2022-04-18, 11:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Finns ingen "under production" på IMDB. Förra filmen Pool fick betyget 4,5 - vilket är på gränsen till kalkon. Inget man raggar pengar på. Nä, jag tror de kanske hade en idé om att skriva om hela Runars pissbok till en katastroffilm men så länge inte Runar går med på att spela Åsa-Nisse så blir det inget. Enda anledningen att folk lyssnat på (inte köpt) Runars bok är att höra skvaller om Carola. Ingen bryr sig om Runar. Ingen vill se en film om honom.
Finns ett färdigt manus iaf
Citera
2022-04-18, 11:56
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Finns ingen "under production" på IMDB. Förra filmen Pool fick betyget 4,5 - vilket är på gränsen till kalkon. Inget man raggar pengar på. Nä, jag tror de kanske hade en idé om att skriva om hela Runars pissbok till en katastroffilm men så länge inte Runar går med på att spela Åsa-Nisse så blir det inget. Enda anledningen att folk lyssnat på (inte köpt) Runars bok är att höra skvaller om Carola. Ingen bryr sig om Runar. Ingen vill se en film om honom.

Vem köper böcker numera?
Jag ligger och lyssnar på honom, men jag somnar efter bara några sidor, så det går sakta.
Ligger på sidan 115 typ, där han berättar om Livets ord och hur illa den där pastor Ekman betedde sig, innan han lämnade Livets ord.
Ja, jag förstår att allt berättas genom Runars filter men ändå lite intressant att lyssna på.
Var verkligen Carola otrogen inom äktenskapet, eller hittar Runar på det?

(Jag lyssnar på ljudböcker för att somna, så räkna med att jag är klar med denna bok om ett halvår eller liknande, eftersom jag somnar typ med en gång ibland. )
Citera
2022-04-18, 12:25
Medlem
E157s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
Letade lite och fann att Made by T Movie Productions är de som ska göra filmen om Runar.
De finns på Facebook där det senaste inlägget 211206 stolt meddelar att första manusversionen är klar!!!
Jag skulle bli väldigt överraskad om man når ända fram till en färdig film.
Det ska väl till ett antal miljoner för att komma i mål.
Personligen har jag svårt att se hur man ska få ihop pengarna. Låter ju inte som en kioskvältare precis…..

Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Finns ett färdigt manus iaf

Redan? Snabbt jobbat i så fall, om första versionen var klar i december och nu är det helt klart.
Citera
2022-04-18, 12:43
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vem köper böcker numera?
Jag ligger och lyssnar på honom, men jag somnar efter bara några sidor, så det går sakta.
Ligger på sidan 115 typ, där han berättar om Livets ord och hur illa den där pastor Ekman betedde sig, innan han lämnade Livets ord.
Ja, jag förstår att allt berättas genom Runars filter men ändå lite intressant att lyssna på.

(Jag lyssnar på ljudböcker för att somna, så räkna med att jag är klar med denna bok om ett halvår eller liknande, eftersom jag somnar typ med en gång ibland. )

Nu kan jag ju inte svära dyrt och heligt att hon varit otrogen, men Carola gillar att knulla.
Min hane är bekant med henne och han brukar säga att hon är en riktigt kåt liten slampa...vilket är något positivt i hans ögon. 😉
Han var på något poolparty med henne där hon ogenerat klämde män på kuken, inklusive min hane. 🤣
Så den gängse bilden av henne är ”lite” mer helylle än hur hon är egentligen.

Att hon är en kåt slampa gjorde mig glad och har fått mig att gilla henne mer...är fett less på präktiga mellanmjölksmänniskor.
Citera
2022-04-18, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syster-Smisk
Nu kan jag ju inte svära dyrt och heligt att hon varit otrogen, men Carola gillar att knulla.
Min hane är bekant med henne och han brukar säga att hon är en riktigt kåt liten slampa...vilket är något positivt i hans ögon. 😉
Han var på något poolparty med henne där hon ogenerat klämde män på kuken, inklusive min hane. 🤣
Så den gängse bilden av henne är ”lite” mer helylle än hur hon är egentligen.

Att hon är en kåt slampa gjorde mig glad och har fått mig att gilla henne mer...är fett less på präktiga mellanmjölksmänniskor.
Det har väl varit känt i år tionden att Carola gillar ngt hårt i sig. Inget fel på det bara mänskligt.
Citera
2022-04-18, 14:35
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Vem köper böcker numera?

Enligt honom själv kom ju Carola hem från en semester utomlands och berättade att hon knullat en norsk fotbollspelare. Han skriver att han då åkte till Oslo och sökte upp honom och gav honom en käftsmäll (föga trovärdigt). Nio månader senare kom Amadeus…
Citera
2022-04-18, 15:29
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Enligt honom själv kom ju Carola hem från en semester utomlands och berättade att hon knullat en norsk fotbollspelare. Han skriver att han då åkte till Oslo och sökte upp honom och gav honom en käftsmäll (föga trovärdigt). Nio månader senare kom Amadeus…

Jorå. Det där med att han åkte till Oslo och gav norrmannen en käftsmäll har han ju berättat i boken.
Det lät lite otroligt. Men samtidigt, Runar är Runar och han hittar på väldigt mycket hyss ju.
Citera
2022-04-18, 19:52
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Jorå. Det där med att han åkte till Oslo och gav norrmannen en käftsmäll har han ju berättat i boken.
Det lät lite otroligt. Men samtidigt, Runar är Runar och han hittar på väldigt mycket hyss ju.
Det låter ju inte direkt som de hade ett passionerat förhållande med mycket sex just då i alla fall. Eller att Carola tyckte det var ett bra läge att skaffa barn heller… med Runar. Det låter mer som hon hade en affär som hon outade för Runar i förhoppning att bli av med honom?
Citera
2022-04-23, 18:27
Medlem
Alonens avatar
Jag läste igenom (inloggad) Runars domar etc på Lexbase.

Skrämmande, sida upp och sida ner, åtta domar, med allsköns regelbrott.

Helt ofattbart, kaos, kaos…

Sen sitter dåren och säger ”det finns förklaringar på allt”

Hans domar har passerat tre rättsinstanser, samma slutsats hela vägen.

En rufflare av stora mått, som har stora svårigheter med verklighetsuppfattningen.
Citera
2022-04-23, 18:29
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Jag läste igenom (inloggad) Runars domar etc på Lexbase.

Skrämmande, sida upp och sida ner, åtta domar, med allsköns regelbrott.

Helt ofattbart, kaos, kaos…

Sen sitter dåren och säger ”det finns förklaringar på allt”

Hans domar har passerat tre rättsinstanser, samma slutsats hela vägen.

En rufflare av stora mått, som har stora svårigheter med verklighetsuppfattningen.
Kan du lägga upp domarna här?
Citera
2022-04-26, 23:30
Medlem
Ha ha ha gubben är så jävla tragisk.
Citera
2022-04-29, 11:24
Medlem
Pastor Runar lyser med sin frånvaro. Troligtvis har han nu fattat vad kriminalvård innebär. Skulle tippa att han nu mer "limmar" inför systemet, i tron om fotboja. Vore kul att höra från insidan om hans tillvaro. Måste han arbeta, sitt förhållande till andra intagna o.s.v. Väntar med spänning på vad han den här gången kan delge oss, om sitt spännande liv.
Senast redigerad av Machines 2022-04-29 kl. 12:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in