2016-09-03, 15:15
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batongdansen
Hen är här
X:et ser nog sin osårbarhet som tecken på att han verkligen är den Messias han verkar tycka sig vara enligt sin nyligt gjorda gaddning https://www.instagram.com/p/BEjwcCuKSiu/ Iom detta kanske han till och med vågar dyka upp personligen på nästa juridiska sammandrabbning i oktober. Men det kanske blir flygstrejk då också.

Rättelse: Enligt uppgift är X:ets konto privat så gaddningen kan ses här istället http://imageshack.com/a/img922/891/JB5GSo.jpg

Vad är det för juridisk sammandrabbning i oktober?
Citera
2016-09-03, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Botswana-mana
Alla som haft nåt att göra med Mattias fattar att han är psykopat. Han är friad nu men fast han har mycket skit i ryggsäcken. Han ljuger och snackar skit om anställda och nära om han har nån kvar. Inte många anställda som gillar han. Ger bort halva företaget till anställda som han lovade borde tidningarna kolla lite mer på. Var är värdet och skulder? Finns mer för Skatteverket att kolla. Tips!!

Två av exen är inte några änglar dom heller det vet jag. När dom var tillsammans med han så var dom som han. Försvarade han när han jävlades mot andra och dom sparkade också på sjyssta människor. Nån blir sambo nästan direkt för pengarna och tjusiga jobben dom blir lovade fast dom har barn som får flytta runt i stan. Sen ledsna han och dumpade dom morsorna utan att ge dom nåt. Då ska dom hämnas. Om jag skulle sätta pengar på det så är Lena hon som håller i allt. Jag har inte träffa alla dom men hon är inte nån som släpper nån hon hatar utan fajt. Hon får hjälp av flera ex nån gammal personal och en schizzo jugge-morsa också (inga av dom är ex till han)Jenny bloggar om Mattias på vk så han skiter nog på sig nu när en massa saker kan komma fram. Lena låter dom andra göra skitjobbet tror jag.Hon vill bli ok i sossarna igen och måste bli ren efter all snuts när hon sovit med fienden (kapitalisten).

Jag undrar hur alla psykopater hittar varann i Umeå. Kaka söker maka.Aldrig mer att jag ska har nåt med han att göra mer. Men nu bor han ju inte i Umeå längre. Här har hämnarna gjort ett bra jobb.

+1

Lena försöker två sig på alla sätt.
Citera
2016-09-12, 16:35
Medlem
Batongdansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Botswana-mana
Alla som haft nåt att göra med Mattias fattar att han är psykopat. Han är friad nu men fast han har mycket skit i ryggsäcken. Han ljuger och snackar skit om anställda och nära om han har nån kvar.

Det är bara de senaste två som vände sig emot honom men det finns många fler ex som lidit. Under större delen av sitt vuxna liv har han avverkat minst 2-3 fruntimmer per år (han måste ha varit förlovad ett tiotal gånger vid detta laget) och inget av hans fd har velat fortsätta vara vän eller ha någon kontakt med honom efteråt. Samtliga verkar ha farit mer eller mindre illa av förhållandet med honom. Det var på tiden att han träffade ett par som inte låter sig trampas på. Frågan är varför han är så otäck mot sina kvinnor. En hypotes är att han medvetet eller omedvetet straffar dem för en undertryck homosexualitet som gör att han börjar hata de kvinnor han tvingar sig själv att ha förhållanden med. Klokt av honom att välja att flytta till Stockholm i så fall.
Citera
2016-09-12, 16:35
Medlem
Batongdansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Vad är det för juridisk sammandrabbning i oktober?
Jobbrelaterat.
Citera
2016-09-13, 09:06
Medlem
Citat:
Det är bara de senaste två som vände sig emot honom men det finns många fler ex som lidit. Under större delen av sitt vuxna liv har han avverkat minst 2-3 fruntimmer per år (han måste ha varit förlovad ett tiotal gånger vid detta laget) och inget av hans fd har velat fortsätta vara vän eller ha någon kontakt med honom efteråt. Samtliga verkar ha farit mer eller mindre illa av förhållandet med honom. Det var på tiden att han träffade ett par som inte låter sig trampas på. Frågan är varför han är så otäck mot sina kvinnor. En hypotes är att han medvetet eller omedvetet straffar dem för en undertryck homosexualitet som gör att han börjar hata de kvinnor han tvingar sig själv att ha förhållanden med. Klokt av honom att välja att flytta till Stockholm i så fall.

Den förklaringen känns väl inte så fräsch 2016? Lite fördomsfull faktiskt. Varför skulle han känna sig tvungen att undertrycka en helt vanlig sexuell läggning. Särskilt eftersom han tycks vara hur öppet HBTQ-vänlig som helst. Han målade sportbilen i regnbågsfärgerna inför Pride häromåret. Måste vara dubbel- undertryckning enligt Freud.
Citera
2016-09-13, 09:51
Medlem
Batongdansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouGotta
Den förklaringen känns väl inte så fräsch 2016? Lite fördomsfull faktiskt. Varför skulle han känna sig tvungen att undertrycka en helt vanlig sexuell läggning. Särskilt eftersom han tycks vara hur öppet HBTQ-vänlig som helst. Han målade sportbilen i regnbågsfärgerna inför Pride häromåret. Måste vara dubbel- undertryckning enligt Freud.
För att hans familj inte är speciellt HBTQ-vänliga.
Citera
2016-09-13, 10:17
Medlem
Citat:
För att hans familj inte är speciellt HBTQ-vänliga.

Du är rolig du. Han har väl aldrig brytt sig Om dom eller vad de eller nån annan tycker om honom tidigare (läs inläggen) så jag tror inte du har ett case. Och om dom är mot HBTQ och han är rädd för att komna ut därför så skulle han väl inte prata bra om HBTQ och köra runt i regnbågsbil eller? Kom med något trovärdigare om du ska psykoanalysera.

Om han var homosexuell skulle hela världen få veta det hundra gånger om skulle jag tro.
Senast redigerad av YouGotta 2016-09-13 kl. 10:37. Anledning: Glömde
Citera
2016-09-13, 10:45
Medlem
Batongdansens avatar
Tveksamt att han skulle stå för det. Han vill bli beundrad av sina nära och det skulle få småbröderna att se ner på honom och det skulle han inte palla med. Kan också vara en delförklaring till hans ångestproblematik.
Citera
2016-09-13, 10:52
Medlem
Citat:
Tveksamt att han skulle stå för det. Han vill bli beundrad av sina nära och det skulle få småbröderna att se ner på honom och det skulle han inte palla med. Kan också vara en delförklaring till hans ångestproblematik.

Det är ingen logik i vad du säger. Om han vill bli beundrad skulle han väl inte öppet köra runt i regnbågsbil om dom som han vill bli beundrad av inte gillar sånt? Hur tänker du när du slänger in en sån massa homofobiskt trams här.

Många killar kallar sin föredetta för lösaktiga för att hämnas och många tjejer kallar sina före detta för bögar av samma skäl. Att skada "ryktet" som dom tror. Om det nu finns nåt "rykte" i Umeå eller var du nu fått det ifrån så låter det som nåt sånt tycker jag.
Citera
2016-09-13, 11:01
Medlem
Batongdansens avatar
Det är en sak att söka publicitet och uppmärksamhet genom att publikfria och delta i pridetåget. Det är bara PK och inte något "bevis" för att man är homosexuell. Så att han deltagit i det har inget att göra med hans läggning. Han har också påstått sig vara feminist fast han uppenbart inte är det, han har påstått sig vara vänsterpartist fast han uppenbart inte var det, han har påstått sig vara kung av punk och bättre än Nocturnal fast han uppenbart inte var det.

Har du någon bättre förklaring på varför han behandlar sina kvinnor på det sätt han gör? Att de alla är lögnaktiga, psykiskt störda och förtjänade det? Han har personlighetstestat dem alla innan han inleder förhållanden med dem och bedömt att de är kompatibla med honom så antingen måste han ha fått tag på ett riktigt skittest (Myer-Briggs) eller så är det någon fundamentalt fel på honom eftersom han behandlar dem illa i slutändan. Något undertryckt är därför en rimlig förklaring. Homosexualitet, övergrepp av modern i barndomen, missbruk, psykisk sjukdom eller liknande.
Citera
2016-09-13, 11:27
Medlem
Citat:
Det är en sak att söka publicitet och uppmärksamhet genom att publikfria och delta i pridetåget. Det är bara PK och inte något "bevis" för att man är homosexuell. Så att han deltagit i det har inget att göra med hans läggning. Han har också påstått sig vara feminist fast han uppenbart inte är det, han har påstått sig vara vänsterpartist fast han uppenbart inte var det, han har påstått sig vara kung av punk och bättre än Nocturnal fast han uppenbart inte var det.

Har du någon bättre förklaring på varför han behandlar sina kvinnor på det sätt han gör? Att de alla är lögnaktiga, psykiskt störda och förtjänade det? Han har personlighetstestat dem alla innan han inleder förhållanden med dem och bedömt att de är kompatibla med honom så antingen måste han ha fått tag på ett riktigt skittest (Myer-Briggs) eller så är det någon fundamentalt fel på honom eftersom han behandlar dem illa i slutändan. Något undertryckt är därför en rimlig förklaring. Homosexualitet, övergrepp av modern i barndomen, missbruk, psykisk sjukdom eller liknande.

Seriöst? Du tror att alla män som (påstås) behandla kvinnor illa måste förmodas vara homosexuella? Du är ju mer fördomsfull än man orkar med. Ge inte upp ditt vanliga jobb för psykoanalysen!
Citera
2016-09-13, 11:32
Medlem
Batongdansens avatar
Jag har inte uttryckt mig fördomsfullt mot homosexuella utan det är din tolkning. Jag har presenterat ett antal andra förklaringar också och efterfrågat dina teorier. Ska jag tolka ditt senaste svar som att det troligaste enligt dig är att samtliga ex är psykiskt sjuka lögnerskor då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in