2016-02-04, 15:28
Medlem
Som rubriken lyder. r det stor skillnad fr er att ha sex IRL och mellan att kolla onanera till en porrfilm som man tnder p?
Senast redigerad av Korfes 2016-02-04 kl. 15:32.
Citera
2016-02-04, 15:51
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Ja, r det inget du mrkt r du vanskapt alternativt oskuld.
Citera
2016-02-04, 15:52
Medlem
virablatiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korfes
Som rubriken lyder. r det stor skillnad fr er att ha sex IRL och mellan att kolla onanera till en porrfilm som man tnder p?
Med tanke p att du varit gift i 4 r och haft ett distansfrhllande innan borde du vl kunna svara p frgan sjlv
Citera
2016-02-04, 15:55
Medlem
jag frgade vad ni tycker inte hru det r. med tanke p att man kan bli porrskadad och allt fler r det s r frgan relevant.
Citera
2016-02-04, 16:10
Medlem
GanjaFarfars avatar
Japp, porr r ver mer lttillgngligt och tillsammans med rtt leksaker (fleshlight el dylikt) i mnga fall ven rent fysiskt sknare och mer avslappnande m sex med en partner.

Sex med en partner r dremot mycket mer tillfredsstllande p ett psykologiskt plan, och med rtt partner kan man n helt andra hjder n via porr. Dock r merparten av alla tillflliga sexuella kontakter rent meningslsa i njutningssyfte imo.
Citera
2016-02-04, 17:41
Medlem
sommarlovs avatar
Ja det r klart, vilken frga!

I fantasin kan jag stta p kungen medan drottningen grddar pannkakor till mysfikat eftert!

I verkligheten fr jag nja mig med en snabbis med frugan, nr vl barnen sover, och d med slckt lampa och under tcket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in