ett jobb. Menade mest att du måste ju berätta mer om vad du vill göra och ungefär hur mycket. Men om du nu har lite butikserfarenshet är väl det en utmärkt början. Varför inte höra av sig till några stora butikskedjor som tex Axfood, Ikea eller HM. Att hitta jobb dom inte måste båda upp sig md fast anställning är ju rätt lätt. Eller kanske gå in i en butik och leta upp butikschefen och presentera dig. Ju mer engagemang du visar ju intressantare kommer du att bli. Och ge inte upp för att du misslyckas de första gångerna
2016-02-07, 23:21
Medlem
LazyBlues avatar
Citat:

Det finns bemanningsföretag som hyr ut studenter.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in