• 1
  • 2
2016-02-07, 00:03
Medlem
Jag och pojkvännen skulle vilja ha en dominansmiddag med 2 - 3 andra par men behöver idéer på vad man kan göra både inom paren och mellan paren för att det ska bli en erotisk stämning och trevlig kväll

Som grund: Vi tänkte att kvinnorna skulle vara sexigt (av)klädda medans männen är snyggt uppklädda.
Kvinnorna serverar och servar och ska lyda sin master men mer då?
Endast seriösa svar, tack!
Citera
2016-02-07, 03:30
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virrvarr
Jag och pojkvännen skulle vilja ha en dominansmiddag med 2 - 3 andra par men behöver idéer på vad man kan göra både inom paren och mellan paren för att det ska bli en erotisk stämning och trevlig kväll

Som grund: Vi tänkte att kvinnorna skulle vara sexigt (av)klädda medans männen är snyggt uppklädda.

Självklart ska kvinnorna ha en sån där buttplug med svans på när de serverar!
Sen så får de givetvis äta sin mat ur hundskålar på golvet!
Citera
2016-02-07, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_

Det där lät som fina grejer! Lägg även till en sån där vibrator som kvinnorna får ha i sina trosor och som styrs utav sin master.

Ska ni köra partnerbyte? Isåfall, se till att varje kvinna får lite tid i enrum med varje man, medans mastern styr vibrationerna.
Citera
2016-02-07, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Nu äter du upp slyna , annars får du kuk
Do it!

Asså dominans och sånt är ju najs, I'm all into that, men ts, har det inte spårat lite när man arrangerar middagar som i nån jävla kink.com rulle? Jag kan förstå grejen men risken för epic fail ser jag som överhängande. Fantasin överträffar alltid verkligheten
Citera
2016-02-07, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_

Det är bara en självklarhet för personer som gillar puppyplay och det gör inte vi på det sättet.

Citat:
Ursprungligen postat av ParkyMalarky
Det där lät som fina grejer! Lägg även till en sån där vibrator som kvinnorna får ha i sina trosor och som styrs utav sin master.

Vibrator i trosorna - check! Det skulle vi faktiskt kunna ha!

Ska ni köra partnerbyte? Isåfall, se till att varje kvinna får lite tid i enrum med varje man, medans mastern styr vibrationerna.

Nej, inget partnerbyte den här gången men eventuellt i framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
Do it!

Asså dominans och sånt är ju najs, I'm all into that, men ts, har det inte spårat lite när man arrangerar middagar som i nån jävla kink.com rulle? Jag kan förstå grejen men risken för epic fail ser jag som överhängande. Fantasin överträffar alltid verkligheten

Vad är det för grejer som du tänker ska faila? Vi tänker inte ha någon orgie utan vi är mer inne på maktförskjutning och delar kring det. Det ska inte bli någon kink.com rulle av det hela. Så jag vill veta hur man kan ha en sådan middag utan att det failar.
Citera
2016-02-07, 12:26
Medlem
Citat:
Vad är det för grejer som du tänker ska faila? Vi tänker inte ha någon orgie utan vi är mer inne på maktförskjutning och delar kring det. Det ska inte bli någon kink.com rulle av det hela. Så jag vill veta hur man kan ha en sådan middag utan att det failar.
Äh jag vet inte, hela grejen känns lite fånig antar jag. Som sagt, fantasin överträffar alltid verkligheten. Du tror inte det blir awkward då?

Menar bara att det är en grej och leka dominanslek med sin partner. Förmodligen en helt annan att äta middag med folk på samma premisser. Du får väl göra ditt bästa och uppdatera tråden
Senast redigerad av discoHITLER 2016-02-07 kl. 12:29.
Citera
2016-02-08, 18:43
Moderator
evilhoneys avatar
Eventuella regelbrott och svar på dessa raderade. Notera att kontaktannonser inte är tillåtet på Flashback.
//mod
Citera
2016-02-09, 15:55
Medlem
Ingen som har några idéer?
Citera
2016-02-09, 18:00
Medlem
Citat:

Beror ju på hur långt man vill dra det och vad tanken är. Samt vad de olika parterna som ska närvara gillar och hur de känner varandra.
Vad är okej vad är inte okej.

Som exempel kan det ju för ett par vara okej att andra män tar på tjejen men inget säger att det är okej för alla. Sånna regler måste man göra fast innan annars blir det en hemskt dålig stämning.

Som någon annan föreslog så kan man ju ha pluggar och vibratorer som mastern kontrollerar.

Svårt att ge förslag när man vet inget om de personerna som ska vara med och vad de gillar.
Citera
2016-02-09, 18:28
Medlem
Tack för synpunkter Bitchig snigel. Jag och pojkvännen är helt på det klara med att man måste ha regler och att det ska kännas rätt för alla.

Jag var ute efter förslag som man skulle kunna diskutera med de andra. Vi ska träffa dem imorgon för att prata om det hela och eftersom jag aldrig har provat på detta koncept så ville jag ha lite tips på vad man kan göra så att vi har lite mer uppslag och så.
Citera
2016-02-09, 21:58
Medlem
Citat:
Tack för synpunkter Bitchig snigel. Jag och pojkvännen är helt på det klara med att man måste ha regler och att det ska kännas rätt för alla.

Jag var ute efter förslag som man skulle kunna diskutera med de andra. Vi ska träffa dem imorgon för att prata om det hela och eftersom jag aldrig har provat på detta koncept så ville jag ha lite tips på vad man kan göra så att vi har lite mer uppslag och så.

Första jag skulle prata om är hur långt man får gå med de andras partners.

Sen hade jag väl tagit upp sitt platser, vem ska ha bäst uppsyn över vad.
Hur mycket hud för visas.
Får man tafsa på varandra under middagen?
Om en dom vill smiska sin ug under middagen är det då okej? får de andra hjälpa till?
Är det ok för en dom att bestämma att ug ska äta på golvet istället/inte får äta alls/måste sitta under bordet osv
Vilka typer av leksaker får användas osv.
Citera
2016-02-10, 00:16
Medlem
Citat:

Smisk i olika former om maten inte smakar bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in